Emaitzak: 8
2007 | ||
Hasierako une horretan, seinalatzeko keinua haurrakegiten dituen mugimenduei dagokie. Baina ama, aita edo beste edonor haurrarilaguntzera joaten zaionean, eta pertsona horrek haurraren mugimenduek zerbaitseinalatzen dutela ikusten duenean, egoera errotik aldatzen da, haurrarenmugimenduak beste | pertsonentzat esanahi bat hartzen du-eta. Haurraren hasierakosaiakera okerrak erantzun bat sorrarazten du; baina, ez haurrak nahi zuen bezala, objektuarena, beste pertsona batena baizik. | |
Haurraren hasierakosaiakera okerrak erantzun bat sorrarazten du; baina, ez haurrak nahi zuen bezala, objektuarena, beste pertsona batena baizik. Hala, hasieran objektu bat eskuratzekosaiakera besterik ez zenari beste | pertsonek esanahi bat ematen diote. Horretazohartzean, umea hasten da ekintza hori seinalatzeko ekintzatzat hartzen. | |
2008 | ||
Hala, oroimen mota horretara iristen den informazio gehiena galdu edo arbuiatu egiten da. Hala ere, | pertsonarentzat esanahia edo zentzua duen informazioa iraupen laburreko oroimenera pasatzen da, informazioa modu sakonean antolatzeko asmoz. Une horretan, jarduera mentala kontzientea da, adibidez: | |
2010 | ||
a) errekonozimendu morala batez ere pertsonei dagokie; b) gizaki guztiei berdintasunezaplikatzen zaie; c) pertsona bakoitzak bere errekonozimendu morala erakusten diegainerako gizabanako guztiei (Sachs eta Sartorius, 2007: 160). Kosmopolitismomoralaren ideia nagusiaren arabera, edozein | pertsona esanahi moralaren azkeneramailea dela ulertuz, garaiera global baten jabe da. Kosmopolitismoak ez dumundua estatuen multzo bat bezala ulertzen, pertsonen komunitate bat bezalabaizik, bertan guztiak justizia eskubidearen jabe direla eta, era berean, justuak izanbehar dutela gainerakoekiko. | |
Konpetentzia komunikatiboa kontzeptu dinamikoa da, hain zuzen, berori sistema sinboliko bera nola edo hala partekatzen duten | pertsonen arteko esanahiari buruzko negoziazioaren menpeko delako188. | |
2013 | ||
haurrari laguntzera joaten zaionean, eta pertsona horrek haurraren mugimenduek zerbait seinalatzen dutela ikusten duenean, egoera errotik aldatzen da, haurraren mugimenduak beste | pertsonentzat esanahi bat hartzen du-eta. Haurraren hasierako saiakera okerrak erantzun bat sorrarazten du; baina, ez haurrak nahi zuen bezala, objektuarena, beste pertsona batena baizik. | |
Haurraren hasierako saiakera okerrak erantzun bat sorrarazten du; baina, ez haurrak nahi zuen bezala, objektuarena, beste pertsona batena baizik. Hala, hasieran objektu bat eskuratzeko saiakera besterik ez zenari beste | pertsonek esanahi bat ematen diote. Horretaz ohartzean, umea hasten da ekintza hori seinalatzeko ekintzatzat hartzen. | |
2014 | ||
Erreferentziazko eldarniozko ideia: inguruneko objektu edo | pertsonek esanahi berezia dute, ezohikoa. Inguruan gertatzen dena berarekin erlazionatua dagoela pentsatzen du pertsonak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 8 (0,05) |
Lehen forma
pertsonek | 3 (0,02) |
pertsonentzat | 2 (0,01) |
pertsona | 1 (0,01) |
pertsonarentzat | 1 (0,01) |
pertsonen arteko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Uztaro | 2 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona esanahi | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona esanahi bat | 4 (0,03) |
pertsona esanahi berezi | 1 (0,01) |
pertsona esanahi moral | 1 (0,01) |
pertsona esanahi negoziazio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |