2002
|
|
Bestela esanda, produkzio zein kontsumo agente bakoitzak berak sor ditzakeen kalte ekologiko guztiak kontuanhartu behar ditu, kalte horiek dirutan zenbatetsi, prezioan sartu eta geroordainarazi edo ordaindu. Baina
|
nola
neurtzen edo zenbatesten dira dirutanibai bat kutsatzea, bioaniztasuna murriztea edota zarata sortzea?
|
2004
|
|
Har ditzagun lehen adibidetzatmelostarren aurrean ematen dituzten argudioak. Athenaik Melos hartu nahi du mendeanbere inperioa sendotze aldera eta, melostarrek zuzenbidezko argudioak eskatzen dizkietenean, itxaropen handirik gabe, egia esan, demokraziaren izena zeraman antolaketa politiko hark besteetan ere erakutsia baitzuen
|
nola
neurtzen zuen zuzentasunaren kontzeptua?, athenaitarrek oinarri orokorren erlatibotasuna gogorarazten diete melostarrei:
|
2005
|
|
Zeintzukdira enpresa horrek bete behar dituen baldintzak?
|
nola
neurtuko dira adierazleak?
|
2007
|
|
6.2
|
Nola
neurtu parametro objektibo batzuekin aurten atera ditugun albisteaketa datorren urtean aterako ditugunak?
|
|
|
NOLA
NEURTU KOMUNIKABIDEETANIZANDAKO ERAGINA?
|
|
Neurri honek, bestalde, Hitzarmen edo Itunaren autonomia auzitan jartzen du, politika ekonomiarako esparru autonomoa ixtear geratzen baita, hein handi batean, 1990ko testuan ez bezala. Halaber, presio fiskala
|
nola
neurtu behar den ez da zehazten, edonolako irakurketa egin ahal delarik, eta arlo honetan zehaztapenik ezak, nolabaiteko malgutasuna eman diezaio keela pentsa daiteke.
|
|
–
|
Nola
neur horren guziaren eragina. Nondik nora ez esango horrek guziak egiten duela, soziologiaren aldetik, berriz ere gure plegua, gure moldea, gure izakera?
|
2009
|
|
1 Eskalaren deribazioa. Sintomen zerrendak nahastea pairatzen ari zirenemakumeengandik nagusiki edota populazio ez klinikotik atera izan dira.Tresnak aldaketa ertain edo larriak
|
nola
neurtzen dituen ikusi behar da.Parte hartzaileek tresna balidatzerakoan kontuan hartutako laginaren ezaugarriekin bat egiten duten ala ez kontuan hartu behar da, adinaren, bizitzaninoiz erditu (edo haurdun) izanaren, kultura taldearen edota lan estatusarenarabera.
|
|
Hector Borrat irakasleak garbi du
|
nola
neurtzen den hedabide baten indarra: komunikabide horrek darabilzkien informazio iturrien kopuru, kalitate eta pluralismoaren arabera. Kazetari espezializatuak ahalik eta informazio iturri gehienekinlan egin, haien esklusibitatea bilatu eta berorien errespetua irabazi behar du.
|
2010
|
|
Hau da, konfiantzaren bermea segurtatzen duen solidaritate eta elkarren arteko leialtasun sareinformala, giro sozial bat, zeinak norbanakoa hainbat trebetasunez hornitzen baitu, gizarte horretanmugitzeko, ekiteko (Herreros eta De Francisco, 2001)
|
Nola
neurtzen da. Adibidez, elkarte kulturalzein sozialen aniztasunean.
|
2011
|
|
Orduan? Edo beste kontu bat izan liteke ea
|
nola
neurtu behar den elkar ulertzearena. Erabateko elkar ulertzea gertatu behar da ala nahikoa da pixka bat ulertzea?
|
2015
|
|
Ikerketa lerro bat edo ariketa bat egin litzatekeela uste dut, batean zentratueta gero ikusi noraino diren... Agian biharko saiakerak asko lagunduko du eragin esparruak zeintzukdiren ikusteko, eta gero
|
nola
neurtu ditzakegun; neurtzen ditugu edo oraindik ez, nola erkatzen dugunatur zientzietako beste datuekin... Orduan ez da hain erraza, baina sailkapena irizpide zientifikoobjektibable batzuen araberakoa da.
|
|
Kapital fluxuari lotutako zerbitzuen hazkundeagatik etorkizuneko produkzioaren hazkundea egungo kontsumoaren jaitsiera baino handiagoa denean. Eta
|
nola
neurtzen da produktibitatea. Produktibitateaizango da produkzioa produkzio faktore unitate bakoitzeko, adibidez, produkzio maila langileko, produkzio maila lanorduko, edo produkzio maila lur hektareako.
|
2017
|
|
Beraz, burmuinean neurtutako O2Hb seinalea erabilgarriaizan daiteke gaur egun ondo ulertzen ez diren bi galdera hauei erantzuteko: (1)
|
nola
neurtu etamonitorizatu BBB suspertze masajearen eraginkortasuna, eta (2) noiz berreskuratzen du OKBBGkopazienteak berezko zirkulazioa.
|
2019
|
|
Hori dela eta, ikerlan honek bi helburu nagusi ditu: aldebatetik, ikus entzunezko eduki edo formatu berritzaile bat sortzea helburu duen 15 astekomodulua deskribatzea; eta bestetik, azaltzea
|
nola
neurtu den design thinkingean oinarritutakomodulu honek eraginik izan duen Mondragon Unibertsitateko ikus entzunezko komunikaziokolaugarren mailako ikasleen sormen eraginkortasun auto pertzepzio mailan.
|
|
Esperientziahonen bitartez helburua da ikasleek euren sormen gaitasunaren eraginkortasun auto pertzepzioaareagotzen laguntzea. Lan honetan deskribatuko da 15 asteko modulua, eta ikasleen sormengaitasunaren eraginkortasun auto pertzepzioa
|
nola
neurtu den.
|