Emaitzak: 6
2002 | ||
ikasleek ordura arte erabili edo behar izandituzten hizkuntza formen azterketa. Esaterako, testu | oso batean ikas puntuakazpimarratu, elkarrekin jarri, sailkatu, galderak egiten lagundu, erantzunak bilatzenlagundu, etab. | |
2005 | ||
Itxaso Diaz artistaren aburuz," edonor ausartzen da arteaz bere iritzia ematen, ulertu ala ez ulertu. Nik karrera | oso bat ikasi behar izan dut arteaz zer edo zer ulertu ahal izateko! Eta azkenean, klasikoa ez dena, herriak aise ulertzeko modukoa ez dena, gaitzetsi egiten da". | |
Hizkuntzen ikas irakas prozesuekin zuzenean loturikoa da jarraian komentatu nahi dugun ideia, hain zuzen, Humboldten arabera norberak bere" mundu ikuskera" sakontzeko eta bestelakoak bere baitan integratzeko duen premiarekin batera azaltzekoa dena. Aitortu eta onartu beharrekoa da, aurrenik, ezinezkoa dela beste hizkuntza bat era neutral | oso batez ikastea eta, egiaz, hemendik datorkiola honen irakaskuntzari zailtasunik handiena: " hizkuntza berri orori, gehiago edo gutxiago, batek edo besteak duen mundua ikusteko eta baita hizkuntza ulertzeko era propioa gainezartzen zaio" 143 Zentzu batean bederen saihestezina da hau, ze, bestelako gauzetan gertatzen den bezalaxe, gizabanako bakoitzak bere erara eskuratzen du hizkuntza arrotz bat, hau da, ez da hutsetik hasten baizik eta egoera historiko konkretu batetik. | |
2012 | ||
Hauek dira ikasleen trukearen helburuak: aukera ematen du atzerriko herrialde batean denbora edo ikasturte | oso batean ikasteko, beste nazionalitate bateko ikasle bat hartzeko edo unibertsitate esparruan garatutako truke profesionaleko programez baliatzeko. Hainbat erakunde eta erakundek garatzen dute 15 urtetik gorako gazteentzat eta unibertsitatekoentzat den ekimen hau. | |
2013 | ||
Kanadako institutu batean batxilergoa edo Brown Unibertsitatean ikasturte | oso bat ikastea. Bigarren Hezkuntzako eta Unibertsitateko ikasleek bi aukera dituzte, hainbat fundazio pribatuk ematen dituzten bekei esker, eta krisi une batean, adibidez, gaur egungoa, gazteek asko baloratzen dituzte. | |
2017 | ||
Historiako ikasgai | oso bat ikasi nuen, baina oraindik funtsezkoena jakin beharra nuen: Kontzejupetik en demandan agertu zen emakume hura nor zen, eta haserre zergatik zegoen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
oso | 6 (0,04) |
Lehen forma
oso | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
oso bat | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
oso bat ikasi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |