Emaitzak: 2
2007 | ||
Garapen moralari buruzko ikuspegi kognitibo ebolutiboek hezkuntza duteaplikazio eremu nagusia. Kohlberg en beraren asmoa ez zen izan ikerketa hutsaegitea besterik gabe, horrek hezkuntzan izan zezakeen aplikazioa bilatzea baizik.Horren ondorioz, dilema sozialetan eta moraletan | nola hezi proposatu zuen, etaJust community eskola motak asmatu eta sortu zituen (1975, 1985). Azken batez, ikasleen arrazoitzeko gaitasuna eta jokabidea moralaren bidetik eraman nahidituzten irakasleek eta hezitzaileek honako helburu hauek plazaratzen dituzte: | |
2014 | ||
Nola erakutsi, beraz, publikoari, gure aurpegirikinteresgarriena? | Nola hezi gorputza beldur eta zalantza seinalerik eman ez dezan. Emozio doia bakarrik erakuts dezan. Patrikek laguntzen dute, mikroari eusteak erebai, otorduetako saioetan entzuleengandik bereizten gaituen mahaiak, oholtzak... Baina bat batekotasunak, neurtu eta errimatu beharraren mugek, beldurrak, etabeldurra disimulatu beharrak, sentitu aurretik kantatzera darama sarri bertsolaria. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 2 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
nola hezi | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
nola hezi gorputz | 1 (0,01) |
nola hezi proposatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |