Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2004
‎Orain arte ikusitakoaren arabera, teoria arau-emaileek gure ekintzak ebaluatzeko irizpideakematen dizkigute eta gertakizunen aurrean zer nolako jokabidea hartu genukeenagertu nahi dute (horretan datza etikaren zentzu normatiboa). Beste alde batetik, gaur egungo auzi moraletan teoria etiko horiek etika praktikoaren esparruan nola aplikatzen direnikusi dugu,
2005
‎3 Talde lana bideratzeko prozedurak ulertu eta praktikan nola aplikatzen direnaztertzea.
‎Irtenbideak nola aplikatu; estrategiak, baliabideak, nola ebaluatu.
2007
‎– MATERIALA NOLA APLIKATZEN DEN
2008
‎Gurasoen informazioen baliagarritasuna aldarrikatzen da eta tresnaren deskribapena zehazten da. Bigarren atalean, tresna bera nola aplikatu, datuak nola bildu, lortutako emaitzak nola puntuatu eta interpretatu jakiteko azalpenak datoz. Hirugarren atalean, tresnaren balizko aplikazio klinikoa eta ikerkuntzarako erabilera aztertzen dira.
2009
‎Badakigu sintaxi hori nola erabili gure beharretara egokitzen diren patroiak eraikitzeko, baita gero patroi horiek nola parekatu teklatu edo fitxategi bidez jasotako datu multzoekin ere. Baina aurrera jarraitu aurretik, une egokia da geldialditxo bat egin, eta patxadaz Perl ek sintaxi hori nola aplikatzen duen ikusteko. Adierazpen erregularren parekatze mekanismoak nola funtzionatzen duen aztertzeko, alegia.
‎Honenbestez egin ditugu kapitulu honekikoak ere. Behin puntu honetara iritsita, badakigu adierazpen erregularren lengoaiak nolako potentziala daukan testuetan bilaketak eta aldaketak egiteko, eta baita potentzialtasun hori gure helburuetarako nola aplikatu ere. Bidea ez da hemen amaitzen, ordea, eta hemendik aurrerako kapituluetan ere presente izango dira adierazpen erregularrak.
2015
‎Hemendik aurrera, Justizia Auzitegiak horrelako kasu anitzei egin dieaurre. Testuinguru berri baten aurrean gaude, hots, Europar Batasunak bere oinarrizko eskubideen katalogoadauka, eta hemendik aurrera sententziaz sententzia erabaki du nola aplikatu behar den Gutuna. Kontuanhartu beharra dago tresna juridiko berria dela, aldez aurretik ez genuena.
‎Sistema horienbarruan, ezinbestekoa da Europar Batasuneko Oinarrizko Eskubideen Gutuna, alegia, Europar Batasunekoordenamendu juridikoaren berezko sistema, oinarrizko eskubideak babesten dituena. Beraz, hemendik aurrera, eta orain dela gutxi indarren dagoela kontuan edukita, aztertu ditugu Justizia Auzitegiak ebazten dituenkasuak, Gutuna nola aplikatu edo interpretatu behar den jakiteko edo ikasteko.
‎ELE tresnaren nondik norakoekin hasi aurretik, LZParen ezaugarriak azaltzen saiatuko naiz labur. Azken baten, dokumentua bera ulertu behar da, gero ELE tresna nola aplikatu dugun ulertzeko.Zuetako batzuei ezagun egingo zaizuen tresna da Lurralde Zatiko Plana, LZPa, beste batzuek ordeaez duzue honetaz ezer entzun. Lurralde antolaketaz ari garenean, garrantzitsua da bere tresnenarteko egitura hori, lotura hori ulertzea.
‎ELE tresnaren nondik norakoekin hasi aurretik, LZParen ezaugarriak azaltzen saiatuko naiz labur. Azken baten, dokumentua bera ulertu behar da, gero ELE tresna nola aplikatu dugun ulertzeko.Zuetako batzuei ezagun egingo zaizuen tresna da Lurralde Zatiko Plana, LZPa, beste batzuek ordeaez duzue honetaz ezer entzun. Lurralde antolaketaz ari garenean, garrantzitsua da bere tresnenarteko egitura hori, lotura hori ulertzea.
‎Ariketak ebatzi ondoren, adibideak landu dira Talesen teorema nola aplika daitekeen aztertzeko (33 irudia). Berriz ere, liburuko enuntziatua betetzen duen GeoGebra eraikuntza bat diseinatu da, eta, ondoren, arbel digitalaren gainean ebatzi da adibidea, eraikuntzaren gainean idatziz30.
2017
‎Artea, zientzia etaerrepresentaziorako gailuek espazio, huts? bat interpretatu behar dutenean matematika etateknologia optikoak nola aplikatuak izaten diren hausnartzeko. Haien bidez errealitateaulertu eta interpretatzen dugu, baina geure buruari eduki hoiek eje monikoak ez ote direngaldetu gabe.
‎demagun pantailanagertzen den marrazkitxo bat gora edo behera edo pantailaren edozein posiziotara mugitu behar dela.Ikasleak dira marrazkitxo hori pantailan non agertuko den zehazten dutenak. Horrek klasean ikusitakoideia abstraktuak errealitatean nola aplikatzen diren jabetzeko balio du. Alegia, sistema informatikoenbarruan gauzek nola funtzionatzen duten ikasten dute horrela.
2019
‎Beraz, testuinguru horretan ebaluazio prozesuak nola aplikatzen diren eta hezkuntzaprozesuetan zein nolako eragina izaten duten aztertzeko asmoz aurrera eramandako ikerketa batda hau. Besteak beste, Irakasleen Irakaslana Ebaluatzeko DOCENTIAZ programak fakultatehonetako irakasleen irakaskuntza praktikan izandako eragina ezagutu nahi izan da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia