Emaitzak: 6
2003 | ||
Baina, hori bigarren mailan kokatu behar da. Inportanteena kontzepzio horiek estatuaren administrazioan | nola aplikatu ziren ezagutzea da, baita harrezkeroztik sortu zen kultur politika ere. Zentralizazioa, funtsean, ez da instituzioen politika soilik, kultura politiko baten ondorioa baizik, jendeak kultura hori bi mendez bere baitan barneratu du. | |
2006 | ||
Kokapen ona lortzeko aplikatu behar diren teknikei egiten die erreferentzia. Teknika horiek ezagutzea bereziki garrantzitsua da lehia handiko produktu eta zerbitzuak eskaintzen dituzten web guneentzat eta orriak egiten hasi aurretik pentsatu behar da | nola aplikatu daitezkeen, web gunea amaituta dagoenean zailagoa baita egindako akatsak zuzentzea. Gainera, kokapen ona lortzeko teknikak orriz orri landu behar dira. | |
2011 | ||
usko Jaurlaritza orain dela gutxi hasi da GKEetako proiektuak onartu ala ez erabakitzerakoan horiek genero ikuspegia txertatuta duten ala ez kontuan hartzen. Guk, GKEetatik proiektu bat proposatzen den bakoitzean, helburuko herrialdean ere proiketu hori | nola aplikatu erabakiko duen emakume talde bat edo emakumeen GKEbat egotea bermatzen dugu. Helburuko herrialdeko kudeaketa gizonezkoek bakarrik egiten badute, ez dago zereginik. | |
2017 | ||
Arazoaren jatorria," traba administratiboak". Abereen eskumenak eta diru-laguntzak Europar Batasunak zehazten ditu, baina estatu bakoitza da interpretatzen dituena eta erabakitzen duena hauek | nola aplikatu, eta Agorretak azaldu digunez, Espainiako eta Frantziako estatuen kudeaketa ereduek ez dute zerikusirik: Frantziako araudiak nekazari eta abeltzain txikiei mesede egiten dien bitartean, Espainiakoak agroindustria bultzatzen du. | |
2020 | ||
Planteamendu are zehatzago bat ere egiten du Etxezarreta eta Morandeiraren lanak: udaletatik burutu daitezkeen hiru esku hartze eredu hauetako bakoitza zehazki lau sektore ekonomikotan | nola aplikatu azaldu dute, ekintza zehatzekin. Lau sektore ekonomiko hauek bizitzaren sostengarritasuna bermatzeko estrategikoak dira: | |
2023 | ||
Juan Karlos Lopez Mugartza irakasleak erantzun digu behin baino gehiagotan entzun duela zorroztasuna hitza hezkuntza publikoari lotuta," baina curriculumak ezartzen dituen irizpideak jarraitzen ditugu, curriculuma bera baita zorrotza eta presioa jaistea zaila da"; behin hori esanda," egia da jende asko geratzen dela bidean, beraz, malguagoak izan genukeela? Curriculuma aztertu litzateke, ea | nola aplikatu behar den, bidezkoa den, arrakala areagotzen duen…". Ez dira gutxi, curriculuma eta eman beharreko materia arindu liratekeela aldarrikatu izan duten irakasleak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 6 (0,04) |
Lehen forma
nola | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Argia | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
nola aplikatu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
nola aplikatu azaldu | 1 (0,01) |
nola aplikatu behar | 1 (0,01) |
nola aplikatu erabaki | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |