Emaitzak: 8
2006 | ||
Mendiola: Behin Gaztetxea lortuta, Gazte Asanbladak | nola funtzionatu behar zuen zehaztu eta lana eraginkorragoa izateko lan taldetan banatzea erabaki genuen. Batzarra da erabakigunea, eta hor hartzen dira erabakiak, eta lana taldeetan banatuta egiten dugu. | |
2009 | ||
| Nola funtzionatu behar dute osasun sistemak eta laguntza sistemak adinekoei arreta egokia emateko? | |
2017 | ||
...asleek garrantzizko papera betetzen bazuten, herrian instituzio bat baziren ere, egun txotxongilo bihurturik ikusten ditugu maiz, bezero diren guraso eta seme alabek edozelako dendariak bailiran tratatzen baitituzte egun irakasleak, ordaintzen duten neurrian jaun/ andere eta jabe direlakoan, guraso ilustratuak izanik eskubide osoa dutelako seme alaben irakaskuntzan muturrak sartzeko eta irakasleei | nola funtzionatu behar duten esateko. Eta zein ondo sentitzen garen papera horretan! | |
2018 | ||
Formazio saioak ere ematen ari dira horretrako. Horrek ere laguntzen digu irudikatzen, euskaraz bizi nahi badugu, | nola funtzionatu behar den. | |
2020 | ||
" Estruktura militaristaren aurkakoa zen, hau da, norbaitek agindu zer ekintza egin behar den edo | nola funtzionatu behar den edo... halako estrukturak, ETA m rena edo ETA pm rena bezalakoak, ez zituen maite. Norbaitek kanpaina bat preparatu ez dakit zer egiteko, haiek beren kupulan erabakia hartu, eta zu zara militante bat eta bete behar duzu derrigorrez; ba, kontzeptu horren aurkakoa zen, totalmente aurka; eta gizartearen estrukturazioa ere ez zuen hainbeste partidu baten ikuspegitik ikusten, baizik arazoa non sortu, eta han ekin, autonomoen pentsaera hori zen, eta asanblearen bidez erabaki". | |
Prozesua bertatik bertara ikusi nuen | nola funtzionatu behar zuen. | |
2021 | ||
Gaur egun ikusten duguna zera da: ETAk frogatu duela | nola funtzionatu behar den". Liburuaren arazoa: | |
2022 | ||
Lagina hartzeko, berrikuntza taldeak prestatzeko ikastaro batean inskribatu ziren ETEak. Langileak talde lanean trebatzeko egindako entrenamenduek taldearen jarduna eta errendimendua hobetzeko tresna baliagarriak direla erakutsi dute (McEwan et al., 2017), eta bereziki baliagarriak dira ETE entzat, ez baitago argi | nola funtzionatu behar duten (Pons eta Haefele, 2016). Prestakuntza ikastaro horrek Ayestaranek, Balluerkak, Gorostiagak, Aritzetak eta Gomezek (2013) proposaturiko ereduari jarraitu zion, zeina taldeko bideratzaileak eta koordinatzaileak berrikuntzataldeak bideratzeko gaikuntzan oinarritu zen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Noaua | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
nola funtzionatu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
nola funtzionatu behar | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |