Emaitzak: 5
2007 | ||
Historiak hauxe azaldu behar du: errealitate berri horiek (gure adibidearekin jarraituko dugu, hau da, langileria berriaren sortzearekin) nola mugitu diren bere esparru sozialean, eta denborarekin | nola eratu eta moldatu diren beren helburuak praktikan gauzatzeko. Azken finean, Historiak azaldu behar du nola eta zein baldintzatan bihurtu den ala ez talde sozial berri bat klase sozial batean, noiz sortu den klase historiko gisa. | |
2010 | ||
Ondorioz, 1970etik aurrera, testuak hartu zuen garrantzi handiena bigarren hezkuntzan, eta testu azterketak nagusitu ziren. Horrela, literaturak galdu egin zuen hezkuntza morala eta estetikoa transmititzeko funtzioa, eta lan bakoitza | nola eratu zen ulertzeko elementuen analisia lehenetsi zen (alegia, ezaugarri literarioen analisia). Edozein kasutan, ez zen egin literaturaren historiarekiko etenik, eta gainjarri egin ziren literaturaren historiaren irakaskuntza eta testuen lanketak (iruzkin gisa landuak, gehienetan). | |
2019 | ||
Galdera argia sortzen da: zenbat denbora eskaintzen diogu gure burua ispiluaren aurrean ikusi eta gure harreman emozionalak | nola eratzen ari diren aztertzeari? | |
2020 | ||
| Nola eratzen du munduari buruzko esperientzia, nola tajutzen ikasien eta ikusien bilduma? (Ibid.: | |
2021 | ||
Hala, belaunaldi berrien ekimenek alde batera uzten dute alderdi eta erakunde politikoek zuten nagusitasuna, nahiz eta ekintzaile gazte askok afiliazio organikoren bat mantentzen duten, eta zentzu politikoa ematen diete jarduera eta hautu arruntei: zein hizkuntzatan komunikatzen diren, pertsonen arteko harremanak eta horiek zeharkatzen dituzten menderatzeeta mendekotasun mekanismoak | nola eratzen diren, zer lan mota aukeratzen duten, kontsumo moduak, naturarekiko harreman eredua, sexualitatea garatzeko askatasuna, nortasun indibidualak eta kolektiboak eraikitzeko aukerak... Eremu horietan guztietan garatutako ekintzak ekintza etiko politiko bihurtzen dira gazte aktibisten bizitzan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Jakin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
nola eratu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
nola eratu ari | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |