2001
|
|
Eta
|
nola
garatu behar da pentsamolde hori?
|
|
Baina, ez al dira gizarte honetan mekaniko eta iturginak beharrezkoak, ala?
|
Nola
garatu behar dugu berdintasuna, lanbide batzuk neskentzat edo mutilentzat bakarrik baldin badira. Baliabide teknologikoek, batzuk zein besteentzat ez al dute aukera berdintasuna hurbiltzen?
|
2002
|
|
Biolentoa, militarrarekiko oposizioan bezala ulertua. Desobedientzia inposizio eta injustizia baten aurkako ekimen baketsua da, baina modu indibidual edo kolektiboan
|
nola
garatu behar den birdefinitu beharra dago. Beraz, konplikatua da.
|
2008
|
|
Bestetik, boterearen natura gatazkazalearen edo kontsentsuzalearen inguruko hausnarketatik abiatuta, enpoderamendu hori
|
nola
garatu behar den ulertzeko ideia garrantzitsuak atera ditzakegu. Alde batetik, gizarte batean dagoen boterearen batura aldakorra dela suposatzen badugu, eta uste badugu berau haz daitekeela baldin gizarteak bere osotasunean helburu komunei jarraitzen badie, orduan, aurretiaz baztertuta dauden pertsonen enpoderamendua gizartearen ordena sozial horren baitan gerta daiteke boteretsuenen boterean inongo kalterik edo murriztapenik suposatu barik (Mayo eta Graig, 1995).
|
2011
|
|
Hala ere, konturatu naiz maisu horietako asko ez direla gai problemaren egungo estatusa aldatzeko.
|
Nola
garatu behar da ikasgelan irakurketa didaktika eraginkorra. Irakurketaren benetako helburua testua ulertzea bada, beharrezkoa da irakaskuntzan irakurlearen gaitasun hori lehenestea.
|
2017
|
|
Hala ere, desberdintasunak nabarmenak dira, prozesu pedagogikoa
|
nola
garatu behar den ezaugarritzeko analisi desberdinak baitituzte. Batetik, HEk azentua hezkuntzaren izaera politikoan jartzen du, eta honen arabera definitzen du kurrikuloa, eraldaketa sustatuko duen subjektu politikoa helburu.
|
|
Fabrikazio digitalaren inguruan sortutako erlazio gune hauetan prozesuak hartu du balio nagusia eta ez emaitzak, tresnetara iristeko erraztasunak eta demokratizazio teknikoak proiektuak
|
nola
garatu behar diren galdetzeko aukera ematen du, ezagutza non dagoen edo nork duen, objektuek nola funtzionatzen duten edo zein eredu kopiatu/ ikasi behar den erabaki daiteke, horretara zuzendutako esperimentatze gune libreak direlako. Prototipoa eta amaitu gabeko objektuak dira laborategi hauen eguneroko lehengaia, tinkering edo katxarreoaren espirituari jarraituz.
|
2019
|
|
erakunde publikoak, unibertsitatea eta euskalgintzako gizarte erakundeak batera aritu gara, lehenik diagnostikoa eta hausnarketa eginez, ondorioak adostuz, eta udalerri euskaldunak babesteko lege izaera hartu duten neurriak ere bildu ditu EAEko Udal Legeak. Orain, beste urrats bat da hau, udalerri euskaldunak babesteaz aparte,
|
nola
garatu behar diren ere praktikoki ikusteko. Horrelako ikerketak eta ekarpenak behar dituzte arnasguneek, eta horrelako beka bat merezi zuen Iñaki Arregik ere”.
|