Emaitzak: 8
2009 | ||
euskara planaren ahalmentzeaz ari garenez, komunikatzerakoan kontuan izan behar dugu erakundean euskararen inguruan dauden ikuspuntu guztiak. Eta | pertsona guztiengana iritsi nahi badugu, mezu, modu eta euskarri erakargarri eta erabilerrazak sortu ditugu. Azken ondorio honek aurreko bederatzietan eragiten du: | |
Jaap Steinvoorte Arraza edo etnia jatorria, erlijioa, sinesmenak, ezgaitasuna, adina eta sexu orientazioa diskriminazio arrazoiak dira. 2003az geroztik, Diskriminazioaren aurkako Europako Batzordea hori saihesten saiatzen da, baina zaila da alderdi guztietan jardutea eta | pertsona guztiengana iristea. Ahaleginak ehunka jarduera, lehiaketa, kirol ekitaldi, mintegi edo hitzaldiren bidez bideratzen dira. | |
2012 | ||
Manuel Borobio Sanchizek, Coruñako Arkitekturako Goi Eskola Teknikoko Hirigintza Departamentuko irakasleak, adierazten duenez, GSIen beste aplikazio bat da kokaleku bat ezartzeko lekurik onena aukeratzea edo errefuxiatu eremu bat. Gainera, baliabide naturalak eta lurraldekoak antolatzen laguntzen dute, baita horiek neurtzen eta kudeatzen ere, inguru horretan dauden | pertsona guztiengana iristeko; izan ere, askotan, kokaleku horiek eskasia ezaugarri duten krisi humanitarioei erantzuten diete. Hala ere, Borobio Sanchizek berak onartzen du kokaleku gehienak aldez aurretik behar den plangintza egin gabe egiten direla, egoera horien ondorioz; hala ere, sistema horiek erabiliz, hasierako baldintzak hobetu daitezke edo asentamenduaren lekualdatzea planifikatu. | |
2013 | ||
Siria: bi milioi ikasle gutxiago Beren helburuen artean, Entreculturas lanean ari da eskolak «seguru eta indarkeriarik gabe» izan daitezen, hezkuntza | pertsona guztiengana irits dadin. Baina gaur egun ezinezkoa da, eta, aulki hutsetan pentsatzen badugu, irudimena Siriara doa. | |
2014 | ||
Aulki gurpildun batean dago, eta ongi daki jakin zein arazoei egin behar dieten aurre mugitzeko arazoak dituzten pertsonek. Horregatik, lanean dabil, gizarteko esparru guztiak | pertsona guztientzat iristeko modukoak izan daitezen. Ez soilik mugitzeko arazoak dituztenentzat, edozein pertsonarentzat baizik. | |
2017 | ||
Ahalik eta gehien zabaldu behar dira. Ahal bada, gertaerak eragin diezaiekeen | pertsona guztiei iritsi behar zaie. Baliagarria da entzuleek ingurukoei ohartaraztea. | |
Talde motoreaz gain, hilero bilera irekiak egiteko asmoa dute, adierazi dutenez. Era horretan nahi dute parte hartzeko aukerak zabaltzea. Momentuz, laudiokoetxefeminista@gmail.com posta elektronikoa jarri dute martxan, bileretako edukiak interesa duten | pertsona guztiengana iritsi daitezen. Alabaina, sare sozialetara jauzi egingo dute aurki. | |
2023 | ||
Botere publikoen borondatean. Baina ez zen eskubide, eta, beraz, ezin zen esan unibertsala zenik, | pertsona guztiengana iristeko borondatea zuenik sistema gisa. Eta hauxe da, funtsean, asistentzialismoaren oinarria: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 8 (0,05) |
Lehen forma
pertsona | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
ELKAR | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
aiaraldea.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona guzti | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona guzti iritsi | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |