Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2002
‎Bestela esanda, produkzio zein kontsumo agente bakoitzak berak sor ditzakeen kalte ekologiko guztiak kontuanhartu behar ditu, kalte horiek dirutan zenbatetsi, prezioan sartu eta geroordainarazi edo ordaindu. Baina nola neurtzen edo zenbatesten dira dirutanibai bat kutsatzea, bioaniztasuna murriztea edota zarata sortzea?
2004
‎Har ditzagun lehen adibidetzatmelostarren aurrean ematen dituzten argudioak. Athenaik Melos hartu nahi du mendeanbere inperioa sendotze aldera eta, melostarrek zuzenbidezko argudioak eskatzen dizkietenean, itxaropen handirik gabe, egia esan, demokraziaren izena zeraman antolaketa politiko hark besteetan ere erakutsia baitzuen nola neurtzen zuen zuzentasunaren kontzeptua?, athenaitarrek oinarri orokorren erlatibotasuna gogorarazten diete melostarrei:
2005
‎Zeintzukdira enpresa horrek bete behar dituen baldintzak? nola neurtuko dira adierazleak?
2007
‎6.2 Nola neurtu parametro objektibo batzuekin aurten atera ditugun albisteaketa datorren urtean aterako ditugunak?
NOLA NEURTU KOMUNIKABIDEETANIZANDAKO ERAGINA?
‎Neurri honek, bestalde, Hitzarmen edo Itunaren autonomia auzitan jartzen du, politika ekonomiarako esparru autonomoa ixtear geratzen baita, hein handi batean, 1990ko testuan ez bezala. Halaber, presio fiskala nola neurtu behar den ez da zehazten, edonolako irakurketa egin ahal delarik, eta arlo honetan zehaztapenik ezak, nolabaiteko malgutasuna eman diezaio keela pentsa daiteke.
‎– Nola neur horren guziaren eragina. Nondik nora ez esango horrek guziak egiten duela, soziologiaren aldetik, berriz ere gure plegua, gure moldea, gure izakera?
2009
‎1 Eskalaren deribazioa. Sintomen zerrendak nahastea pairatzen ari zirenemakumeengandik nagusiki edota populazio ez klinikotik atera izan dira.Tresnak aldaketa ertain edo larriak nola neurtzen dituen ikusi behar da.Parte hartzaileek tresna balidatzerakoan kontuan hartutako laginaren ezaugarriekin bat egiten duten ala ez kontuan hartu behar da, adinaren, bizitzaninoiz erditu (edo haurdun) izanaren, kultura taldearen edota lan estatusarenarabera.
‎Hector Borrat irakasleak garbi du nola neurtzen den hedabide baten indarra: komunikabide horrek darabilzkien informazio iturrien kopuru, kalitate eta pluralismoaren arabera. Kazetari espezializatuak ahalik eta informazio iturri gehienekinlan egin, haien esklusibitatea bilatu eta berorien errespetua irabazi behar du.
2010
‎Hau da, konfiantzaren bermea segurtatzen duen solidaritate eta elkarren arteko leialtasun sareinformala, giro sozial bat, zeinak norbanakoa hainbat trebetasunez hornitzen baitu, gizarte horretanmugitzeko, ekiteko (Herreros eta De Francisco, 2001) Nola neurtzen da. Adibidez, elkarte kulturalzein sozialen aniztasunean.
2011
‎Orduan? Edo beste kontu bat izan liteke ea nola neurtu behar den elkar ulertzearena. Erabateko elkar ulertzea gertatu behar da ala nahikoa da pixka bat ulertzea?
2015
‎Ikerketa lerro bat edo ariketa bat egin litzatekeela uste dut, batean zentratueta gero ikusi noraino diren... Agian biharko saiakerak asko lagunduko du eragin esparruak zeintzukdiren ikusteko, eta gero nola neurtu ditzakegun; neurtzen ditugu edo oraindik ez, nola erkatzen dugunatur zientzietako beste datuekin... Orduan ez da hain erraza, baina sailkapena irizpide zientifikoobjektibable batzuen araberakoa da.
‎Kapital fluxuari lotutako zerbitzuen hazkundeagatik etorkizuneko produkzioaren hazkundea egungo kontsumoaren jaitsiera baino handiagoa denean. Eta nola neurtzen da produktibitatea. Produktibitateaizango da produkzioa produkzio faktore unitate bakoitzeko, adibidez, produkzio maila langileko, produkzio maila lanorduko, edo produkzio maila lur hektareako.
2017
‎Beraz, burmuinean neurtutako O2Hb seinalea erabilgarriaizan daiteke gaur egun ondo ulertzen ez diren bi galdera hauei erantzuteko: (1) nola neurtu etamonitorizatu BBB suspertze masajearen eraginkortasuna, eta (2) noiz berreskuratzen du OKBBGkopazienteak berezko zirkulazioa.
2019
‎Hori dela eta, ikerlan honek bi helburu nagusi ditu: aldebatetik, ikus entzunezko eduki edo formatu berritzaile bat sortzea helburu duen 15 astekomodulua deskribatzea; eta bestetik, azaltzea nola neurtu den design thinkingean oinarritutakomodulu honek eraginik izan duen Mondragon Unibertsitateko ikus entzunezko komunikaziokolaugarren mailako ikasleen sormen eraginkortasun auto pertzepzio mailan.
‎Esperientziahonen bitartez helburua da ikasleek euren sormen gaitasunaren eraginkortasun auto pertzepzioaareagotzen laguntzea. Lan honetan deskribatuko da 15 asteko modulua, eta ikasleen sormengaitasunaren eraginkortasun auto pertzepzioa nola neurtu den.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia