2000
|
|
Eskolan berezkoa da eredu formal hori hartzea; kontua da, Josunek esan duen bezala, ume askorentzat eskolako eredua besterik ez dagoela, eredu formal hori besterik ez dutela ezagutzen. Hor ikusi litzateke, eskolan bertan edo eskolatik kanpo antolatzen diren jardueratan euskalkia
|
nola
bultzatu; jakina, herri eta ibar batzuetan erraza da eta Bilbo baten nekezago izango da. Ahalegina egin da begirale eta beste aktore gehiagorekin handik eta hemendik gai hori bultzatzeko.
|
|
Baina ez pentsa, antzerki arlokoak ez gara ahaztuenak, dantzakoak gu baino okerrago daude-eta. Kultura izanda gure nortasunaren adierazle, nekez konprenitzen da plangintza orokorrik ez egotea arte eszenikoentzat, horrela
|
nola
bultzatuko da besteengandik hain ezberdin egiten gaituen euskal nortasun hori. Baina ez dut esan nahi konpainia bakan batzuek aurrekontu guztia xurgatu luketeenik; hori ere ez litzateke batere aproposa, konpainia txiki asko saretik kanpo geratuko liratekeelako.
|
2001
|
|
Sok. Esan iezazkidazu orain Nestorrek bere seme Antilokori esaten dizkion bertsoak, Patrokloren omenezko zaldi lasterketan bihurgunean sartu behar denerako neurriak har ditzan
|
nola
bultzatzen duen. lon. Baina makur zaitez zu zeu, dio, bi haietatik zertxobait ezkerretara eserlekuan eta astindu eskuineko zaldia zure oihuez adore emanez, eskuekin aho uhalak lasaitzen dituzun bitartean.
|
2002
|
|
Beraz, zer egin jendeak irakur dezan?
|
nola
bultzatu irakurzaletasuna. Galdera hau plazaratzea ona da.
|
2003
|
|
Nola heldu Europako kultur bizikidetzari kultur talde guztiak ase edo konforme edo pozik egoteko moduan?
|
Nola
bultzatu herritasunaren, naziotasunaren, aberritasunaren nortasun sentimenduaren balio positiboak, gehiegikeriak saihestuz. Eta gehiegikeriak, jakina, bai sentimendu hori ukatzeagatik edo neurriz gora puzteagatik, gaur eguneraino gertatzen ari dira, baita indarra erabiliz ere.
|
2004
|
|
Arazoa hauxe da:
|
nola
bultzatu daiteke autogestioa, enpresaren eraginkortasuna kaltetu gabe?
|
2005
|
|
Pertsonok elkarri min egiteko eta beste izaki batzuekin partekatzen dugun ingurunea suntsitzeko halako berezko gaitasun bat izateak ez dakar ordea berekin geure mugak gainditzeko gaitasuna desagertzea. Horregatik, garrantzitsua izango litzateke planteatzea
|
nola
bultzatu gizadiaren alderdi positiboak eta nola bultzatu komunitateak eta bere gizarte zein instituzio egiturak, elkarbizitza bakezkoago eta orekatuago bat ahalbidetzearren. Izan ere, sena galdu gabeko inork ez du zalantzan jartzen zeharo murgildurik gauden suntsipen zurrunbilo hori gizarte, produkzio eta kontsumo sistema baten isla zuzena dela, eta sistema horrek asegabetasun eta halako ezgaitasun maila handi bat eragiten duela erakundeetan.
|
|
Pertsonok elkarri min egiteko eta beste izaki batzuekin partekatzen dugun ingurunea suntsitzeko halako berezko gaitasun bat izateak ez dakar ordea berekin geure mugak gainditzeko gaitasuna desagertzea. Horregatik, garrantzitsua izango litzateke planteatzea nola bultzatu gizadiaren alderdi positiboak eta
|
nola
bultzatu komunitateak eta bere gizarte zein instituzio egiturak, elkarbizitza bakezkoago eta orekatuago bat ahalbidetzearren. Izan ere, sena galdu gabeko inork ez du zalantzan jartzen zeharo murgildurik gauden suntsipen zurrunbilo hori gizarte, produkzio eta kontsumo sistema baten isla zuzena dela, eta sistema horrek asegabetasun eta halako ezgaitasun maila handi bat eragiten duela erakundeetan.
|
2007
|
|
Aberatsak gara eta esplotatzaileak. Horri utzi gabe,
|
nola
bultzatu politika sozialak. Norendako politika sozialak?
|
|
Ingurumen Ministerioko Biodibertsitate arduradunak onartu zuen, oraingoz, lehen harremanak egiten ari direla hainbat herrialdetako ordezkaritzen artean; Zientzia eta Teknologia Batzordeko adituek, berriz, desertifikazioak eragiten dituen egoera sozioekonomikoak eta proposamen aniztasuna aztertzen dituzte, herrialdeetatik sortzen diren prozesua arintzeko; besteak beste, “defizitean dauden baliabideak” aprobetxatzeko planak, hala nola ura, herrialde pobreetan basamortutzea errazteko ekimenak. Era berean, energia berriztagarrien erabilera
|
nola
bultzatu aztertzen ari dira zientzialariak, hala nola energia eolikoa edo eguzki energia, “ez dutela kutsatzen eta ez dutela eragiten klima aldaketan”, adierazi zuen Herranzek, COP 8ko parte hartzaileengan “jarrera eraikitzailea” ikusi duela, eta, horren arabera, “desblokea” daitezkeela hainbeste herrialde izanik beti dauden desadostasunak. “Denok dakigu amore eman behar dela” akordioa lortzeko, eta esan zuen planaren jatorrizko testua zuzentzen bada “ez duela okerragoa izan behar”.
|
|
Ezaguna baita Gasteizen egindakoan EAJk oraindik parte hartu zuela, haren deialdian eta garapenean eragina izanez. Berriro azpimarratuko dugu mugitu zen jendeak nola gainditu zuen alderdiak emandako lelo politiko zehatza eta bere protesta mota
|
nola
bultzatu zuen. Berdintsu gertatu zen Iruñean 1951n, kontrolik gabeko protestatan.
|
2008
|
|
Testu honen bitartez, alderdi horietako asko aztertuko dira: familiak, eskolak eta nazioak hartuko dira aintzat, garapena norabide batean edo bestean
|
nola
bultzatzen duten aztertzeko asmoz. Guztiak dira elkarrekintzazkoak eta elkarrekikoak, eta, batzuetan, aldaketa txikiak izaten dituzte, baina ez beti gizabanako baten bizitza aldatzeko modukoak.
|
2009
|
|
Bestalde, Aristotelesek bere buruari galdetzen dio
|
nola
bultzatu ikastera berez zale ez dena. Helduen, arbasoen eta gizartearen aurrean itxura ona eman nahi dutenak ikusten ditu filosofoak ikasteko gertu, herabetasun edo, laidós?
|
|
Hau guztiakontuan hartuz, emakumeak kirol presidentetzetara iristeko gure esfortzuekbeharrezkoa den eztabaida zabalago batera garamatzate:
|
nola
bultzatu emakumeekberen espazio pertsonala berreskura dezaten eta kirola eginez goza dezaten?
|
2010
|
|
3) Euskararen erabilera
|
nola
bultzatu daitekeen eskola barruan eta eskolatik kanpo ere planteatzen da, orain arteko ikerketen emaitzen arabera zer dakigun zehaztuz, eta, baita, oraindik ikertu beharrean daudenak ere azaleratzen, esate baterako, komunikazio modu berriak (texting, chatting, emailing,...) aztergai bezala kontsideratuz. 4) Immigrazioa dela-eta, etorkinen integrazioa nola egin daitekeen aztertzen da, bai hezkuntzan, eta baita euskal gizartean ere, ghettizazioa saihestu nahian, baita euskararen aldeko jarrerak eta aukerak bultzatzeko ere.
|
|
Zer nolako eragina du horrek izotza hausteko orduan?
|
Nola
bultzatzen ditu orain izotz geruzak. Badago aldaketarik?
|
|
Zeure buruan â?, klikâ? egin behar duzu, olatuak
|
nola
bultzatzen zaituen nabaritu, eta orduan zutitu. Probatu arte ezin da ezer esan, ezin da iritzirik eman.
|
|
Bestalde, garbi dago, berez, inoiz baino hobeak direla nazio hauetako giro soziala, bakea, justizia, demokrazia, kultura, eguneroko bizimodua, eta horiek denak kristau zibilizazioaren emaitzak direla. Naziorik aurreratuenetako katolikoei sinismena nola erakutsi, zertan lagundu,
|
nola
bultzatu, mundu osoarekiko dituzten betebeharrak nola irakatsi bete ahal ditzaten, hori da Eliza katolikoaren gaurko erronkarik handienetakoa.
|
|
Agian, galderaren zentzua aldatzea baliagarria izan daiteke:
|
nola
bultzatu Interneten erabilera onuragarria, arriskuak mugatzen ditugun bitartean. Umeak mundu birtualean babesteko hainbat proposamen biltzen ditu artikulu honek.
|
2011
|
|
Don Urbanok, egiteko hura bultzatzeko, bere dudak izan zituen, beharbada; izan ere, berak, Jainkoaren ministro zenak,
|
nola
bultzatuko zuen Anastasia, bere eliztarretarik bat!, haragizko bekatu larri hura egitera, Jainkoaren aurkako bekaturik itsusienatakoa zena, seigarren aginduaren aurka zèn neurrian?
|
2012
|
|
Parte Hartze Mahaia. Beste mahaien funtzionamendua eta herritarren parte hartzea
|
nola
bultzatu zehaztea izango da horren helburua.
|
|
Egungo egoerari dagokionez, berriz, «humanizazio politikak» landuko dituzte. Gainera, «bizikidetzarako kultura berria»
|
nola
bultzatu aztertuko dute, eta presoen auziari ere heltzeko asmoa dute, adostu egin baitute espetxe politikarekin lotutako neurriak aztertzea. Aurrera begirako lan ildoak zeintzuk izango diren ere finkatu dute:
|
|
Zahartze aktiboa landa ingurunean,
|
nola
bultzatu
|
|
Hala ere, ohikoa da horrelako eritasuna duten adineko pertsonak ere deprimituta egotea, apatiarekin edo gabe.
|
Nola
bultzatu zahar apatikoa Román Albercak, SEN Espainiako Neurologia Elkarteko neurologoak, dioenez, «gaixo apatikoak iniziatiba eta interesa galtzen du, eta emozioak gora egiten du. Ez dago jarduera espontaneorik edo oso gutxitua dago; beraz, uzten bazaio, modu mugagabean eserita egon daiteke, hitz egin gabe»… Zahar apatikoa uzten den zaharra da:
|
2013
|
|
|
Nola
bultzatu parte hartzea
|
|
Zeintzuk dira gastu soziala blindatzeko neurriak?
|
Nola
bultzatuko da ekonomia soziala. Non daude azpiegitura erraldoietan inbertitzeko mugak?
|
|
BAGERA Elkarteak antolatutako Jardunaldian (Donostia, 2013ko udaberrian) emandako hitzaldian oinarritzen da artikulu honetan esaten direnak. Helburua da norbanakoa erdigunean jarriz, Euskararekiko zenbait ideia adierazi ondoren,
|
nola
bultzatu bakoitzak bere diagnostikoa egitea, beti ere Euskararen alde gehiago inplikatzeko, besteak beste artekotasunaren bidea indartuz. • Hitz gakoak:
|
|
" Mugikortasun planaren barruan kokatzen da erabakia. Oinezkoendako guneak
|
nola
bultzatu, abiadura nola arautu, isunak non eta nola jarri... Halako erabakiak hartuko dira.
|
|
Etsaiak Prozesu Demokratiko bat abiatzeko inoiz borondaterik izango ez duela kontuan edukita,
|
nola
bultzatuko dugu bide hori hartu dezan eta ondoren horretan mantendu dadin? (ETA, 2009c).
|
2014
|
|
Horretarako, garrantzitsua da kirola txikitatik egitea eta nerabezaroan jarraitzea heldutasunean ere hari eusteko.
|
Nola
bultzatu jarduera hori?
|
|
Baina ETB2 ixtea, esate baterako, ez zait erreala iruditzen, hemen badagoelako edukiak gaztelaniaz kontsumitzen dituen jendea. Oreka bat lortzean sinesten dut beti;
|
nola
bultzatu euskara eta kultura, nola aldatu jendearen ohiturak, nola egin apustuak bi kateetan kalitate eta pisu berdineko edukiak egiteko. Orain erdarazkoaren alde dago balantza, eta hori pena da.
|
2015
|
|
|
Nola
bultzatu daiteke emakumezkoen arrauna Bizkaian. Administrazioek gehiago inplikatu luketela uste duzu?
|
|
Beste ezer esan baino lehen, nor izan zen fundatzailea esango dut eta
|
nola
bultzatu zuen Jaunak fundatzera.
|
|
– Kartzela genero erakunde bezala aztertzea, eta bere jarduera zein esanahien gaineangogoeta egitea; ezarritako sistemaren eta arauen sostenguari lotuta, espetxe sistemakemakumeen eredu hegemonikoa eta rol tradizionalak
|
nola
bultzatzen dituen, eta, moduhorretan, harreman desorekatuak, bereizketa hierarkikoak zein diskriminazioak nolagehitzen dituen jorratuta; betiere, aldaketa handiko testuinguruan gaudela ahaztu gabe.
|
|
AKZIOA.
|
Nola
bultzatuko duzu audientziaren parte hartzea (materialen sormenean, hedapenean edo bakarrik esperientziaren ibilbidean, hiperestekak hautatzean?). Zenbat denbora eta lan duzu parte hartzaileen materialak kudeatzeko (hautatu, sailkatu eta argitaratu)?
|
|
Zein da audientziarekiko harremana?
|
Nola
bultzatzen da interakzioa. Eta parte hartzea?
|
2016
|
|
|
Nola
bultzatu paradigma aldaketa hori?
|
|
Mikel hasi da! Begira
|
nola
bultzatzen dion Urkori.
|
|
Beraz, nola egin kultural eta politikoki emankor esparru bat?
|
Nola
bultzatu gure inguruak duen eztabaida emankorragoa eta eraldatzaileagoa izan dadin. Zein proposamen luzatu erosotasun marjinatan ez mugitzeko?
|
2017
|
|
|
Nola
bultzatzen da administrazio prozedura?
|
|
. Kartzela genero erakunde bezala aztertzea, eta bere jarduera zein esanahien gainean gogoeta egitea; ezarritako sistemaren eta arauen sostenguari lotuta, espetxe sistemak emakumeen eredu hegemonikoa eta rol tradizionalak
|
nola
bultzatzen dituen, eta, modu horretan, harreman desorekatuak, bereizketa hierarkikoak zein diskriminazioak nola gehitzen dituen jorratuta; betiere, aldaketa handiko testuinguruan gaudela ahaztu gabe.
|
|
...bat da, galegoaren kasurako Xose Mosquera Carregalek koordinaturiko Lingua e xenero liburuko ekarpen interesgarriek demostratu zuten bezala.4 Hizkuntza sexista aztertzen bada ere hizkuntza hegemonikoetatik hartutako adibideekin egin ohi da, ez baitira beti beste hizkuntzatan aplikagarriak, ez da aztertzen hizkuntz hegemoniaren eta derrigorrezko elebakartasunaren eta generoaren arteko intersekzioak
|
nola
bultzatzen dituen emakumeak komunitate askotan beren berezko hizkuntza alde batera uztera. Galegoaren kasuan, argi dago hizkuntzaren estereotipoak hizkuntza ‘basatia’, ‘landugabea’emakumeak beren hizkuntza uztera presionatzen dituen aliantza bat eragiten duela; izan ere, emakume horiek ‘finak’ izan daitezen espero da, eta gizonek baino zigor handiagoa pairatzen dute hizkuntza hori hitz egiten badute.
|
2018
|
|
Bi aurkezpen hauen ondotik, tailerrak antolatuak izanen dira ondoko hilabetetan, ahal bezainbat Eliza Berde urraspide nola tokian berean abian jarri daitezkeen gogoetak egiteko. Multxo ttipietan lan egingo da, komunitate errealitate berdinak (parropia, elkarte, obra on, mugimendu, erakunde...) bizi dituzten presunen artean bilduz, Eliza Berdea Labela urratsa
|
nola
bultzatu aztertzeko xedearekin. Goizaldia 12.30etan bururatuko da.
|
|
Jakina da AHTak Bordeletik Hendaiarainokoaren eraikitzeak bakarrik 15 miliar euro gosta lezakeela, Euro Batasunak ekarri partea salbu, kapital parterik nagusiena Frantziako botere publikoek behar bailukete pagatu. Ordea, enpresaburuak ohartuak dira gobernuak alde guzietan ekonomiak egiten dituela, hala
|
nola
bultzatzen dituen Merkatal Ganbarak lurraldeka antolatzerat, lekuko ganbarei ahal bezain gaitasun eta finantza kenduz. Testuinguru horretan AHT proiektu fortuna jaleen alde oihu egiteak ez duela biziki zentzurik pentsatzen hasiak daitezke kargudun ekonomiko zenbaitzu.
|
|
Nola eraman alferrak, haien izaera ulertuz, edo onartuz behintzat, baina eredua haien neurrira ekarri gabe. Eta, ororen gainetik,
|
nola
bultzatu langile prestuei bihotz emango dien eredua. Baziren, bai, alor horretan ere erronka galantak.
|
2019
|
|
Ikerlerro horretan jarraitzeko asmoa duenak hainbat abiapuntu ditu aurrera begirako ikerketetan, oraindik gabezia asko baitago hitanoaren inguruko literaturan. hona hemen proposamen batzuk. Soziolinguistikaren bidetik jarraitu nahi izanez gero, aztertzeko modukoa da —eta une honetan beharrezkoena, beharrik inon bada— nondik eta
|
nola
bultzatu daitekeen hitanoa. horretan, hitanoa indartzeko egitasmoak eta proposamenak ere ez leudeke soberan. herri hizkeren arlotik heldu nahi bada, herrian herriko hitanoaren ezaugarri morfosintaktikoak aztertu daitezke, esaterako. Aitzitik, ikuspegi diakronikoago batetik, hitanoak sorreratik gaur arte izandako bilakaera ikertu daiteke, bai funtzio sozialari erreparatuta, bai aldaketa gramatikalari erreparatuta.
|
|
" Horixe da historia... Baina harrigarria da, eta gauza asko esaten ditu, hain zuzen ere berehalaxe ohartzen delako bat alferrik dela atsoak bota zuen izumenezko oihua, eta
|
nola
bultzatu zuen atea, zalaparta batean, ezin sinistuzko ikuspen haren gainean. Deabrua bera ikusi izan balu bezala.
|
|
–
|
Nola
bultzatu helduak euskaraz hitz egitera?
|
|
Arreba ekarri zuen gogora orduan, nola ikusi zuen behin negarrez, nola hurbildu zen Axle laguntzera, laguntza behar zuen galdetzera, nola jo zion arrebak aurpegiko bat, nola besarkatu zuen gero,
|
nola
bultzatu zuen handik gutxira berarengandik apartatzeko, nola ez zuen Axle umeak ezer ulertu. Oroitzapen mingarria iruditzen zitzaion, eta ederra.
|
2020
|
|
Era horretan, azterlan honek ikertzen du nola eragiten duten nazio mailako faktoreek EOaren eta familia enpresen emaitzen arteko erlazioan. Zehazki, ikerlan honek ikertzen du
|
nola
bultzatzen edo geldiarazten duten erlijioak, historiak, egitura ekonomikoak, kulturak eta egoera politikoak erlazio hori aparteko ingurune batean: Mendebaldeko Saharan, hain zuzen.
|
|
Dena den, faktore horiek EOaren eta familia enpresen emaitzen arteko erlazioan daukaten eraginak ulermen sakonago baten beharra dauka (Suddaby, Bruton, eta Si, 2015), eragin horiek zein terminotan gauzatzen diren ezagutu eta horietara indarrak bideratu ahal izateko (Saeed et al., 2014). Horregatik, azterlan honek faktore horiek EOak emaitzetan duen eragina
|
nola
bultzatzen edo geldiarazten duten ulertzea du xede. Zehatzago esanda, egonkortasun politiko instituzionalak, egitura ekonomikoak, ohiturek, historiak eta erlijioak izan ditzaketen eraginak aztertu dira.
|
|
Zaintzaren kate globalak osatzen dituzten emakumeek, are gutxiago. Hortaz,
|
nola
bultzatu eraldaketa bat, iraultza bat, ezertarako denborarik ez dugunean. Non geratzen dira eskubide zibil eta politikoak gauzatzeko aukerak eta denborak testuinguru honetan?
|
|
Era horretan, azterlan honek ikertzen du nola eragiten duten nazio mailako faktoreek EOaren eta familiaenpresen emaitzen arteko erlazioan. Zehazki, ikerlan honek ikertzen du
|
nola
bultzatzen edo geldiarazten duten erlijioak, historiak, egitura ekonomikoak, kulturak eta egoera politikoak erlazio hori aparteko ingurune batean: Mendebaldeko Saharan, hain zuzen.
|
|
Dena den, faktore horiek EOaren eta familia enpresen emaitzen arteko erlazioan daukaten eraginak ulermen sakonago baten beharra dauka (Suddaby, Bruton, eta Si, 2015), eragin horiek zein terminotan gauzatzen diren ezagutu eta horietara indarrak bideratu ahal izateko (Saeed et al., 2014). Horregatik, azterlan honek faktore horiek EOak emaitzetan duen eragina
|
nola
bultzatzen edo geldiarazten duten ulertzea du xede. Zehatzago esanda, egonkortasun politiko instituzionalak, egitura ekonomikoak, ohiturek, historiak eta erlijioak izan ditzaketen eraginak aztertu dira.
|
2021
|
|
Kultura eta Fedea taldea sortu zuen, elkarte horrek lan ederra egiten zuela. Eskertzekoa izan zen ere Sinodoa
|
nola
bultzatu zuen nahiz hortarik sortu gomendioen gauzatzen ez zuen eragin handirik ukan.
|
|
Youtubeko zenbait bideotan, bortxaketa sistematikoen bitartez emakume irakiarrak suizidiora
|
nola
bultzatzen ari diren harro agertzen dira AEBetako soldaduak. Inor ez da hori ikertzen ari.
|
|
Ikastetxez ikastetxe grabatu ziren bideoz arlo ezberdinetako bina orduko saioak. Grabazio horien azterketatik abiatuta diseinatu ziren presNorberaren hizkuntzaerabilera eta irakasteko modua hausnarketaren erdigunean jarrita, prestakuntzaren helburua izan zen ezagutzea eta ulertzea zein, zergatik eta
|
nola
bultzatu eta indartu dezaketen hainbat portaera eta jokabidek gelako elkarrekintza eta ahozko hizkuntzaren erabilera. takuntza saioak, bai talde txikitan (grabazioak egindako irakasleekin batera), bai talde handian eskolako klaustro osoarekin.
|
|
Norberaren hizkuntza erabilera eta irakasteko modua hausnarketaren erdigunean jarrita, diseinatutako prestakuntzaren helburua izan zen ezagutzea eta ulertzea zein, zergatik eta
|
nola
bultzatu eta indartu dezaketen hainbat portaera eta jokabidek gelako elkarrekintza eta ahozko hizkuntzaren erabilera. Lanketaren ondorioz, gelako elkarrekintza eta ahozko hizkuntzaren erabilera sustatzera garamatzaten praktika onekin lotutako adierazle esanguratsuenak identifikatu ziren:
|
|
Senegaldik eta Gambiatik joaten dira, eta mankanyeraz hitz egiten dute. Hor aztertzen dute, besteak beste, hizkuntza zer egoeratan dagoen eta
|
nola
bultzatu daitekeen.
|
|
Rodriguez: «Aztertzen zuten bi lagun nola aritzen ziren elkarrekin; batek erritmoa azkartzen badu,
|
nola
bultzatzen duen bestea ere hori egitera; ez zen batere akademikoa, ez zitzaien inporta jotzen ari ziren egurra zer motatakoa zen. Diskoan egurra presente dago, baina lekuko gisa soilik».
|
|
Eta nola kliskatzen dira begiak.
|
Nola
bultzatzen da diafragma gorantz, arnasa kabitzeko. Nola esaten zaio bihotzari segitzeko odola ponpatzen.
|
|
Zer ekartzen dizkigute liburu ezinezkoen ideiek?
|
Nola
bultzatzen da irudimena orainean. Nola funkzionatzen da erraztatzearen irakurmena?
|
|
Jendea basamortua zeharkatzera
|
nola
bultzatzen duen ikusi dut, milaka kilometro, soilik gosez hiltzeko janaria aurkitu orduko.
|
2022
|
|
Galdera honi erantzuten zion: "
|
Nola
bultzatu euskararen erabilpena?" Artikuluak dio herritarrei, hots euskaldunei, litzatekela lehen urratsa egitea, lotsarik gabe aritzea, gure ohituren aldatzea. Horrekin bat egiten dugu, guztiz.
|
|
|
Nola
bultzatu litzateke musika klasikoa?
|
2023
|
|
Ondoko urteentzat xehetasunik eta ebaluazio irizpiderik ez dela agertzen hizkuntza politikaren eguneratzea helburu izan lukeen nota horretan errana izan da.
|
Nola
bultzatu euskararen biziberritzea holako helbururik ez bada finkatzen?" galderak pausatuak zirela.
|
|
Irakasle batek esandakoa hau: " Arazoa dugu euskararen erabileran eta hori
|
nola
bultzatu da gakoa askotan" (2019).
|
|
Ikusi dugu herbiziden eta monolaborantzaren eraginak
|
nola
bultzatu duen intsektuen apokalipsia, baina 90eko hamarraldian are eta suntsigarriago zen nekazaritzari ekin zitzaion: geneen iraultzaren nekazaritzari.
|
|
Eta, mozkor mozkorra egonagatik, jabetu zara pozak zein diren bozkario eta bridarik eza, baina penak zein diren mingots eta soraio, aurkitzen zaren egoera etilikoan.
|
Nola
bultzatzen zaituzten tristura etilikoek ordura arte gorderik zenituen arroka, harkaitz eta amildegien aurka; nola arrastatzen itzulerarik gabeko korronte, zurrunbilo eta estolda pozoituetara. Ene!
|
|
Agintaldiko erronka nagusiez galdetuta, ekonomia arlokoak nabarmendu zituen estatuburuak: «Egungo egoera ekonomiko eta soziala gainditzeko bideak topatu ditugu, eta erabaki
|
nola
bultzatuko dugun gure estrategia ekonomiko soziala». Kubako herritarrak krisi betean daude, AEBetako Gobernuak ezarritako bahimenduaren ondorioz, batetik, eta pandemiaren eraginez, bestetik.
|
|
Bestetik, Ukraina armamentu gehiago eskatzen ari da, eta Mendebaldeak erantzuten dio behar beste denboraz lagunduko diola. Horiek horrela,
|
nola
bultzatu daiteke su eten bat?
|
|
Ondorioz,
|
nola
bultzatu beste turismo eredu bat. Turismoa egin daiteke karbono aztarna ahalik eta gehiena murriztuz?
|
|
Baina,
|
nola
bultzatzen ari da gure hirian gobernagarritasun demokratikoa. Benetan parte hartzaileak al dira udal kontseilu sektorial ugariak edo hiriko kontseilua?
|
|
Belategik dinamizatuko ditu saioak, eta maitasunaz eta autoritateaz hausnartzeaz gain, bi horiek
|
nola
bultzatu ikasteko baliabideak emango dizkie parte hartzaileei. Saioak" oso dinamikoak" izango direla aurreratu du Belategik:
|
|
Gizonekin ligatzea, gizon bat aurkitzea eta hura atxikitzea ziren Cosmopolitan eko editoreen kezka nagusiak, Brownen zuzendaritzapean, eta aldizkariko hiztegi transakzionalean argi eta garbi islatzen zen
|
nola
bultzatzen ziren emakumeak harreman erromantikoei halako ikuspegi ekonomiko batetik begiratzera. Moira Weigelek Labor of Love liburuan zolitasun handiz azaldu duenez," prezioak alderatzera"," ez konformatzera" eta" gogor plantak egitera" bultzatzen ziren emakumeak.
|
|
nola sortu sentikortasun desberdin bat zeinak errealitatea ukitzeko aukerak eta errealitateak gu geu ukitzekoak ahalbidetuko dizkigun?
|
nola
bultzatu iraunkorra izango den ekintza kolektiboa
|
|
Elkarrizketa liburu honetan azaleratzen den kritika Euskal Herrian eta zoritxarrez, toki askotan nagusi den gizarte ereduari eta administrazioaren kultur kudeaketari zuzenduta dago, baina kultur eragileok gai honekiko hartzen dugun jarrera ere garrantzitsua da oso, eta beharbada ez diogu horri horrenbeste erreparatzen.
|
Nola
bultzatu gizarteak legitimatzea edo administrazioak laguntzea nahi dugun “subkultura” bat. Horretarako “subkultura” izateari utzi lioke?
|