2008
|
|
Bertan Ley de los Cambios en el Arte eta Estetika ezkorra ideia garrantzitsu eta aberatsak azaltzen ditu, eta artelan bat zer den definitzen du. Eta gure ustez garrantzitsuagoa dena, ideia horiek eskulturak egiten zituen bitartean bere buruan
|
nola
sortzen joan ziren azaltzen digu.
|
|
Beharbada, aurrekoak bezain teknikoak ez direlako, besteak beste, eztabaida gehien kontzentratzen duten atalak dira. Horrela, Europa mailan etxebizitza politika eta produkzioaren inguruko azkenaldiko eztabaida nagusietakoa etorkizuneko hiri garapen ereduari buruzkoa da, eta
|
nola
sortu lur berrien (greenfields) kontsumoa mugatzeko estrategiak, bide batez, egunero bidaiatzeko beharra murriztuko duten moduak bilatzeko (Gallent, 2001). Dena den, arlo hauetan izandako aurrerakuntzak edota garatutako estrategia berriek aurkari dezente sortu ohi dute.
|
2011
|
|
Prozesu hau erritu tradizional baten barne
|
nola
sortzen den ikustea da lan honen xede nagusia. Marijesiak Gabonetako bederatziurren bat dugu.
|
|
enpresa, produktu edo zerbitzu bat merkatura jaulkitzean, zer eginkizun du euskarazko izen batek?
|
nola
sortu izen hura, nola erabili?
|
|
(1) lege markoak eta lege mugak, (2) identitate kodeak: identitate kolektiboak eta marka identitatea eta (3) izendatze praktikak eta eratze kodeak (edo
|
nola
sortu euskal marka bat).
|
|
izengintzan bertan. Horrenbestez,
|
nola
sortzen dira enpresa izenak euskaraz. Edo, bestela esan, zer nolako izendatze praktikak ditugu euskara tresna gisa erabiltzen denean?
|
2012
|
|
Apalauzaren aipu honetan, gazteek bultzatzen duten berrikuntza da mintzagai, gazteen hizkera
|
nola
sortzen den azaltzeko. Guk, ordea, identifikazio behar horretan jarri dugu arreta.
|
|
Izan ere, literaturaren historia irakasteak derrigorrezko bihurtzen du idazle batzuk hautatzea, ezin baitira sortzen diren idazle eta lan guztiak ezagutu eta irakurri. Jarraian, ikusiko dugu
|
nola
sortu zen literaturaren historia irakasteko ideia, eta zein egiteko izan duen euskal ikastetxeetan.
|
2013
|
|
Koldo Almandozek ez zuen-eta pelikula bezala irudikatu hastapenetan. Muntaiaren bidez intriga eta suspensea
|
nola
sor zitezkeen ikertzeko asmoa zuen. Irudi muntaiaren bitartez.
|
2014
|
|
Ikasmoldearen inguruko aurreneko lanek izaera fenomenografikoa izan zuten (Marton eta Saljö, 1976). Lan horietan, ikaskuntza
|
nola
sortzen den eta subjektuaren esperientzia ikaskuntza prozesuan nolakoa den aztertu ziren. Horrela, zeregin bati ekiteko bi modu berezi ziren, bi ikasmolde:
|
2019
|
|
Horretarako, Euskal Herriko Emakumeen Mundu Martxako (EMM) 8plataforman kokatzen da ekintzaile eta ikerlari moduan, lan honetarako ekarpen aberasgarriak egiten dituen planteamendua sortuz:
|
nola
sortu komuna den zerbait, ezberdintasun eta diferentzietatik. Euskal Herriko herri ekimenetan gertatu bezala, Gandariasek aipatzen du, EMMko taldeetan, praktika kolonial eta patriarkalak behin eta berriz islatzen direla eta horretan egin dela esfortzu berezia.
|
|
Zer da nazio marka bat?
|
Nola
sortu eta gorpuztu daiteke. Eta garrantzitsuagoa dena, zertarako?
|
2023
|
|
Jarraian azalduko dugu Espainiako Ministro Kontseiluak 2022ko apirilaren 12an onartu eta 2022ko apirilaren 22an Gorte Nagusien Aldizkari Ofizialean publikatu ondoren, egun izapidetzan dagoen JZPEPLP horrek nola ulertzen dituen GEBBak. Aurretik baina, ADR teknika horiek zer diren,
|
nola
sortu eta eboluzionatu duten eta zer indar eta ahulezia duten azaldu behar dugu, horretarako beharrezkoa izanik aitzinetik jurisdikzioaren beraren ezaugarriei so egitea, bera baita haien jaiotzaren hazi. Horiek guztiak jorratuko ditugu ikerketa lan honen lehen zatian.
|
|
Herri komunitateak gizonez osaturiko alardeen alde garatu ziren eta gu/ bestea dikotomia sortu zuten, diskurtso eta irainen bitartez bestearen aldaera asko baliatuz. Hau abiapuntutzat hartuta, herriak eta komunitateak
|
nola
sortu eta garatu ziren ikusi dugu, genero, klase eta nazio kontzepzio ezberdinak kontrajarriz; apurtutako ordena berrezartzeko saiakeran erabilitako indarkeria, eraikitako komunitateak eta transmititutako emozioak nola artikulatu ziren ikertu dut; Trantsizioaren ondorengo egoera politiko eta soziala aztertu dut konfliktoarekin erlazioan, betiere Bidasoa parte zen jendarteko 90eko eta 2000ko hamar...
|