Emaitzak: 5
2018 | ||
Tranpa horietan erori gabe, PISA frogaren emaitzak irakurri ostean egin genezakeen onena zera da, gure noosferaren oxigeno maila zaindu, eta ahal dela, egin ditzakegun hobekuntzak aztertu ikuspuntu ekologiko batetik. Ikus dezagun herri gisa Finlandiatik zer ikas dezakegun eta | nola bihur ditzakegun gure ikastetxeak habitagarri. Azter dezagun nola hobetu ditzakegun irakasleen lan baldintzak, ez hainbeste euren baldintza ekonomikoak eta soldatak, baina ikasleei ematen dieten zerbitzua hobetzeko behar diren horiek. | |
2020 | ||
Mundu guztiak omen zeukan bera bezala aberats izatera heltzeko askatasuna, Egurrolaren mundu teoriko idealean, baina nola? | Nola bihur zezakeen mundu guztiak askatasun hori errealitate bat. Zer egin behar zuen mundu guztiak aberats izatera iristeko? | |
2021 | ||
Horren bitartean, eta IKTak geratzeko etorri direla kontuan harturik, hasi dugu pentsatzen | nola bihurtu ditzakegun tresna baliagarri eta onuragarri. Horretarako, Cozar Gutierrezek dioen moduan, IKTak ekintza hezitzailean txertatu beharra dago, hots, IKTak (TIC) (Informazio eta Komunikazio Teknologiak Tecnologfas de la Informacion y la Comunicacion) izatetik IET (TAC) (Ikaskuntza eta Ezagutza TeknologiakTecnologas del Aprendizaje y el Conocimiento) eta APT (TEP) (Ahalduntze eta Parte hartze TeknologiakTecnologias para el Empoderamiento y la Participacion) izatera pasatu behar dute, ikasleek hobeto ikasteko bitartekoa baino ez baitira. | |
2022 | ||
Gure arrazakeriaren itzalek, feminismo dekolonialen oihartzunek eta hizkuntza gatazkaren zauriek azken urte luzean askotariko guneetan (jardunaldietan, elkarguneetan, bileretan, iritzi zutabeetan, elkarrizketa publiko zein pertsonaletan, eta abarretan) sorturiko kezkez eta ardurez blaiturik heldu ginen topaketa feministetara. Ezinegon eta talka horiek elkarrekin ñabartzeko ez ezik, azkura horiek energia eraginkor bilakatzeko asmoz sortu genuen gogoetagune hori, geure pentsamendu zein estrategia birkokatzeko eta birpentsatzeko lehen urrats gisa, burujabetza feministaranzko bidean antiarrazakeria ere ardatz iraunkor | nola bihur dezakegun irudikatzeko, pausoz pauso. | |
Badakizu | nola bihur dezaket daga batean? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Pamiela | 2 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
nola bihurtu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
nola bihurtu ezan | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |