Emaitzak: 4
2002 | ||
Horrela, bada, eta kontuan izanda 1977an aldizkariho rrek zenbait adituren eskutik gai honi modu eta alde desberdinetatik heldu ziola, beharbada ezagutza edota historia arloan zentraturik, garaia litzateke oraingo honetan aldarrikapen hutsetik egingarritasunera, praktikara | nola eraman aztertzea eta sakontzea, ea behingoz EuskalHe rriak behar duen Unibertsitatea, amesten dugun Unibertsitate delako hori, piztu eta itzali egiten zaigun izarho rren ordez eguzki distiratsu zein iraunkor bilakatzen dugun. | |
2016 | ||
Casalsen tesiaren harira, Lehen Hezkuntzako maisu maistra batzuk elkartzen hasi ziren, eredu berritzaile hura ikasgelara | nola eraman aztertzeko. Tartean zen Gemma Pla, Cor de Cartxofa kultur elkarteko kidea eta Cassa de la Selva herriko eskolan musika irakaslea. | |
2017 | ||
Ikerlan hau hezkuntza formalean kokatu da eta Euskal Herriko hegoaldeko markoan, eta ondorioak teorikoak izan dira. Etorkizunerako, ostera, ondorio hauek praktikara | nola eraman aztertzea beharrezkoa da, eta honetarako hezigai eta hezitzaileek eskola publikoan Hezkuntza Emantzipatzailearen printzipioak aplikatzeko bidea zirriborratzea da idealena, Ikerketa Ekintza Partehartzailearen bidez, denak prozesuaren parte izanik. Eta ez hori bakarrik, zabaldu daitezkeen Unitate Didaktiko eta bestelakoak sortzen joan sareak sortzearekin batera, Hezkuntza Emantzipatzailea hedatu eta gizartea eraldatzeko hezkuntzan ekarpena egin ahal izateko. | |
2022 | ||
Espainiako Ikus entzunezko Lege Orokor berriaren hirugarren xedapen gehigarriak jasotzen du irrati eta telebista zerbitzu komunitarioek eta libreek frekuentzia bat lortu dutela. Baina, batetik, eskatzaileek baldintza batzuk bete dituzte, erkidego autonomikoetako gobernuek tresna juridikoak aktibatu behar dituzte —Eusko Jaurlaritzak, adibidez, esan du berritasuna praktikara | nola eraman aztertzen ari direla— Eta, bestetik, irrati maiztasunaren espektroa Espainiaren esku dago. Ezin da ziurtatu zenbat frekuentzia geratuko diren irrati libreentzat. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 4 (0,03) |
Lehen forma
nola | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
nola eraman | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
nola eraman aztertu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |