2002
|
|
–Ekoizpen garbiaren inguruko enfoke teknikoaren ohikoikuspegiak galdera orokor bat planteatu ohi du:
|
nola
hobe dezakegu gure prozesu industrialeneraginkortasuna baliabideen erabileran eta hondakinen ekoizpenean. Galdera konplexu eta zabalago
|
2005
|
|
Berreraiketa fasea(
|
Nola
hobetu?): Eztabaida fasean azaldutako ideiaberriak praktikan ipintzea.
|
|
4.2.4 Espazio komunen erabilera
|
nola
hobetu: eskolako baliabide zentroa, biblioteka, ludoteka, mediateka, laborategiak, informatika gelak, gelak, jolaslekuak
|
|
4.2.4 Espazio komunen erabilera
|
nola
hobetu: eskolako baliabide zentroa, biblioteka, ludoteka, mediateka, laborategiak, informatika gelak, gelak, jolaslekuak...
|
|
Lehen esan dugun bezala, planteamendua ez da, gu zuen aurka?; guk, denok, etorkizunean harremanak
|
nola
hobetuko ditugun, hori da kontua.Beraz, gure jarrerak ez dira aldez aurretik oso finkoak izango.
|
|
zeintzuk diranire behar zehatzak?
|
nola
hobetuko dugu bi taldeen arteko harremana, zeinizan daiteke bi aldeentzat irtenbide egokia?
|
2007
|
|
Horretarako, ezinbestekoa dapertsona guztien parte hartzea. Lan taldeka arituz parte hartzen badute, helburubatekin, pertsonak ideiak ematen hasten dira eta berehala hasten dira ekarpenakegiten, eurek parte hartzen duten prozesu hori
|
nola
hobetu daitekeen esanez.
|
|
Pertsona bat ezinbaita inoiz ere motibatuta egon ezertan ere parte hartzen ez badu. Eranaturalean sortu zen erlazio estilo bat mantendu nahi genuen; eta pertsonaguztiek jakin behar zuten zer egiten zuten, zergatik eta
|
nola
hobetu zezaketen.
|
2012
|
|
Lehenengoa da beharrezkoa delasozializazioan aurrera egitea egitura sozialaren bitartez, hau da, egitura soziala berazeharkatuz. Bestela esanda, oraina
|
nola
hobetu etorkizuna sortzeko. Planteatzen denbigarren dilema da beharrezkoa dela besteek eredutzat har ditzaketen sozializaziosistemak garatzea; sistema horiek, gainera, sozializazio handiagoko egitura berrihorien bideragarritasuna eta legitimitate historikoa bermatu behar dituzte.
|
|
Gisa berean, iraganarekin lotzen gaituzten «kate autoritario»ekere nabarmenki balaztatuko dute identitatearen ber (eraikuntza), hots, gure herrikulturaren osagai aurrerakoien eguneraketan oinarritutako ber (eraikuntza). Harenosagai atzerakoiak, matxistak, sexistak, erlijiosoak, eta abar... eta «iraultzakulturala»ren aurkako erresistentziak modu bakar batez gainditu daitezke: «subertsioaren plazera» deritzanaren bidez, hau da, praxiari eta era guztietakokonkistei esker bizitza
|
nola
hobetzen den sentitzeak dakarren bizi sariaren bidez, testuinguruak esplotatzaile eta bidegabea izaten jarraitzen badu ere?.
|
2014
|
|
Elkarrizketa egilea etalekukoa bakarrik egotea bilatu da, eta hala gertatu da ia elkarrizketa guztietan.Hizkera erosoa, arrunta eta librea lortzeko galderak egin dira, norberaren eta herrikobizimoduaren gainekoak. Elkarrizketa soziolinguistikoetan egin ohi den bezala, gaiorokorragoetatik hasi gara (jaiolekua, bizilekua, eskola, lana...) eta iritzia eskatzenduten galderak bukaerarako utzi ditugu (aukera izanez gero, non bizi nahiko luketen, herria
|
nola
hobetuko luketen, hikari buruzko iritzia...). Horrela, hiztunaren bizipenakkontatzen dituzten testu biziak lortu ditugu, eguneroko hizkera islatzen dutenak.Galdetegiaren bukaeran, hizkuntza bera bihurtu da elkarrizketagai.
|
2015
|
|
Saiatukonaiz aipatzen bereziki jurisprudentziari begira eta dauden epaiei begira zelako erronkak dituztenbereziki udalerri euskaldunek, eta zelako muga juridikoak planteatzen diren. Eta halakoetan betizerbait proposatu behar denez, ba ausardiaz joko dut eta proposamen batzuk egitera ausartukonaiz, bai une honetan tramitatzen ari den Udal Lege proiektuak zer jasotzen duen aipatuko dizuet, eta
|
nola
hobetu daitekeen edo zitekeen aipatu helburuari begira, eta baita ere, ausartuko naizhortik harantzago joaten eta egungo ordenamendu juridikoaz gaindi, zer proposa litekeen nolabaitbereziki udalerri euskaldunetako euskararen erabilera normalizatuari babes egoki bat bilatzeko.
|
|
Saiatukonaiz aipatzen bereziki jurisprudentziari begira eta dauden epaiei begira zelako erronkak dituztenbereziki udalerri euskaldunek, eta zelako muga juridikoak planteatzen diren. Eta halakoetan betizerbait proposatu behar denez, ba ausardiaz joko dut eta proposamen batzuk egitera ausartukonaiz, bai une honetan tramitatzen ari den Udal Lege proiektuak zer jasotzen duen aipatuko dizuet, eta
|
nola
hobetu daitekeen edo zitekeen aipatu helburuari begira, eta baita ere, ausartuko naizhortik harantzago joaten eta egungo ordenamendu juridikoaz gaindi, zer proposa litekeen nolabaitbereziki udalerri euskaldunetako euskararen erabilera normalizatuari babes egoki bat bilatzeko.
|
2017
|
|
Irismenaren eta fokoaren emaitzak, ordea, ez dira hain onak izan. Irismenean tokenen gainjartzeanahiko altua izan da (0,8tik gorakoa) eta gidalerroak berraztertuta, adostasuna hobetzea espero dugu.Fokoaren etiketatzea askoz ere ataza zailagoa da, etiketatzailearen subjektibotasuna eta intonazioarenfaltagatik; ondorioz,
|
nola
hobetu aztertu dugu.
|
2019
|
|
– Ikasleek haien burua ebaluatzeko duten beharra eta
|
nola
hobetu jakiteko duten beharrazjabetzea.
|