Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2005
‎Hortaz, Ikastolen zabalkundea hainbat eremutatik izan zen: euskaraz ezzekiten ikasleak eskolaratuz, euskara batua erabiliz, hezkuntza eta kultura arlokojarduerak aurrera eramateko espazio publikoak bilatuz, eta gainera, euskalgizartearen erantzun positiboa, oso positiboa lortuz, honako taula honetan ikusdezakegunaren arabera, Ikastolen hasieratik 1991 urterainoko ikasle kopurueibegiratzen badiegu (aurreragoko datuak hurrengo etapan emango ditugu):
2011
‎Egoera horretaz baliatu behar da gurasoengandik jasotzen duten irakaskuntza gisa, egunero aitona edo amona zaintzen duten irakaskuntza gisa: gaixoa nola zaintzen eta mimatzen duten ikusteak adinekoenganako jarrera eredu oso positiboa lortzen laguntzen die, beti ere ez zaiela kasurik egiten sentitzen badute. Gainera, gurasoek egoera zehaztasunez bizi badute, haurrak, oro har, modu naturalean erreakzionatuko du, eta une jakinetan ere lagun dezake, ahal duen neurrian.
2015
‎Zazpi jarduera ezberdindefinitu dira, eta zortzi pertsona horien deskribapenak erabiliz, 60 egunetako datu baseak sortu dirapertsonako. Modelatze prozesuaren konfigurazio onenean, emaitza oso positiboak lortu dira. Jarduerabakoitzaren bilakaera edo aldaera ezberdin guztiak ikasi ahal izan dira, 2 taulan ikus daitekeen bezala.Pertsona bakoitzak jarduera bakoitza modu ezberdinetan exekuta dezake (ekintza sekuentzia ezberdinak). Taulan, zortzi pertsonentzako batezbesteko datuak agertzen dira.
2016
‎Lasterketan husten den horietakoa da, ezer uzten ez duena. Euskal selekzioko kideek gehien estimatzen duten taldekideetakoa da.Munduko Koparen balorazioa. Urte arraro samarra izan da, zailtasun askorekin, baina, hala ere, emaitza oso positiboak lortu ditut.Inoizko Munduko Koparik onena egin duzu emaitzak kontuan hartuta. Espero al zenituen. Denboraldi hasieran ez nituen espero, ezta pentsatu ere.Urte hasieran, zurekin izandako hizketaldi batean, lehiaketako goi mailan azken urtea izango zela komentatu zenuen, alegia, gazteei lekua utzi nahi zeniela.
‎Aurrerago, folklorearen eta ahozko tradizioaren inguruko azterketa anitz burutu ziren, gaiaren inguruko emaitza oso positiboak lortuz. Ikerketak aurrera egin ahala, ahozko tradizioaren inguruko interesa gero eta handiagoa zen, eta tradizioaren jatorriari eta istorioan izan duen funtzio sozialari buruz ikertzen hasi ziren.
‎Baina tresna bat erraz jotzen laguntzen dute, etxetik eta edozein unetan eta, horrela, praktika horrek dituen abantaila guztiei etekina atera ahal izatea. Zenbait ikerketak erakutsi dute harremana dagoela musika tresna bat ikastearen eta garunean zenbait arlo garatzearen artean —onura garrantzitsuak haurren artean— Eta ez da ahaztu behar, halaber, musika berreskuratzeko terapietan ere erabiltzen dela, garuneko hodietako istripu baten ondoren, eta emaitza oso positiboak lortzen direla. Tresna bat jotzen ikasteko asmoa izanez gero, horretan lagungarri izan daitezkeen aplikazio eta web gune batzuk sartzen dira artikulu honetan.
2021
‎Ezker abertzale kontsekuenteak sostengatzen duen aukera abstentzionistak emaitza erreal oso positiboa lortu du, Euskadin haustura demokratikoaren prozesuak aurrera egin dezan, eta etorkizuneko aukera onuragarriak ikusten laguntzen duena.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia