Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2002
‎Senekaren loba. Kordoban jaio arren ume umetan eraman zuten Erromara eta han maisurik onenen ikasle izan zen. Greziara ere joan zen heziketa sakontzearren.
2005
‎Aurreko pasarte horren irakurketatik, edota aurkibideari begirada arin bat eginez, berehalakoan konturatuko gara, zoologia akademikoa nahikotxo urruntzen dela, dokumentaletatik eta zabaldu den beste zoologia anekdotiko eta koloretsu horretatik; hain zuzen ere, kasurik onenean ikasleek hasieran daukaten irudi horretatik.
2006
‎–Zu al zara munduko beiragilerik onenaren ikaslea? –galdetu zidan.
2008
‎(07:25:00) Eskola barrutien sistema daukate. Bigarren Hezkuntzako instituturik onenetara ikasle gehien bidaltzen dituzten eskolak eskariz gainezka daude. Yunnan probintzian heziketa emaitzen arabera sailkatzen dituzte eskolak.
‎Samotraziako Garaipenaren ordez(" Automobil orrolari bat, metrailaren gainean korritzen duela dirudiena, Samotraziako Garaipena baino ederragoa da"), Bilboko Jesusen Bihotz Santuaren estatuatzarra aipatzen omen da bertan, eta automobilaren ordez makina erreminta eta Portugaleteko Zubi Esekia, bide batez, Lauaxetaren homosexualtasuna areagotu dut, eta, behin horretara jarrita, Luis Cernudarekiko maitasunaldi labur bat egotzi diot?. Dena dela, onena ikasleei fotokopietan banatu diedan" Euskal Literaturaren kanona" orrirako erreserbatu dut.
2013
‎Frantziako lizeorik oneneko ikasle izan zen Oihenart, eta bere inguru kultuan ikusitako poesia jasoa nahi du euskaraz ere, bere aurrekoen euskal poesia moldearekin eten. Apaiz bati bidalitako gutun zati batean, L. Art Poetique izenekoan, daude bere ideia berritzaileak.
2014
‎Imanoli gainbegiratzeko modukoak iruditzen bazitzaizkion, Irenek ere kontuan hartu zituen beharbada. Kontuan hartu behar zen beti Imanolek egiten zuena, ikasten zuena, ona ikaslea, apartekoa ere bai, Joana Biurrun bezala, Amaia Sende bezala, Itziar Gereka bezala. Haiekin nahi izaten zuen Irenek beti, eskoletan, azterketetan, atsedenetan, haiekin bakarrik...
2017
‎...izketa zinikoan erori nahi ez eta ume eta gazte guztientzako erritmoa edo abiadura izugarri moteltzen eta geldotzen da, potentzial txikia dutenei ere aukera emanez, eta potentzial handia dutenak izugarri aspertzen direlarik; helburua, ikuspegi sozialean oinarrituz, potentzial eskasa duten ume eta gazteei laguntza eskaintzea da, potentzial handia duten horiek berez aterako baitira (oinarrian ikasle onek ikasle txarrak lagundu behar omen dituzte, baina testuinguru inpaziente eta indibidualista honetan zaila egiten da elkarlan altruista hori). Ondorioa:
2018
‎desatsegina, ez du harreman ona ikasleekin.
2020
‎Etxepareko irakurletza lau urte luza daiteke, gehienez ere. Oraingoz, ez dut inongo presarik, gustura nabil, oso esker oneko ikasleak dira, eta ni neu ere oso pozik egoten naiz eskolak ematen. Herrialdea gustatu zait.
2021
‎Adierazitakoaren arabera, jarrera propositiboek dute harrera ona ikasleen artean, hots, aukera desberdinak eskaini eta haiek izatea hautua egiten dutenak. Eta, funtsean, hiru arrazoi edo ezaugarri izan behar dituzte proposamenek:
‎Batetik irakasleak aditua izan behar duela esaten da baina, bestetik, edozein izan daitekeela irakasle ere esaten da; gauza bera gertatzen da ustezko komikatzeko gaitasunarekin, jada irakasleak ez baitu ezer igorri behar. Zertarako izan behar du irakasleak komunikatzaile ona ikasle eta irakasleen arteko komunikazio eten nahi bada. Batetik, komunikatzaile aparta izatea eskatzen zaio baina, bestetik, komunikatu behar ez duenik esaten zaio, ikasle aktiboaren ibilbidean eragin ez dezan; amaitzeko, zentzu berean, zertarako izan behar du irakasleak aditua ildo pedagogiko eta psikologiko ezberdinetan, paradigma berriak ikuspegi eta metodologia jakin bat ezarri nahi duenean?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia