2005
|
|
Askotan zalantzan jartzen da industria izozketa. Hala ere,
|
oso
gutxitan jartzen da zalantzan etxeko izozketa; izan ere, praktika horretan, baldintzak ez dira kontrolatzen, eta elikadura lermak dirudiena baino handiagoak izan daitezke. Izozte prozesuan galtzen diren elikagaiak ebaluatzeko, folatoak produktuaren lermen eta kalitatearen adierazle izan daitezke denboran zehar.
|
2006
|
|
Espainian 36ko Gerraren ostean borrero promozio berri bat atera zen, baina Gerra osteko urte ilunetan fusilaketak ziren nagusi eta borrero berriek
|
oso
gutxitan jarri zuten praktikan beren «trebetasuna». Garrote bidezko azkeneko exekuzioak 1974an izan ziren, Salvador Puig Antich anarkista Bartzelonako presondegian hil zuten eta ordu berean, Jose Moreno izeneko Sevillako borreroak Heinz Chez alemaniarra hil zuen Tarragonan, garrotea erabiltzen ere ez zekiela, «nola funtzionatzen du honek?» galdetu omen zuen aparatua ikusitakoan
|
2008
|
|
Hurbiltasun soziala hizkuntza belaunaldi batetik bestera transmititzeko eta identitatea garatzeko oinarria da. tzen direla esan daiteke,
|
oso
gutxitan jartzen baitituzte frantsesezko filmak. Paisaia linguistikoan ingelesa da nagusi.
|
2012
|
|
XVIII. mendetik aurrera hedatuz joan zen hezkuntzasistemaren sorrera hezkuntzarekiko ardurarekin harremanetan ipini behar da.Ardura horrek gaur egunera arte iraun du eta ez dirudi bere indarra galtzeko zoriandagoenik, alderantziz baizik. Horrela, alfabetatze unibertsala eta hezkuntzarakoeskubidea balio modernoak dira, eta haien beharrizana
|
oso
gutxitan jartzen dakolokan. Aipagarriak dira, zentzu horretan, eskubide horren aldarrikapenak jasotzenduen gizarte kontsentsu zabala eta gizarte desberdinetako hezkuntza sistemekerakusten duten homogeneotasun maila.
|
|
Bi ikuskeren bateratze feministak ahalbidetzen du ezagutza partzialen etengabeko sorkuntza eztabaida feministetan, zenbaitetan gatazkan dauden jarrerak, etahoriek mugimendua eta haren praktikak bizirik mantentzen dituzte erronka eta aukeraberriak agertu arte. Hala ere, subjektu feminista plural eta kontraesankortzat jotzekoideal normatiboa
|
oso
gutxitan jartzen da praktikan, aurrerago ikusiko den legez.
|
2014
|
|
Konketa bakartuak dira, eta gaur egun
|
oso
gutxitan jartzen dira horrelakoak, konketa altzari baten gainean edo hormatik zintzilik jartzea baita joera nagusia. Oinaren bidez instalazioko zenbait elementu ezkutatzen dira, hala nola txorroten loturak eta sifoia.
|
|
«Bertsolaria» eta «gorputza» hitzak
|
oso
gutxitan jarri izan dira elkarren ondoan.Badirudi, elkarri iheska ibili izan direla, izan, banaezinak diren arren. Bertsolaritzabat bateko jardunari hertsiki loturik bizi dugun garaiotan bertsolariak, ahotsarekin, hitzekin eta ideiekin batera (eta haiek baino lehen), gorputza igotzen du oholtzara; jende aurrean jartzen du, bertsokidearen aldamenean paratzen, mikrofono hankarenatzean babesten.
|
2015
|
|
Bidezko Merkataritzako Estatuko Koordinakundeak ohartarazi du. Hala ere,
|
oso
gutxitan jartzen dugu zalantzan jantzi bat erostean. Artikulu hau egin du eta hauek dira ondorioak.
|
2018
|
|
Orain arte uste dut gure kultura linguistikoa izan dela, hitz egiteko gai ez bada, oraindik ezin dugu elkarrizketarik mantendu.
|
Oso
gutxitan jarri gara horretan. Baina ulertzeko gai baldin bada, nik orduan ez dut aldatu beharrik hizkuntza.
|
2020
|
|
• Arropa gutxiago erosi eta denbora gehiagoz erabili Gaur egun,
|
oso
gutxitan jartzen ditugu arropak bota aurretik. Hau da, arropa gutxiegi erabiltzen dugu.
|
2021
|
|
Lehenengoa emakumeen protagonismoa da.
|
Oso
gutxitan jartzen dugu arreta gizakien testigantzan, are gutxiago emakumeen testigantzan, emakumeak inoiz ez dira gizartearen islatzat hartzen (arraroa, ezta, gehiengoa direlako).
|
|
Alde batetik, zoriona eta alaitasuna —edo horien ilusio mota positibista bat— gainontzeko emozioei gailentzen zaie eduntainmentean, besterik ez balego bezala, askotan; beste alde batetik, eskola askok Gardner-en edo Goleman en irakaspenei jarraitzen dietela esan arren, oso gutxi dira emozioak kudeatzen erakusten duten eskolak. Kasu askotan, irakasleek teoria ezagutu arren,
|
oso
gutxitan jartzen dute praktikan, benetan horretan sinesten ez dutelako, denborarik aurkitzen ez dutelako, betikoa egitera ohiturik daudelako edo, besterik gabe, ez dutelako horretan sartu nahi — irakasleriak ere ez du emozioak kudeatzeko prestakuntza egokirik jaso; azkenik, paradigma berriak kale egiten du emozioak auto-estimuarekin lotzen saiatzean. Auto-estimu gutxi izatea kaltegarria izan daitekeela denok dakigun arren, kontrakoa ez da hobea, auto-estimua izugarri handitzeak ez baitakar ezer onik, arrakasta ez ziurtatzeaz aparte, espektatiba eta perspektiba erabat irrealak sortu daitezkeelako horrek dakarren larritasunarekin.
|