Emaitzak: 7
2007 | ||
Funtzio sinbolikoak ere, mintzamena agertzea ahalbidetzen du, eta, horrenbidez, umeak beste | pertsona batzuekin informazioa trukatzeko gaitasuna garatzendu. Hala, haren eragin truke sozialak aberastu egiten dira, eta, horiekin batera, haurraren gizarte ezagutza ere. | |
2010 | ||
1 Ondo pentsatu publikatu nahi diren datu pertsonalak eta aditzera eman nahi ez direnak.2 Adingabekoek ez dute beraien helbidea edo telefono zenbakia aditzera eman behar.3 Benetako izena erabili ordez, izengoitia erabili.4 Beste | pertsona batzuen informazioa edo argazkiak publikatzerakoan arreta berezia jarri.5 Profilean argitaratutako datuen erabilera gehiago zaindu. | |
2013 | ||
Funtzio sinbolikoak mintzamena agertzea ere ahalbidetzen du eta, horren bidez, umeak beste | pertsona batzuekin informazioa trukatzeko gaitasuna garatzen du. Hala, haren elkarrekintza sozialak aberastu egiten dira. | |
2014 | ||
Bidaiatzean aireportuetan, hoteletan, eta abarretan gertatzen diren egoeretan ulertu eta aditzera eman ahal izateko, nork bere burua aurkezteko, beste | pertsona batzuekin informazioa trukatzeko edota harremanetan hasteko oinarrizko tresnak irakastea da ingeles ikastaroaren helburua. Bilatzen dena, azken batean, bidaietan jarduteko eta egunero gertatzen diren egoerei aurre egiteko nolabaiteko erraztasuna eskuratzea da, era entretenigarrian eta bariatuan beti ere. | |
2015 | ||
Gailuaren kokalekua markatzen duen puntuan klik eginez gero, jo, datuak ezabatu edo «galdua» moduan jarri ahal izango da. Iphoneren «galdua» moduak blokeatu egiten du gailua, beste | pertsona batzuek informazio pribatua eskura ez dezaten. Gainera, mezu pertsonalizatu bat (gailua galdu dela azalduz, adibidez) eta blokeatzeko pantailan harremanetarako telefono alternatiboa bistaratzeko aukera ematen du. | |
2019 | ||
–Badakik zertan ibiltzen naizen tarteka, ezta? | Pertsona batzuei buruzko informazioa nola lortu jakin beharra zeukaat. | |
2021 | ||
Horrek dakartzan ondorio errealei buruz sentsibilizatuz, eta, ondorioz, normalizatzen lagunduz eta inguruko estigma amaituz. Horretarako, FEDren web orriko kanpainaren atal espezifikoak topagune birtual gisa funtzionatuko du, non min kronikoa duten gaixoek eta interesa duten beste | pertsona batzuek informazioa eta mikrobideoak eskuratu ahal izango baitituzte mezu garrantzitsuekin, min kronikoari eta diabeteari buruzko lekukotasunen entziklopedia moduko bat sortuz. Gainera, hashtag azpian #RompeKontElMina FEDren sare sozialen bidez, partekatu nahi dituzten pertsonen testigantzak eta esperientziak zabalduko dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Anboto | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona batzuk | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona batzuk informazio | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |