2007
|
|
Elster ek (1983: 165) argudiatzen du ziurgabetasun egoeretan maximinarauaren araberako erabakiak hartzea arrazionala dela, baldin eta ekinbide ezberdinguztien ondorio
|
onenak
berdinak badira. Hortaz, egoera halakoa izanik, ondoriotxarren artean ondoriorik onena duen alternatiba (hau da, txartasun txikiena eragiten duena) aukeratzea besterik ez zaigu geratzen.
|
|
Hortaz, egoera halakoa izanik, ondoriotxarren artean ondoriorik onena duen alternatiba (hau da, txartasun txikiena eragiten duena) aukeratzea besterik ez zaigu geratzen. Haatik, arazo errealen eremuanez da kasua aukera ezberdinen ondorio
|
onenak
berdinak izatea. Gainera, ondoriogaizto ezberdinen gertagarritasun graduak ez du zertan kasu guztientzat berdinaizan; azken buruan, nahiz eta ziurgabetasun testuinguruetan murgilduta egon, hondamen jokaleku ezberdinentzat gertagarritasun mailak finkatzeko orduan, sendotasun gradu ezberdinak dauzkaten hipotesi eta arrazoien formulaziorakogaitasuna ez da guztiz agortzen (Godard, 2001b).
|
|
" Errealidadeari askoz geiago gerturatzen zaio pesimismua, optimismua baiño". Ta zuk eta nik gai
|
onetan
berdin pentsatzen degu. Emendik iru urtera [karrera amaitu eta apaiz ordenazioa] erabakiko det euskerari eman bear diodana; saiatuko naiz (itxaropena omen da azkena galtzen dana; baiña galdu ditekena au ere) zerbait egiten ta nere lanak pot egiten duela ikusten badet..., beste bideak artu eta kitto:
|
2009
|
|
Antzinatean prokreazioaren kultu erlijioso mitologikoa zen zezen eta behiarena aldare goian; eta beste zeren kultua da gaur errege eta erreginena tronu altuan, oinordetza biologiko abere hutsezkoarena baino? Garai bateko identitate dogmatikoak, hala nola, frantses
|
ona
berdin monarkikoa berdin munduko katolikoena berdin Eliza Amaren lehen semea, erlijiosoak omen ziren. Orduan ez dakizu zergatik horien zuzen zuzeneko jarraipenak ez diren erlijiosoak halaber, eta mitikoak ere:
|
|
Orduan ez dakizu zergatik horien zuzen zuzeneko jarraipenak ez diren erlijiosoak halaber, eta mitikoak ere: frantses
|
ona
berdin errepublikarra berdin gizon emakume, bertute errepublikarren, eredua berdin laizista (edo:
|
|
eredua berdin laizista (edo: espainol
|
ona
berdin monarkikoa, isabelino nahiz karlista, berdin munduko katolikoena berdin Jesusen Bihotzaren kuttuna; eta gero espainol ona berdin demokrata berdin konstituzionalista berdin indarkeriaren publikoki gaitzeslea).
|
|
espainol ona berdin monarkikoa, isabelino nahiz karlista? berdin munduko katolikoena berdin Jesusen Bihotzaren kuttuna; eta gero espainol
|
ona
berdin demokrata berdin konstituzionalista berdin indarkeriaren publikoki gaitzeslea). Erlijiosoa ez da erlijiosoa deitzen dena bakarrik.
|
2015
|
|
28 Oi,
|
on
berdinik gabea
|
|
Oi,
|
on
berdinik gabea!
|
|
Oi,
|
on
berdinik gabea! oi, ezkontza sakratua! Goren gorengo Erregeadelako gaur ezkondua.
|
2017
|
|
«Orduan bidali itzan niregana», esan zuen Dilseyk. «Esaien Benjy bizkorra izatea edo ez Jainko
|
onari
berdin berdin zaiola. Zuri jende eskasari bakarrik axola dio horrek».
|
|
Larriena zera da, teoria horiek guztiak berdintasuna edota ikasle ez horren gaien defendatzaile gisa agertzen zaizkigula, teoria horiekin bat egiten ez dutenak klasista edo elitista huts bailiran bezala. Azken hau faltsua izateaz gain, ikerketa gehienek kontrakoa lortzen dutela adierazten dute; hots, maila jaisteak, batetik, ikasle ez horren
|
onak
berdin baztertzen dituela eta, bestetik, erabat injustua dela potentzial handia dutenekin. Hitz gutxitan, mediokritatea bermatzen dute.
|
2022
|
|
Praktikan bi printzipioak elkarrekin ibiltzen diren arren, hemen azaldu diren landareak babesle magiko gisa baliatzeko joera ikusita, uler daiteke haien eraginkortasuna, tradizioan, sinboloan bermaturik pentsatu dela maiz. Garmendiaren bilduman ikusten da belar
|
onek
berdin balio dutela gaixoak sendatzeko, hilotzak garbitzeko, tzarrak eta ortzia urruntzeko, baita Anbotoko Anderea uxatzeko (1987: 11).
|