2000
|
|
Nik ordurarte pasa nuen une gogorrena izango zen hura. Estimatu egiten duzu, hainbeste jende joan izana, baina bestetik estuasuna ematen du,
|
nola
erantzun behar diot nik jende honi?
|
2006
|
|
Beste batek zioen orain,
|
nola
erantzun behar duten ikasteko saio eta hitzaldietara eramaten dituztela gaztetatik, eta galdera bat entzunda arrapostua automatikoa izaten dela, eskuliburuak, aukeran, gomendatzen dituen hiru edo lau erantzunen araberakoa.
|
2010
|
|
Horrek, besteak beste, ikerketa lan zail eta luzea ondorioztatu dio. Bosgarrenean, kazetariak zelako inplikazioa behar duen eta
|
nola
erantzun behar duen gogoetatzen du, Madrileko trenetako sarraskiaren aurrean dagoela. Baina, bestalde, erreportajeak idazteko modua daukagu.
|
2011
|
|
Itziar Idiazabal irakasleak munduko hizkuntza aniztasunaren iraunkortasunari begira heziketa eleanitzak izan behar duen paperaz idatzi du bere artikulua.
|
Nola
erantzun behar bezalauniformetasuna eta homogeneotasuna bilatzen duen eskolatik, hain anitza den ikasleen nortasun eta gaitasun bakoitzari. Nola lortu eskolan (ama) hizkuntzaren erabilera anitzari aurre egingo dion prestakuntza?
|
|
Espero al daiteke Batasunak tiroketa hori gaitzestea, edo gutxienez desmarkatzea?
|
Nola
erantzun behar du poliziak. Atxilotu al dute komandoa?
|
2012
|
|
|
Nola
erantzun behar zaio ekintza odoltsu honi?
|
2013
|
|
|
Nola
erantzun behar dio eskaerari?
|
2014
|
|
Dena den, 4.000 metrotik gora gehiago kostatzen da. Ez genekien
|
nola
erantzun behar genuen baina ongi atera zitzaigun. Esperientzia ona izan zen:
|
2015
|
|
–Berriz galdetuko dut:
|
nola
erantzun behar diogu krimen honi?
|
|
|
Nola
erantzun behar zaion eskaera bati.
|
2019
|
|
Laburpena. euskal arnasguneen inguruko gogoeta egituratua eskaintzen da artikulu honetan. kontzeptuaren beraren aurkezpen teorikoa egiten da lehenik," physical breathing space" direlakoak (edo, partez, antzeko zirenak/ direnak) nazio artean (izan) duten trataera azalduz. gure kasuan arnasguneak zer diren eta euskara indarberritzeko zer nolako garrantzia duten azpimarratzen da gero, atal banatan. gaurko arnasguneak nolakoak diren eta bertan zer gertatzen ari den azaltzen da IV. atalean. azken hiru ataletan maila praktikoari heltzen zaio: arnasguneen gaur eguneko erronkak azaltzen da V. atalean, erronka horiei
|
nola
erantzun behar zaien argudiatzen da VI.ean eta VII. atalean, azkenik, hemen eta orain zer egin behar den proposatzen da. arnasguneen garrantzia azpimarratzearekin batera, euskara indarberritzeko paradigma egokitu beharra ikusten du autoreak. teoria lantzeaz gainera badu artikuluak xede praktikoa ere. erabakiak hartzeko orduan arnasguneko biztanleen zentraltasuna azpimarratzen da, besteak beste.... • Hitz gakoak:
|
|
Hautapen prozesuaren maila honetan, errekrutatzaile askok tranpa galderak egiten dituzte, izangaiak hobeto ezagutzeko. Sergio Balcells Welcome to the Jungle enplegu atariko country manager eta gaian aditua denarekin hitz egin dugu, lan elkarrizketa bateko arazo zailenetako batzuei
|
nola
erantzun behar diegun modu egokian jakiteko.
|
|
Arranguratu egin da, oso ondo ezagutzen zuelako Jan lehen, ehiza postura igo aurretik... Ondo ulertzen zuten elkar, lanean, kirolean, baina orain, pentsatu du, ez daki
|
nola
erantzun behar dion ere, ezinezko egiten zaio arrazoi egokiak bilatzea, argumentuak... Nola konbentzituko du jaisteko?
|
2021
|
|
Ez da alferrik hitz egitea; ingurukoekin hitz egitea da munduari zentzua emateko dugun tresna eta jarduteko era nagusia. Eta COVID19aren pandemia bezalako krisietan zentzua da gehien behar duguna, ziurgabetasunari eta segurtasun ezari aurre egiteko eta
|
nola
erantzun behar dugun jakiteko. Labur esanda, zer gertatuko den eta zer egin behar dugun jakin beharra dugu halakoetan.
|
|
“Mugimenduan gaude, lurrikara gara” lelopean ospatutako Baterajotzean, neska* gazteok krisi anizkoitzari
|
nola
erantzun behar diogun hausnartu genuen, neska* gazte subjetu politikoa berrezaugarritzeko eta gure problematika propioak mahaigaineratzeko.
|
2022
|
|
Institutuko ikaskide baten etxean bildu ziren; mutil haren izenik ez du jada gogoan institutu garaitik ez duela berriz ikusi esango luke, ezta bilerara beste nor etorri zen ere. Gai nagusia garaian bizi zen egoera politikoa zen politik egoera, orduan esaten zen bezala; ez zuen inork artean zabaldu, nonbait, euskaraz adjektiboak izenaren atzetik behar duela, eta, batez ere, Txilen gertatutakoak zer garrantzia zeukan, eta
|
nola
erantzun behar zitzaion diktaduran bizi ginen beste herri batetik. Oso gogorapen lausoak dira, jakina, ez dira alferrik joan joan diren urte guztiak, baina bi gauza oso gogoan ditu.
|
|
Halere, tiratzaileak azaldu du taldekideen hutsuneak «zalantza batzuk» sortzen dituela, aldaketak eragiten dituelako: «Multzoa, luzeran
|
nola
erantzun behar dugun... Aldatu egiten da tiratzeko manera, eta segurtasun hori aldatu egiten da».
|