Emaitzak: 3
2012 | ||
Haren tokian jarri behar da (enpatia) eta, zer esanik ez, komunikazioa erraztu. Solaskide ditugun | pertsonen arreta erakarri behar dugu. Adierazpenak ahalik eta erakargarriena izan behar du, besteak ez aspertzeko. | |
2016 | ||
Gogamenaren teoria garapenaren ondorioa da; ez da irakatsi behar. Pikler Lóczy institutuan egindako ikerketen arabera, bizitzaren bigarren seihilekotik aurrera erabiltzen du haurtxoak gogamenaren teoria bere inguruko | pertsonen arreta erakartzeko eta bideratzeko. | |
Emozioak egoki interpretatzeko gaitasuna besteen espresio emozionalei egoki erantzuteko gai direnean sortzen da. Pozari erantzuteko, pozik agertzen dira, mugitu egiten dira eta pozik dagoen | pertsonaren arreta erakartzen dute begiradaren bidez; haserreari erantzuteko, haserretu egiten dira, eta geldirik egoten dira; eta, ama triste dagoenean, negar egiten dute eta xurgatzeko keinuak eta mastekatze mugimenduak egiten dituzte. Erantzun horiek ez dira imitazio hutsa, zeren, haserre dagoenean eta pozik dagoenean amak antzeko mugimenduak egin arren, gutxiago mugitzen baitira haurtxoak ama haserre dagoenean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
pertsona | 3 (0,02) |
Lehen forma
pertsonen | 2 (0,01) |
pertsonaren | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
pertsona arreta | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
pertsona arreta erakarri | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |