Emaitzak: 7
2005 | ||
Arazoa bestelakoa da: txokolatea kontsumitzeak sentsazio atsegina sortzen du eta mendekotasuna nozitzen omen duen | pertsona sentsazio horren bila (kasu batzuetan, maizegi) dabil. | |
Sentsazioak antsietatea, larritasuna, bidaiaren aurreko eta ondorengo amesgaiztoak, eskuetako izerdia, dardara, ideia negatiboak, irrazionalak, istripuak ikustea… dira. Horrek guztiak berekin dakar amaxofobia duen | pertsonak sentsazio negatibo piloa izatea eta tentsioan eta beldurrez gidatzea. Madrilen, hiriburuan eta komunitateko herrietan, 1.500 lagun inguruk egin zuten inkesta, eta emakumeek gizonek baino gehiago gidatzeko beldur handiagoa sumatu zuten. | |
2006 | ||
Hanka urdurien sindromea (SPI) asaldura neurologiko bat da, hanketan sentsazio desatseginak eta mugitzeko bultzada kontrolaezina dituena, eragozpenak arintzeko. SPIa duten | pertsonek sentsazio hau deskribatzen dute: " zerbait hanketan oinez"," mina", bihotz sakona, inurridura edo tirantetasun moduko bat. | |
2007 | ||
Hormen koloreak, gelaren nortasuna Gela bateko hormetako koloreek zehazten dute haren nortasuna. Lanean arituko diren | pertsonen sentsazio eta gogo aldartearekin laguntzen dute, baita bertan aurkituko duten plazer estetikoarekin ere. Gela batek sentsazio desberdinak transmititu eta sor ditzake tonalitate batzuekin edo besteekin margotzen den. | |
2011 | ||
Testuinguru horretan, bitartekarien laguntza, nagusiki, inguruko informazio guztia goroziatzen duen pertsonari helaraztea da. “Elkarreraginean dauden | pertsonen sentsazio eta emozioen interpretazioa bermatzen du”, azaldu du ONCE Fundazioko bozeramaile batek, pertsona gor itsuei laguntzeko (FOAPS). Pertsona gorren solaskideen sentsazio eta emozioen interpretazioa bermatzen dute. | |
2012 | ||
PSIKOLOGIA ESKOLA HASIERAKO DATA AUTOREAK EKARPENAK Eskola estrukturalista 1879 W. Wundt Saiakuntzaren bidez, | pertsonaren sentsazioak aztertu zituzten. Eskola konstruktibista 1879 J. Piaget, Kelly Pentsamenduaren egiturari eta adimenari buruzko ikerketak egin zituzten. | |
2019 | ||
Giza eskubideen Adierazpen Unibertsalari jarraiki, kultur eskubideen oinarria partaidetza da, norbanakoak giza taldeko kultur bizimoduan parte hartzea, hain zuzen. Film bat ikustea, kontzertu bat entzutea, liburu bat irakurtzea edo artelan baten aurrean jartzea | pertsonarengan sentsazio, emozio eta burutazio ugari abiatzeko big bang txikiak izan daitezke, edo sortzaile berriak zein sormenaren nolabaiteko erakarpenean biziko diren herritarrak ugaritzeko amuak. Droga balitz bezala, sorkuntzaren lehen dosi txiki horrek kitzikapenetik eldarniorainoko eragina izan dezake gizakiarengan, eta halako estimuluek mundua mugi dezakete.Liluramendua bukatutakoan, txunditu gaituen horren logikaz jabetzea komeni zaigu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 7 (0,05) |
Lehen forma
pertsonen | 2 (0,01) |
pertsona | 1 (0,01) |
pertsonak | 1 (0,01) |
pertsonaren | 1 (0,01) |
pertsonarengan | 1 (0,01) |
pertsonek | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
pertsona sentsazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona sentsazio aztertu | 1 (0,01) |
pertsona sentsazio hau | 1 (0,01) |
pertsona sentsazio hori | 1 (0,01) |
pertsona sentsazio negatibo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |