Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 8

2010
‎2 A. Munduko neska mutil guztiek, 2015 urterako, Lehen Hezkuntzakoziklo oso bat amai dezaten zaintzea.
2011
‎Milurtekoko bigarren Garapen Helburuak lehen hezkuntza unibertsala lortzea du helburu. 2015erako helburua da mundu osoko adingabeek lehen hezkuntzako ziklo oso bat amaitzeko aukera izatea. Emakumeen analfabetismoa bereizkeriaren sinomimo da eskubideak erabiltzean Irailaren 8an, Alfabetatzearen Nazioarteko Egunean, UNESCOk “Alfabetizazioa eta emakumearen autonomia” gaia aukeratu zuen.
2012
‎Helburua: 2015erako mundu osoko haurrek lehen hezkuntzako ziklo oso bat amaitu ahal izatea. Helburu horrek hobetu egin ditu ikastaro horietan matrikulatutako estatistikak eta ikasle kopurua, baina zer gertatzen da ziklo hori amaitzean?
2013
‎Milurtekoko Garapen Helburuak (MGH) (lehen hezkuntza unibertsala lortzea), nahiz eta, oro har, herrialde emaileentzat «oinarrizko hezkuntzak ez duela lehentasunik» jotzen den. Oraindik ez da lortu mundu osoko haurrek lehen hezkuntzako ziklo oso bat amaitzea nahi duen helburua. Oraindik 57 milioi haur ez dira eskolara joaten. Txostenak honako hau onartzen du:
2015
‎Arazoa larriago izango da eztabaida honen atzean dagoen mamia ezker abertzalearen ildo politikoa bera bada, helburu eta bitartekoak tartean direla. Bere gora-beherekin, baina balore handitzat jo izan da ezker abertzale osoak batera amaitu izana borroka armatuaren bidea. Hala ote da?
‎Hori dela eta, HMK hezkuntzarekin lotuta daudenetan zentratzen da: hau da, mundu osoko neska mutilek lehen hezkuntzako ziklo oso bat amaitu ahal izango dutela bermatzea, eta 3 helburua, berriz, lehen eta bigarren hezkuntzan, 2005 urterako, eta irakaskuntza maila guztietan, 2015aren amaiera baino lehen, irakaskuntzaren maila guztietan ezabatzea. Herrialdeen% 60k bakarrik lortu du parekotasuna lehen hezkuntzan, eta% 38k bigarren hezkuntzan.
2018
‎Eta gaizki sentiarazten dit ezbehar zentzugabe batek bizitza oso bat amaitzea.
2021
‎Lehenengoaren ustetan, liburu oso bat amaitzeko zailtasun askoz gehiago dute haurrek gaur egun, eta gazte asko DBHra gabezia horrekin heltzen direla dio LIR3 k, eta ondorioz, literaturarekiko lotura, zaletasuna edo" engantxea" lortzea asko kostatzen da. Elkarrizketatuaren arabera, irakurketa jardun gisa aldatu dela zalantzarik ez dago, eta besteak beste, polarizatu dela adierazten du:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia