Emaitzak: 8
2000 | ||
Zalantzarik ez, nork, | nola eta zertan ulertzen duen naziotasun horrek leku zabala luke zeregin horretan. Baina hori, argi dago, beste upeleko sagardoa da. | |
2009 | ||
Herritarren parte hartzea zientzia eta teknologian: zer, | nola eta zergatik | |
2014 | ||
Denbora noiz, | nola eta zertarako erabiltzen dugun ‘neurtu’ nahiko dute, pentsa. Neurtzeak ez du berez zentzu negatiborik, baina kasu askotan bezala, honetan ere ‘metatu’, ‘harrapatu’ edota ‘kapturatu’ hitzen sinonimo bezala erabili ohi da. | |
Meza Santuak eta Kristau Ikasbideak markatzen duen bidea. d) Pedagogiaren arloan batasuna urratzea, bereziki gure lana dela uste dugu. Hala ere, | nola eta zer mailatan batasun hori egin, gurasoekin eta gure hizkuntzari buruz ikasia den jendearekin kontatzeke ez genuke aurrera eraman nahi. | |
2015 | ||
Baina bi hizkuntza ezberdinez ari garenean? Horrez gain, Fishmanek ez zuen zehaztu zer faktorek desagerrarazten duten diglosia( | nola eta zergatik pasatzen den ‘elebitasunik gabeko diglosiatik’ ‘diglosiarik gabeko elebitasunera’), ez zeintzuk diren hizkuntza ordezkatze prozesuen eragileak, ezta zein den prozesu horien dinamika ere. | |
2018 | ||
Soldata kobratzen ari diren kultur arduradunak dira kulturan edukiak sortzeko eta ezker eskuin zabaltzekodirurik ez dagoela behin eta berriz errepikatzen dutenak. Oraintxe bertan dirua kulturan non, | nola eta zertan inbertitzen den goitik beherako analisia egitea ezinezkoa zaidanez, istant batez, enpatia eta bestearen lekuan jartzen ikasi izana baliatuko dut, eta ez dut zalantzan jarriko arduradun horiek errepikatutakoa. | |
2019 | ||
Zein botere egiturarentzat da funtzionala eta erabilgarria maitasun erromantikoa? Eta | nola eta zertarako erabiltzen du? | |
2021 | ||
Deontologia lantzera behartzen gaitu Todoroven pentsamenduak: ez da nahikoa memoria gai gisa jorratzea eta bere garrantzia azpimarratzea; horrez gain, | nola eta zertarako etengabe landu behar den ikasgaia dugu. Esate baterako, memoria ikasketen baitan ardatz bihurtu den Holokaustoa trauma paradigmatikotzat sailkatzea kritikatzen du Todorovek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |