Emaitzak: 7
2012 | ||
Era askotako faktoreek baldintzatzen dute mezuen harrera eta interpretazioa, hala nola tokiak, egoerek, egoera pertsonal, ekonomiko eta sozialek, eta lan egoerek, besteak beste. Prozesuan parte hartzen duten | pertsonen berezitasunak baloratzen ez badira, arazoak sortuko dira, eta, batzuetan, konponbidea zaila izango da. Inguruak beti baldintzatzen du jendea. | |
Psikologiak, eskola anitzen bidez, | pertsonen berezitasunekin zerikusia duten alderdiak aztertzen ditu: adimena, nortasuna, soziabilitatea, etab. Azterketa horiek guztiak hezkuntza abiapuntutzat eta helburutzat hartu dira haur eskoletan. | |
2014 | ||
Fase hori gainditzen dutenek zailtasun handiak dituzte «hezkuntza etaparen helburuak hein batean betetzen». Adimen mugatuko ikasleen beharrak Ikaskuntza prozesuak adimen mugatuko | pertsonen berezitasunetara egokitzea eskatzen du, baina, aldi berean, garrantzitsua da arazo hori duten ikasleei ingurune segurua ziurtatzea. Irakasleen arreta edo arreta desegokiak, isekak eta ikaskideen portaerak arazo larriak sortzen dizkie eragindako haurrei, eta batzuetan ikastetxez aldatzen dira irtenbide bat bilatzeko. | |
2017 | ||
" Ez dago jendarte elebakarra, heterogeneoa da, eta nagusi den hizkuntza frantsesa kasurako ez da modu berean mintzatzen. Konfrontazio linguistikoa bizia da, jendartea osatzen duten | pertsonen arteko berezitasunen adierazlea, pertsonak ezberdinak garelako, era diferentean mintzo garelako, beste gisa batez bizi garelako". | |
Droga legalak arrazoi desberdinak direla eta, gure gizarteak onartzen dituen substantziak dira, baina droga bat ez da legala hauek erabiltzen dituen pertsonak ez dituelako arriskurik izanen. Edozein droga kontsumitzeak, arriskuak dakartza, beti | pertsonaren berezitasunak, testuinguruko elementuak eta substantzien ezaugarrien arabera, hauek murrizteko aukerak izango ditugu baina horrek ez du esan nahi arriskurik ez dagoenik. | |
Hala ere, droga legal eta ilegalen erabilerak, arrisku ezberdinak dakartzate, honenbestez, kontua ez da hori bakarrik, gakoa da | pertsonaren berezitasunei begirada sakon bat botatzea bakoitzak eta gure testuinguruaren berezitasunak ezagutzea, horrela, jakinda zein arrisku izango ditugun eta horiek murrizteko zein baliabide jar dezakegun martxan. | |
2023 | ||
(f) Gizatasun printzipioa: lanak | pertsonaren berezitasunetara egokitu behar dira, eta ez dira izango monotonoak eta errepikakorrak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 7 (0,05) |
Lehen forma
pertsonaren | 3 (0,02) |
pertsonen | 3 (0,02) |
pertsonen arteko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 2 (0,01) |
Euskalerria irratia | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
AVD-ZEA - Editorial Dykinson | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona berezitasun | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona berezitasun egokitu | 2 (0,01) |
pertsona berezitasun adierazle | 1 (0,01) |
pertsona berezitasun baloratu | 1 (0,01) |
pertsona berezitasun begirada | 1 (0,01) |
pertsona berezitasun zerikusi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |