2009
|
|
Desamortizarioaren giro horretan Elizaren ondarearen inguruan emandako urrats garrantzitsu bat Espainiako erreinuaren eta Egoitza Santuaren arteko 1851ko martxoaren 16ko Konkordatua izan zen. Garai moderno eta garaikideetan, Elizaren eta Estatuaren arteko harremanak konkordatuen bidez arautu izan ziren askotan, hau da, bi botereen arteko hitzarmenen bidez. Eta, batik bat, Estatuak Elizako goi karguak izendatzeko
|
nola
parte hartuko zuen antolatzeko xedearekin. Frantzian, adibidez, 1610ean Frantzisko I.ak eta Leon X.ak egindako konkordatuak baimena ematen zion Erregeari gotzain eta abadeak izendatzeko proposamenak egiteko.
|
2015
|
|
–
|
Nola
parte hartuko dute webgunea garatu ez dutenek edo eguneratzen ez dutenek?
|
|
Ikerketa honek argitu nahi du zein aukera dagoen denen arteko plataforma digital bat sortzeko, aztertuz zein den eremu horretako euskarazko komunikabideen egoera, zein iritzi daukaten horrelako proiektu bati begira, zein arazo ikusten dioten, zein itxaropen sortzen zaien eta
|
nola
parte hartuko luketen. Horretarako ikerketa kualitatiboa egin da, elkarrizketa sakonen eta eztabaida taldeen bidez. Halaber, aztertu nahi izan da beste kasuak nola bideratu diren, kasu azterketa horren bidez ere erantzun batzuk emateko Pirinioetako aukerak sortzen dituen galderei.
|
|
5a) Ondoko adibidean, ahozko elkarrekintzaren bidez ikasleek ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan
|
nola
parte hartzen duten ikusi ahal izango dugu.5b) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten.5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek nola parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan.... **
|
|
5a) Ondoko adibidean, ahozko elkarrekintzaren bidez ikasleek ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten ikusi ahal izango dugu.5b) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan
|
nola
parte hartzen duten.5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek nola parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan. **
|
|
...oko adibidean, ahozko elkarrekintzaren bidez ikasleek ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten ikusi ahal izango dugu.5b) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan nola parte hartzen duten.5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek
|
nola
parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan. **
|
|
5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek
|
nola
parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan. **
|
|
5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek
|
nola
parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan. **
|
|
5c) Ondoko adibidean ikusi ahal izango dugu ikasleek
|
nola
parte hartzen duten ahozko elkarrekintzaren bidez ikaskuntza objektuaren edo ikasi beharreko edukiaren transformazioan. **
|