Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2002
‎Bigarren urratsean, campus bakoitzeko fakultateedo ikastegi desberdinak erabili ditugu lagina prestatzeko. Orduan, eskuragarrizeuden ikasle, irakasle eta AZPkoekin14 hiru lagin osatu ditugu campus bakoitzean.Guztira UPV EHUko 204 pertsonak parte hartu dute inkestan, ikasle, irakasle etaAZPkoak?.
‎Mentalitatearen aldaketa hori, pertsonen parte hartzearen aldaketa, historianzehar garatuz eta osatuz joan da. Eragile ezberdin bat bada, ordea:
2007
‎Guk uste genuen arrakasta handiagoa izateko pertsonek parte hartu beharzutela, motibazioa eta inplikazioa parte hartzetik zetozelako. Pertsona bat ezinbaita inoiz ere motibatuta egon ezertan ere parte hartzen ez badu.
2011
‎Bestalde, Ibarrola deiturako andre batek ipuinak kontatu zituen. Guztira, beraz, Loiolan gutxienez 19 pertsonak parte hartu zuten. Azpimarratzekoa da, eliztarren kopuru altua, Bilbon, Eibarren edo Donostian burutu ziren biltzarretan antzematen ez zena.
‎Arantzazun gertatu zen moduan, hitzaldien ostean solasaldi edo eztabaidarako tarterik izan zen. Euskeran argitaratutako akten arabera, eztabaidan 15 pertsonak parte hartu zuten52 Lehen aldiz, bi emakumek: Madalena Jauregiberrik eta Maritxu Barriolak.
2015
‎Ikerketa proiektu honetan erabili den garapen prozesua esperientziak diseinatzekometodologia bat da (Retegi et al., 2012), eta metodo hau pertsonen parte hartzean oinarritzen da, User Driven Innovation deritzon praktikan (DBZ, 2014). Abiapuntua pertsonen beharrizanak, xedeak eta gaitasunak dira.
‎Alde batetik, parte hartzaileen kopurua uste baino txikiagoa izan zen. Eztabaida 17 hirietatik 8tan ez zenegin eta guztira 3.216 pertsonek parte hartu zuten, Bestalde, eztabaidetan zehar nanoteknologiekin lotura zutenzenbait alor ekidin egin ziren (aplikazio militarrei buruzko hausnarketa adibidez) eta eztabaidetan gehiengoakplazaratutako eskakizunak ez ziren erabat bete (esate baterako, nanoteknologiadun aplikaziodun berandutzea). Azkenik, eztabaida publiko horren ekimenaren tempoa berantiarra izan zela salatu zuten askok, ekimen h...
2019
‎– Ama hizkuntzaren erabileraren eragina, ADaz hunkituak diren pertsonaren parte hartzean.
‎Eguneroko aktibitate bat egitekoan, goizeko garbitze denbora bezala adibidez, iduri luke amahizkuntzak pertsonaren parte hartzean eta motibazioan inpaktu bat lukeela.
‎LURO fundaziotik galdezkatuak izan diren profesionalek azpimarratu dute ama hizkuntzaren erabilpenak eragin positibo bat duela ADaz hunkituak diren pertsonen parte hartzean, motibazioan eta portaeran. Profesional hauek azaltzen dute pertsona bakoitzaren arabera akonpainamendua egokitzen dutelaeta ondorioz usu euskara erabiltzen dutela LURO fundazioko pertsonekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia