2002
|
|
Senekaren loba. Kordoban jaio arren ume umetan eraman zuten Erromara eta han maisurik
|
onenen
ikasle izan zen. Greziara ere joan zen heziketa sakontzearren.
|
2005
|
|
Aurreko pasarte horren irakurketatik, edota aurkibideari begirada arin bat eginez, berehalakoan konturatuko gara, zoologia akademikoa nahikotxo urruntzen dela, dokumentaletatik eta zabaldu den beste zoologia anekdotiko eta koloretsu horretatik; hain zuzen ere, kasurik
|
onenean
ikasleek hasieran daukaten irudi horretatik.
|
2006
|
|
–Zu al zara munduko beiragilerik
|
onenaren
ikaslea? –galdetu zidan.
|
2008
|
|
(07:25:00) Eskola barrutien sistema daukate. Bigarren Hezkuntzako instituturik
|
onenetara
ikasle gehien bidaltzen dituzten eskolak eskariz gainezka daude. Yunnan probintzian heziketa emaitzen arabera sailkatzen dituzte eskolak.
|
|
Samotraziako Garaipenaren ordez(" Automobil orrolari bat, metrailaren gainean korritzen duela dirudiena, Samotraziako Garaipena baino ederragoa da"), Bilboko Jesusen Bihotz Santuaren estatuatzarra aipatzen omen da bertan, eta automobilaren ordez makina erreminta eta Portugaleteko Zubi Esekia, bide batez, Lauaxetaren homosexualtasuna areagotu dut, eta, behin horretara jarrita, Luis Cernudarekiko maitasunaldi labur bat egotzi diot?. Dena dela,
|
onena
ikasleei fotokopietan banatu diedan" Euskal Literaturaren kanona" orrirako erreserbatu dut.
|
2013
|
|
Frantziako lizeorik
|
oneneko
ikasle izan zen Oihenart, eta bere inguru kultuan ikusitako poesia jasoa nahi du euskaraz ere, bere aurrekoen euskal poesia moldearekin eten. Apaiz bati bidalitako gutun zati batean, L. Art Poetique izenekoan, daude bere ideia berritzaileak.
|
2014
|
|
Imanoli gainbegiratzeko modukoak iruditzen bazitzaizkion, Irenek ere kontuan hartu zituen beharbada. Kontuan hartu behar zen beti Imanolek egiten zuena, ikasten zuena,
|
ona
ikaslea, apartekoa ere bai, Joana Biurrun bezala, Amaia Sende bezala, Itziar Gereka bezala. Haiekin nahi izaten zuen Irenek beti, eskoletan, azterketetan, atsedenetan, haiekin bakarrik...
|
2017
|
|
...izketa zinikoan erori nahi ez eta ume eta gazte guztientzako erritmoa edo abiadura izugarri moteltzen eta geldotzen da, potentzial txikia dutenei ere aukera emanez, eta potentzial handia dutenak izugarri aspertzen direlarik; helburua, ikuspegi sozialean oinarrituz, potentzial eskasa duten ume eta gazteei laguntza eskaintzea da, potentzial handia duten horiek berez aterako baitira (oinarrian ikasle
|
onek
ikasle txarrak lagundu behar omen dituzte, baina testuinguru inpaziente eta indibidualista honetan zaila egiten da elkarlan altruista hori). Ondorioa:
|
2018
|
|
desatsegina, ez du harreman
|
ona
ikasleekin.
|
2020
|
|
Etxepareko irakurletza lau urte luza daiteke, gehienez ere. Oraingoz, ez dut inongo presarik, gustura nabil, oso esker
|
oneko
ikasleak dira, eta ni neu ere oso pozik egoten naiz eskolak ematen. Herrialdea gustatu zait.
|
2021
|
|
Adierazitakoaren arabera, jarrera propositiboek dute harrera
|
ona
ikasleen artean, hots, aukera desberdinak eskaini eta haiek izatea hautua egiten dutenak. Eta, funtsean, hiru arrazoi edo ezaugarri izan behar dituzte proposamenek:
|
|
Batetik irakasleak aditua izan behar duela esaten da baina, bestetik, edozein izan daitekeela irakasle ere esaten da; gauza bera gertatzen da ustezko komikatzeko gaitasunarekin, jada irakasleak ez baitu ezer igorri behar. Zertarako izan behar du irakasleak komunikatzaile
|
ona
ikasle eta irakasleen arteko komunikazio eten nahi bada. Batetik, komunikatzaile aparta izatea eskatzen zaio baina, bestetik, komunikatu behar ez duenik esaten zaio, ikasle aktiboaren ibilbidean eragin ez dezan; amaitzeko, zentzu berean, zertarako izan behar du irakasleak aditua ildo pedagogiko eta psikologiko ezberdinetan, paradigma berriak ikuspegi eta metodologia jakin bat ezarri nahi duenean?
|