Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2005
‎Apirila ren 17an hauteskunde autonomikoak zirela eta, Kontseiluak azterketa bat egin zuen. Alderdi bakoitzak euskararekiko bere burua nola kokatzen zuen ikusteko.
2007
‎Demagun Obabakoak goi mailako literatura dela, halaxe izan da izendatua behinik behin. Nola kokatu Sua nahi, Mr. Churchill?
2008
‎• Etorkin gehienak duela bi urtetik sei urtera bitartean iritsi dira. Aipagarria da boliviarrak oso denbora laburrean nola kokatu diren ikustea: horietatik %1 baino ez zegoen hemen 2002 baino lehen.
2013
‎Negua zen eta jendea etortzen zen hoztua, miseria handian. Buruan daukat nola etortzen zen jendea, nola jendea saiatzen zen bata eta bestea laguntzen, etxean hartzen, nola kokatu han edo hemen, haurrak bereziki. Itxasun haurrak hartzen zituen zentro bat zegoen.
2017
‎Izutu, ezeztatu baino, gizarte horrek literaturaren arloan zer sortzen duen eta zer dakarren begiratzea ez al da hobeto, itsuan aritu baino; galderak botatzea, bakoitzak geurean: nola kokatzen garen hor, nola eragiten digun, zer egin nahi dugun. Zer den, testuinguru zehatz honetan, burujabetza.
2020
‎Horregatik da interesgarria eztabaidari ostera ere heltzea, eta idazlearen funtzioaren eta jardun literarioaren autonomiaren inguruko egungo ikuspegiak jasotzea; bereziki Autonomia Literarioaren belaunaldiaren1 gerizpean idazten hasitakoena horiek osatzen baitute egungo euskal literatura ardazten duen belaunaldia. Izan ere, ikuspegi horiek jasoz, idazleek euren burua nola kokatzen eta ulertzen duten jakin ahal izanen dugu, eta euren sorkuntzaren helburua egungo ikuspegitik zein den ulertu. Euskal literaturarena berarena ere badena zati batena, behinik behin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia