2014
|
|
Hori pentsatzen nuen, hutsaren hurrengotzat nindukala. Ez dut esaten horrela zenik, baina ez nekien zeri eutsi, tipoak ez zuelako ezer esaten, eta urteak daramatzat
|
pertsona
jakin batzuek ihes egiten didatela edo, ozenegi barre egiten dudanean, beste aldera begiratzen dutela nabaritzen.
|
2015
|
|
Gure belaunaldiak esan du honek ezin zuela horrela jarraitu, aldatu beharra zegoela.
|
Pertsona
jakin batzuek topo egin dugu, prozesu ezberdinetan parte hartu dugu, eta leialtasun eta konpromiso harreman bat izan dugu. Horrek lagundu egin du.
|
2018
|
|
Gizonek, hertsatutako joera? batez izaten dituzte bulkadak, eta, hala,
|
pertsona
jakin batzuk bakarrik maitatu beharrean,, gizaki guztiengana neurri berean bideratzen, dute arreta,, gizakiekiko eta munduarekiko maitasun unibertsal?
|
|
Anaitasunari arreta nabarmen txikiagoa jarri zaio libertateari eta berdintasunari baino, baina azkenaldian anaitasunaren inguruan izan diren eztabaidetan, inplizituki, laudatu egin da gizarte modernoa senidetasunaren arabera egituratuta ez egotea. Batasun aske baten gisan ikusten da anaitasuna, eta haren aldeztaileek behin eta berriz diote berekin dakartzala zenbait lotura komunitario zibil edo publiko (ez
|
pertsona
jakin batzuei mugatuak), modu librean hautatzen direnak. Anaitasunaren interpretazio hori hainbesteraino onartu da, ezen feministak ere anaitasunaren hizkuntzan aritu izan baitira, nahiz eta haiek aspaldi ohartu diren komunitatean eta solidaritate sozialistaren barruan emakumeak oro har ez direla izan kamaraden laguntzaile hutsak baizik.
|
|
bat, egiaz ez da guzti guztia, eta ezin da izan. Baldin eta beren baitako sexu jabetza duten
|
pertsona
jakin batzuen artean egindako kontratutzat jotzen bada ezkontza, edo jabetzatzat jotzen badira ezkontideak, horrek esan nahi du ez dela inondik ere ulertu zer den ezkontza eta zer leku duen bizimodu zibil modernoan. Kontratu gisa, bere hutsean, ezkontza zabalik dago sexu joeraren kontingentziari, apetari eta kapritxoari.
|
|
Eta lehen lerroan jarri ziren kolektiboen gaineko estigmatizazioa agerikoa izan zen. Zenbait kasutan, aparteko herraz eraiki zen
|
pertsona
jakin batzuen inguruan. Garikoitz Lekuonak gogoan ditu, adibidez, Hondarribian, Jaizkibel konpainiaren aurkako hainbat egoera bortitz:
|
2023
|
|
Oraingoan ere, kapitalismoak bere arreta queer kulturara bildu duen uneotan, atzera argi ikus daiteke nola bereganatu duen kapitalismoak Mendebaldeko feminismoa sexu askapenaren Troiako zaldiaren bidez. Sexugizartea, derrigorrezko sexualitatea eta era horretako kontzeptuak baliagarriak dira ez soilik azpimarratzeko badela espektatiba unibertsal bat feministek sexu harremanak izan ditzaten eta presio hori tirania hutsa dela emakume asexualentzat, inplizituki onarpen feministatik at dauden heinean; horrez gain, agerian uzten dute nola azkenaldiko kapitalismoak bere horretan jarraitzen duen," sexu askapenaren" izenean, sexu orientazio berriak merkantilizatzen. Sexu orientazioa, behin esentzializatuta eta definituta, merkatu kategoria gisa azaleratzen da,
|
pertsona
jakin batzuei gauza jakin batzuk saltzeko. Alegia, kontsumitzeko eta antzezteko askatasunera murrizten da askatasuna –are sexu askatasuna–, eta justiziak, berdintasunak edo baliabideen birbanaketak ez dute tokirik.
|