Emaitzak: 8
2010 | ||
2 A. Munduko neska mutil guztiek, 2015 urterako, Lehen Hezkuntzakoziklo | oso bat amai dezaten zaintzea. | |
2011 | ||
Milurtekoko bigarren Garapen Helburuak lehen hezkuntza unibertsala lortzea du helburu. 2015erako helburua da mundu osoko adingabeek lehen hezkuntzako ziklo | oso bat amaitzeko aukera izatea. Emakumeen analfabetismoa bereizkeriaren sinomimo da eskubideak erabiltzean Irailaren 8an, Alfabetatzearen Nazioarteko Egunean, UNESCOk “Alfabetizazioa eta emakumearen autonomia” gaia aukeratu zuen. | |
2012 | ||
Helburua: 2015erako mundu osoko haurrek lehen hezkuntzako ziklo | oso bat amaitu ahal izatea. Helburu horrek hobetu egin ditu ikastaro horietan matrikulatutako estatistikak eta ikasle kopurua, baina zer gertatzen da ziklo hori amaitzean? | |
2013 | ||
Milurtekoko Garapen Helburuak (MGH) (lehen hezkuntza unibertsala lortzea), nahiz eta, oro har, herrialde emaileentzat «oinarrizko hezkuntzak ez duela lehentasunik» jotzen den. Oraindik ez da lortu mundu osoko haurrek lehen hezkuntzako ziklo | oso bat amaitzea nahi duen helburua. Oraindik 57 milioi haur ez dira eskolara joaten. Txostenak honako hau onartzen du: | |
2015 | ||
Arazoa larriago izango da eztabaida honen atzean dagoen mamia ezker abertzalearen ildo politikoa bera bada, helburu eta bitartekoak tartean direla. Bere gora-beherekin, baina balore handitzat jo izan da ezker abertzale | osoak batera amaitu izana borroka armatuaren bidea. Hala ote da? | |
Hori dela eta, HMK hezkuntzarekin lotuta daudenetan zentratzen da: hau da, mundu osoko neska mutilek lehen hezkuntzako ziklo | oso bat amaitu ahal izango dutela bermatzea, eta 3 helburua, berriz, lehen eta bigarren hezkuntzan, 2005 urterako, eta irakaskuntza maila guztietan, 2015aren amaiera baino lehen, irakaskuntzaren maila guztietan ezabatzea. Herrialdeen% 60k bakarrik lortu du parekotasuna lehen hezkuntzan, eta% 38k bigarren hezkuntzan. | |
2018 | ||
Eta gaizki sentiarazten dit ezbehar zentzugabe batek bizitza | oso bat amaitzea. | |
2021 | ||
Lehenengoaren ustetan, liburu | oso bat amaitzeko zailtasun askoz gehiago dute haurrek gaur egun, eta gazte asko DBHra gabezia horrekin heltzen direla dio LIR3 k, eta ondorioz, literaturarekiko lotura, zaletasuna edo" engantxea" lortzea asko kostatzen da. Elkarrizketatuaren arabera, irakurketa jardun gisa aldatu dela zalantzarik ez dago, eta besteak beste, polarizatu dela adierazten du: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
oso | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
oso bat | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
oso bat amaitu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |