Emaitzak: 7
2013 | ||
Ondo asko dakit! Horregatik pasa ditut hamalau urte | nola hobetu pentsatzen! | |
2015 | ||
Orain, jubilazioa ministeritzako aholkulari moduan emanez eta, amets humanizatzaile hari jarraiki, Boliviako hezkuntza helburuekin borrokan daramatza urte batzuk. | Nola hobetu herrialdeko hezkuntza, herriaren maila guztietako hobekuntzaren hazitoki izan dadin. Aireportura ni agurtzera etorrita, azken elkarrizketan esan didanak pentsakor utzi nau. | |
2017 | ||
Modu batean edo bestean, berriz ere zentratuz, irakasleriak utzi lioke behingoz ume gazte eta gurasoen teilatuari pilota jaurtitzeari benetan ikastetxeetan zer egin daitekeen hausnartzen hasteko; gurasoek zer edo zer gehiago eskaini badezakete ere, irakasleek hasi lukete pentsatzen | nola hobetu beraien prestakuntza egoera berriari behar bezala aurre egin ahal izateko, askok jarraitzen baitute datu akademiko hutsak inprimatzen ikasleen buruetan, oraindik ere, bestelako moderno batzuek gazteak olgetan dituzten bitartean, ezer irakatsi gabe. Hasi behar dute ikasle oro laguntzen, motibatzen eta ikasle bakoitzaren gaitasun guztiak pizten eta azaleratzen, honek guztiak, nahitaez, zuzendaritza zein administrazioarekin arazoak izatea badakar ere. | |
2018 | ||
Akitaniako Kontseiluak, Eusko Jaurlaritzak eta Nafarroako Gobernuak proiektu bat jarri dute abian," langileen zirkulazio librea" errazteko. Iragarri dutenez, gaur egungo fluxua aztertuko dute, ikusteko | nola hobetu mugimendu hori, nola gainditu zerga politikak, hizkuntzek edota eskumenek jartzen dituzten oztopoak. | |
Ikus dezagun herri gisa Finlandiatik zer ikas dezakegun eta nola bihur ditzakegun gure ikastetxeak habitagarri. Azter dezagun | nola hobetu ditzakegun irakasleen lan baldintzak, ez hainbeste euren baldintza ekonomikoak eta soldatak, baina ikasleei ematen dieten zerbitzua hobetzeko behar diren horiek. Honela, bide batez, ikasleen bizi kalitatea ere hobetu genezake, eta lortu genezake ikastetxeak kokatuta dauden auzoko errealitate sozialarekin eskuz esku ibiltzea, ikasleak segregatu gabe. | |
2022 | ||
Zehatzago erreparatu diot arlo honen hobekuntzari. Arinago, oharkabean ere, jabetu nintzela uste dut, baina oraingoan euskararekiko, erabiltzen duten hizkuntzarekiko, ikasleek duten jarrera eta gaitasuna | nola hobetu den argi nabaritu dut. Ikusi egin dut. | |
2023 | ||
| Nola hobetu hori. Hala eta guztiz ere, tupustean, ideia bat etorri zaio burura, ideia indartsua, esaldi bat, bortitza, azkarra, ekintza aditzez beteta. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Pamiela | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
nola hobetu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
nola hobetu berak | 1 (0,01) |
nola hobetu ezan | 1 (0,01) |
nola hobetu herrialde | 1 (0,01) |
nola hobetu hori | 1 (0,01) |
nola hobetu mugimendu | 1 (0,01) |
nola hobetu pentsatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |