Emaitzak: 5
2007 | ||
Gertatzen dena hauxe da: eragin truke positibo horiek ez direla beti eraginkorrak izaten. Izan ere, zenbaittestuingurutan (esaterako, etxeko lanak egiteko garaian), haurrek azkar ikasten dutegaitasunik ez izateak zenbait abantaila dituela (behar den denbora itxaronez gero, lan hori egingo duen beste | pertsonaren bat agertuko da). Parte hartzaileak adituakedo hasiberriak diren ala ez, berriz, autore horiek diote eragin trukeek ezagutzarengarapena bultzatzen dutela, betiere ikasleak beste pertsona aditua dela badaki.Bestela, gerta daiteke ikasleak ez onartzea beste pertsonak irakatsi nahi diona. | |
Horietako batzukhonako hau eskatu zieten haurrei: pertsonen argazkiak balioesteko, asko gustatzenzait erantzunetik ez zait batere gustatzen erantzunerainoko eskala baten bitartez etaesan zezatela ea argazki horretan beren barne talde nazionaleko ala kanpo taldenazionalen bateko | pertsona bat agertzen zen. Gero, ikertzaileek kalkulatu zituztenbarne talde nazionalaren zein kanpo talde nazionalen balioespenen batez bestekoak (adibidez, Jaspers et al., 1972; Tajfel et al., 1970, 1972). | |
2010 | ||
Puntu honetan eskubide hobeko hirugarrengotzaz jardun behar da. Posible da betearazlearen hartzekodun den edo ez den | pertsona bat agertzea betearaziaren kontra duen kreditu bat kobratzeko eta hartzekodun betearazlearekiko lehentasuna duela baieztatzea. Beste hitz batzuetan, hirugarren batek betearazpena aurkaratzen du415 Arazoa betearazpenaz arduratzen ari den organo jurisdikzionalaren aurrean izapidetzen den intzidente baten bitartez ebatziko da (LPLren 236 art.). Hirugarrengotza horrek ez du izapidetutako betearazpena esekitzen, eta harekin jarraituko da bahitutako ondasunak saldu arte; salmetan lortutako dirua dagokion kreditu erakundean jarriko da, gordailuan (LPLren 273 art.). | |
2011 | ||
Beraz, ardatz anitzeko ikuspegi honetatik ezinbestekotzat jotzen da nortasunaren egitura ezagutzea, psikopatologiako sintoma ezberdinak ulertzeko. Ondorioz, | pertsona batek ager ditzakeen sintoma patologikoez aparte (I. ardatza), pertsonaren nortasunaren egitura ere (II. ardatza) kontuan hartu behar da. Izan ere, nortasunaren patroiak (II. ardatza) testuinguru batean biltzen ditu pertsonaren sintoma patologikoak (I. ardatza). | |
2014 | ||
Batzuetan elkarrengandik independenteak izaten dira. | Pertsona bat ager daiteke aldi berean deprimiturik eta mania egoeran (Cassidy, Forest, Murry eta Carroll, 1998). Polo biko nahasteak polo bakarrekoak baino goizago agertzen dira, pasarte laburragoak dituzte, krisialdien artean tarte laburragoak dituzte, berrizkatura gehiago dituzte eta maiztasuna txikiagoa da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 5 (0,03) |
Lehen forma
pertsona | 3 (0,02) |
Pertsona | 1 (0,01) |
pertsonaren | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona bat | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona bat agertu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |