Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2008
‎Bertan Ley de los Cambios en el Arte eta Estetika ezkorra ideia garrantzitsu eta aberatsak azaltzen ditu, eta artelan bat zer den definitzen du. Eta gure ustez garrantzitsuagoa dena, ideia horiek eskulturak egiten zituen bitartean bere buruan nola sortzen joan ziren azaltzen digu.
‎Beharbada, aurrekoak bezain teknikoak ez direlako, besteak beste, eztabaida gehien kontzentratzen duten atalak dira. Horrela, Europa mailan etxebizitza politika eta produkzioaren inguruko azkenaldiko eztabaida nagusietakoa etorkizuneko hiri garapen ereduari buruzkoa da, eta nola sortu lur berrien (greenfields) kontsumoa mugatzeko estrategiak, bide batez, egunero bidaiatzeko beharra murriztuko duten moduak bilatzeko (Gallent, 2001). Dena den, arlo hauetan izandako aurrerakuntzak edota garatutako estrategia berriek aurkari dezente sortu ohi dute.
2011
‎Prozesu hau erritu tradizional baten barne nola sortzen den ikustea da lan honen xede nagusia. Marijesiak Gabonetako bederatziurren bat dugu.
‎enpresa, produktu edo zerbitzu bat merkatura jaulkitzean, zer eginkizun du euskarazko izen batek? nola sortu izen hura, nola erabili?
‎(1) lege markoak eta lege mugak, (2) identitate kodeak: identitate kolektiboak eta marka identitatea eta (3) izendatze praktikak eta eratze kodeak (edo nola sortu euskal marka bat).
‎izengintzan bertan. Horrenbestez, nola sortzen dira enpresa izenak euskaraz. Edo, bestela esan, zer nolako izendatze praktikak ditugu euskara tresna gisa erabiltzen denean?
2012
‎Apalauzaren aipu honetan, gazteek bultzatzen duten berrikuntza da mintzagai, gazteen hizkera nola sortzen den azaltzeko. Guk, ordea, identifikazio behar horretan jarri dugu arreta.
‎Izan ere, literaturaren historia irakasteak derrigorrezko bihurtzen du idazle batzuk hautatzea, ezin baitira sortzen diren idazle eta lan guztiak ezagutu eta irakurri. Jarraian, ikusiko dugu nola sortu zen literaturaren historia irakasteko ideia, eta zein egiteko izan duen euskal ikastetxeetan.
2013
‎Koldo Almandozek ez zuen-eta pelikula bezala irudikatu hastapenetan. Muntaiaren bidez intriga eta suspensea nola sor zitezkeen ikertzeko asmoa zuen. Irudi muntaiaren bitartez.
2014
‎Ikasmoldearen inguruko aurreneko lanek izaera fenomenografikoa izan zuten (Marton eta Saljö, 1976). Lan horietan, ikaskuntza nola sortzen den eta subjektuaren esperientzia ikaskuntza prozesuan nolakoa den aztertu ziren. Horrela, zeregin bati ekiteko bi modu berezi ziren, bi ikasmolde:
2019
‎Horretarako, Euskal Herriko Emakumeen Mundu Martxako (EMM) 8plataforman kokatzen da ekintzaile eta ikerlari moduan, lan honetarako ekarpen aberasgarriak egiten dituen planteamendua sortuz: nola sortu komuna den zerbait, ezberdintasun eta diferentzietatik. Euskal Herriko herri ekimenetan gertatu bezala, Gandariasek aipatzen du, EMMko taldeetan, praktika kolonial eta patriarkalak behin eta berriz islatzen direla eta horretan egin dela esfortzu berezia.
‎Zer da nazio marka bat? Nola sortu eta gorpuztu daiteke. Eta garrantzitsuagoa dena, zertarako?
2023
‎Jarraian azalduko dugu Espainiako Ministro Kontseiluak 2022ko apirilaren 12an onartu eta 2022ko apirilaren 22an Gorte Nagusien Aldizkari Ofizialean publikatu ondoren, egun izapidetzan dagoen JZPEPLP horrek nola ulertzen dituen GEBBak. Aurretik baina, ADR teknika horiek zer diren, nola sortu eta eboluzionatu duten eta zer indar eta ahulezia duten azaldu behar dugu, horretarako beharrezkoa izanik aitzinetik jurisdikzioaren beraren ezaugarriei so egitea, bera baita haien jaiotzaren hazi. Horiek guztiak jorratuko ditugu ikerketa lan honen lehen zatian.
‎Herri komunitateak gizonez osaturiko alardeen alde garatu ziren eta gu/ bestea dikotomia sortu zuten, diskurtso eta irainen bitartez bestearen aldaera asko baliatuz. Hau abiapuntutzat hartuta, herriak eta komunitateak nola sortu eta garatu ziren ikusi dugu, genero, klase eta nazio kontzepzio ezberdinak kontrajarriz; apurtutako ordena berrezartzeko saiakeran erabilitako indarkeria, eraikitako komunitateak eta transmititutako emozioak nola artikulatu ziren ikertu dut; Trantsizioaren ondorengo egoera politiko eta soziala aztertu dut konfliktoarekin erlazioan, betiere Bidasoa parte zen jendarteko 90eko eta 2000ko hamar...
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia