2018
|
|
Ez dakit
|
nola
eta noiz iritsi nintzen Fiammetta aurreko gailurrera, burua Grazibelen irudikazioetan galduta egin bainuen bide osoa. Bospasei legoatara ikus nezakeen jauregia, erreka baten ondoan eta lertxunez inguraturik.
|
2020
|
|
Badakigu zergatik,
|
nola
eta noiz etortzen den gaua, baina ez dakigu gauaren zera.
|
2021
|
|
Astapotro hartaz gogaitzen hasia nengoen etxera ekarri orduko. Orain, ordea, alferrik zen damutzea; atea zabaldua nion, eta auskalo
|
nola
eta noiz itxiko nion. Ni ez naiz ba gauzak asko pentsatu gabe egitekoa, baina, orduko hartan, sen oker batek eraman ninduen egoera hartara, Pello hura Jonaneren anaia izateak eraginda, Auxtinen eta Mikelaren semea izateak eraginda.
|
2022
|
|
Umeaz erditzean ama berri bat jaiotzen da, hots, emakumea amatu egiten da.
|
Nola
eta noiz iristen da, ordea, emakumea halako erabaki bat hartzera. Eta erabaki gabe amatu bada?
|
|
Le Devoir egunkariko zutabegileak adierazi zuenaren arabera, Kanadako federalismoa, nazio maioritarioaren eta indar nagusien ikuspegitik, ezin zen federazio multinazional gisa ulertu. Cornellierrek ezin zuen imajinatu, zentralizazioaren eta erreferendumaren ondorengo kanadar testuinguruan,
|
nola
eta noiz plantea zitekeen federalismo multinazionalak lurralde federalismoa ordezka zezala edo, besterik gabe, harekin batera existi zedila, kontuan hartuta Quebecetik kanpoko zirkulu politikoak (eta batzuetan baita Quebeceko zenbait elite ere) ez liratekeela abegitsu agertuko Quebecen 1982an ezarritako ordena konstituzional berria birplanteatzeko ideiaren aurrean.... Duela gutxi, 2019an eta 2020an, Cornellierrek adierazi zuen ezen, teorian behintzat, posible bihurtu zela, Félix Mathieu politologoak deritzon bezala (2020a) 70, Kanadaren garapena federalismo multinazionalaren ikuspegitik planteatzea (Cornellier 2019, 2020).
|
2023
|
|
Eta bideak guztiz alderantzizkoa izan behar du: ikusi behar dugu zein den tokian tokiko helburu didaktikoa eta beharrak, eta, horren harira, ikusiko dugu zer, zertarako,
|
nola
eta noiz izan litekeen lagungarria teknologiaren erabilera. Teknologia digitala da pedagogiara egokitu behar dena, ez alderantziz.
|
|
nahiz eta aditu zein profesionalek esandakoak jaso diren liburu honetan, eta gureak ere helarazi ditugu?, irakurlea/ hezitzailea izango da, eta ez beste inor, nerabearentzat erabaki egokiena hartuko duena eta horren arduraduna, beste inork baino hobeto ezagutzen baitu nerabea bera eta haren egoera partikularra. Beraz, nerabearen egoera hobetu ahal izateko, hemen azalduko direnak, zer,
|
nola
eta noiz aplikatu, edo ez aplikatu, irakurlearen esku dago. Gure helburua, borondate onenaz eta umiltasun osoz, zeregin horretan lagungarri suertatu daitezkeen azalpenak, tresnak eta laguntza eskaintzea besterik ez da izan.
|