Emaitzak: 7
2009 | ||
Pastorala noiz edo | nola sortua den argitu gabe dago oraindik, horren gainean teoria bat baino gehiago badago ere. Teoria batzuen arabera, greziar eta erromatarren antzerkiraino jo behar da haren sorreraren aztarnak bilatzeko. | |
2015 | ||
Esan bezala, bederatzigarren zenbakiko beste kolaborazioa Txillardegirena izan zen. Artikuluaren hasieran kontatzen zuen | nola sortu zen kolaborazioa. Etxezarreta eta Lizartza joan zitzaizkion kolaborazio eske, eta halaxe idatzi zuen Iraultzaileak eta pasotak. | |
2021 | ||
Euskara disfrutatuko badute, euskara biziko badute, esperientzietatik izango da. Eta esperientziak | nola sortzen dira. Ba euskarazko literatura edo artearen bidez, hura bizitzen eta disfrutatzen. | |
" Eta gero beraiek ere prestakuntza emango diete irakasleei[...]: sortzea zer den, eskolan | nola sortu daitekeen, zer estrategia egon daitezkeen gazteak sortzen jartzeko. Profesional bakoitzak bere esparrutik edo bere ikuspegitik esplikatuko du zer den sortzea: | |
Profesional bakoitzak bere esparrutik edo bere ikuspegitik esplikatuko du zer den sortzea: musikaren ikuspegitik | nola sortzen den, edo bideoak sortzen jarri...". | |
Izan ere, zuek ere sortzaile bihurtuko zarete errutinaren amaieran, eta horretarako garrantzitsua da hitzak bere indarra nola lortzen duen ikustea. Bada, idazleek zer transmititu nahi zuten ikusita, guri zer sentiarazi diguten, edo zein baliabiderekin sortu diren ikusi ostean, orain, hitzak | nola sortu eta irakurri ikusiko dugu. Gogoratzen duzue egin genuen poemen errezitaldia? | |
Eta, gainera, horrek gutxituta eta zapalduta dagoen hizkuntzako zein kulturako kideen kasuan zailagoa dirudi. Hau da, | nola sortuko dituzte euskal hezkuntza sistemek euskaldun osoak eta kontzienteak, euskal kulturaz euskal literatura kontzeptu horren barnean dagoela uler bedi jantzitakoak eta kritikoak, batetik, zatikatuta dagoen hezkuntza egiturak horretarako indarrik eta sinergiarik ez duenean, eta, bestetik, euskal identitatearen kasuan, poliedrikotzat hartzen den zerbait denean. Are gehiago, hezkuntza Arizmendiarrietak ulertzen zuen terminoetan proposatzen bada," kontzientzien formazio" gisa, alegia (Azurmendi, 1992: 165), eta, halaber, gizakia" animalia historiko" eta" kultural" legez (op.: 199) kontzeptualizatzen bada. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 7 (0,05) |
Lehen forma
nola | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Labayru | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
nola sortu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |