Emaitzak: 9
2001 | ||
| Pertsonaren heziketa osoa bultzatzea da helburua eta horretarako, moral eta gizabidezko gaiak sartu dira, hala nola bakerako heziketa, osasunerako heziketa, sexu heziketa, ingurumenari buruzkoa, kontsumokoa, bide heziketa... | |
2002 | ||
| Pertsonen heziketako eta kultura zabaltzeko ezinbesteko ikasgai den aldetik, munduaren ezagutza integralagoa du helburu musikak, beste ikasgai humanistiko batzuek bezala. | |
2007 | ||
Matematikak leku askotan aurkitu ditzakegu, Raul Ibañezen esanetan, eta leku horietako bat | pertsonen heziketa da. " Lehen Hezkuntzan edo institutuetan ikasgai bik daukate garrantzi handiena nire ustez: | |
2008 | ||
Era berean, ezagutza sorkuntzaren alorrean, erreferentzia gune bihurtu eta talentuak erakartzea lortu behar du. Horrez gain, aberastasuna sortzeko xedean partaidetza aktiboagoa izan behar du, ezagutzen aplikazioaren bidez. Orain arte, unibertsitateari funtsezko zeregina egokitu zaio | pertsonen heziketan; hemendik aurrera, beste erronka bati heldu dio: erreferentziazko ikerkuntzaren erronkari, alegia. | |
2010 | ||
Krisi hari emandako erantzunari, baina batez ere" krisiei" emandakoei esker lortu dugu ondoren lortu dugun hazkundea, burujabetzari zuzen loturik doana; autogobernu handiagoak ongizate handiagoa sortzeari eman dio bidea. Estuki lotuta daudelako hazkundearen eta ongizatearen maila, alde batetik, eta | pertsonen heziketa maila, bestetik. Bizi kalitatea, berriz, hazkundearekin, ongizatearekin, eta osasun sistemarekin dago lotua. | |
2012 | ||
Izugarrizko hutsegitea dela iruditzen zait. Kultura oso garrantzitsua da, | pertsonaren heziketarako eta burua zabaltzeko. Ulertzen dut dirua ez egotea, tira, batzuk lapurtu dutelako?, eta diru hori banatu behar dela, baina uste dut hutsegite handia dela kulturari horrenbeste dirua kentzea eta BEZa igotzea. | |
3) | Pertsona heziketa bereziko zentroan barneratzea. | |
2016 | ||
Nazioarteko erakundeek proposatzen duten bezala, ingurumen hezkuntza | pertsonaren heziketaren urrats guztietara hedatu beharra dago, hezkuntza sistemaren mugak gaindituz. Alabaina, hezkuntzaren hasierako urratsetan egin behar dira ahaleginik handienak, jakina baita urrats horietan hartutako ohiturek eta sinesmenek bizitzaren ondorengo aldietan irauteko joera dutela. | |
2017 | ||
Pobreziak Afrikan kontzentratzen jarraitzen du Sahararen hegoaldean eta Hegoaldeko Asian. | Pertsonen heziketan, osasunean eta elikaduran inbertitzen jarraitu behar da, ahulenak haurrak eta emakumeak bezala babestu eta ingurumena zaintzen jarraitu. Hondamendi naturalak, klima aldaketaren ondorioz, era guztietako gizakiei eta ekosistemei arazoak eragiten dizkietenak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 9 (0,06) |
Lehen forma
pertsonen | 3 (0,02) |
Pertsonen | 2 (0,01) |
pertsonaren | 2 (0,01) |
Pertsona | 1 (0,01) |
Pertsonaren | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona heziketa | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona heziketa berezi | 1 (0,01) |
pertsona heziketa maila | 1 (0,01) |
pertsona heziketa oso | 1 (0,01) |
pertsona heziketa urrats | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |