Emaitzak: 6
2012 | ||
Komunikabideen bidez ezagutzak eta informazioa jasotzen dira, eta iritziak eta balioak sortzeari dagokionez eragin handia dute, eta horrek sozializazio eta kultura agente gisa duen garrantzia nabarmentzen du. Hezkuntza informalaren beste tresna batzuk | pertsonaren ingurunekoak dira, hots: auzoa, familia, lana, eskola, etab. | |
Alde batetik, iritzi korronte baten arabera, hezkuntza eskolan egiten den jarduera baino ez da. Beste alde batetik, korronte hezitzailearen arabera, | pertsonaren ingurune soziokulturalak funtsezko garrantzia du prestakuntzan (eskola ia bigarren mailan gelditzen da, eta gizarteratzeko eginkizuna baino ez du). Azterketa honetan iritziak laburregi azaltzen badira ere, argi izan behar dugu eskola inguruneak, gaur egun, balio anbiguoa duela. | |
Elkarrekiko determinismo triadikoaren printzipioa aldarrikatu zuen. Horren arabera, gure jokabideak | pertsonaren ingurune faktoreen eta aldagaien eragina du, eta hiru elementu horiek (pertsonaren jokabidea, aldagaiak eta ingurune faktoreak) elkarrekiko eragina jasotzen dute. Bandura ren elkarrekiko determinismo triadikoaren prozesua. | |
2015 | ||
Pertsona bat ezgaitzat hartzeak eta haren ezgaitasun gradua zehazteak ez du hainbeste mugatuko patologia batzuk edo beste batzuk edukitzeak, horiek pertsonarengan izango dituzten ondorioek baizik. | Pertsonaren ingurune familiarrean eta sozio familiarrean patologiaren iraupenaren aurreikuspenean eta etorkizunean izan dezakeen eragina balioestea dakar horrek. | |
2017 | ||
ingurumen adimenaren sinonimoa da; hori dela eta, informatika | pertsonen ingurunean txertatzeko baliatzen da, zati integral gisa har dadin eta ez objektu desberdindu gisa. Teknologia horri aipamena egiten dioten hainbat ingelesezko termino baliatzen ditugu: | |
ingurumen adimenaren sinonimoa da; hori dela eta, informatika | pertsonen ingurunean txertatzeko baliatzen da, zati integral gisa har dadin eta ez objektu desberdindu gisa. Teknologia horri aipamena egiten dioten hainbat ingelesezko termino baliatzen ditugu: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 6 (0,04) |
Lehen forma
pertsonaren | 3 (0,02) |
pertsonen | 2 (0,01) |
Pertsonaren | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona ingurune | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona ingurune txertatu | 2 (0,01) |
pertsona ingurune faktore | 1 (0,01) |
pertsona ingurune familiar | 1 (0,01) |
pertsona ingurune soziokultural | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |