Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2018
‎Ez dakit nola eta noiz iritsi nintzen Fiammetta aurreko gailurrera, burua Grazibelen irudikazioetan galduta egin bainuen bide osoa. Bospasei legoatara ikus nezakeen jauregia, erreka baten ondoan eta lertxunez inguraturik.
2020
‎Badakigu zergatik, nola eta noiz etortzen den gaua, baina ez dakigu gauaren zera.
2021
‎Astapotro hartaz gogaitzen hasia nengoen etxera ekarri orduko. Orain, ordea, alferrik zen damutzea; atea zabaldua nion, eta auskalo nola eta noiz itxiko nion. Ni ez naiz ba gauzak asko pentsatu gabe egitekoa, baina, orduko hartan, sen oker batek eraman ninduen egoera hartara, Pello hura Jonaneren anaia izateak eraginda, Auxtinen eta Mikelaren semea izateak eraginda.
2022
‎Umeaz erditzean ama berri bat jaiotzen da, hots, emakumea amatu egiten da. Nola eta noiz iristen da, ordea, emakumea halako erabaki bat hartzera. Eta erabaki gabe amatu bada?
‎Le Devoir egunkariko zutabegileak adierazi zuenaren arabera, Kanadako federalismoa, nazio maioritarioaren eta indar nagusien ikuspegitik, ezin zen federazio multinazional gisa ulertu. Cornellierrek ezin zuen imajinatu, zentralizazioaren eta erreferendumaren ondorengo kanadar testuinguruan, nola eta noiz plantea zitekeen federalismo multinazionalak lurralde federalismoa ordezka zezala edo, besterik gabe, harekin batera existi zedila, kontuan hartuta Quebecetik kanpoko zirkulu politikoak (eta batzuetan baita Quebeceko zenbait elite ere) ez liratekeela abegitsu agertuko Quebecen 1982an ezarritako ordena konstituzional berria birplanteatzeko ideiaren aurrean.... Duela gutxi, 2019an eta 2020an, Cornellierrek adierazi zuen ezen, teorian behintzat, posible bihurtu zela, Félix Mathieu politologoak deritzon bezala (2020a) 70, Kanadaren garapena federalismo multinazionalaren ikuspegitik planteatzea (Cornellier 2019, 2020).
2023
‎Eta bideak guztiz alderantzizkoa izan behar du: ikusi behar dugu zein den tokian tokiko helburu didaktikoa eta beharrak, eta, horren harira, ikusiko dugu zer, zertarako, nola eta noiz izan litekeen lagungarria teknologiaren erabilera. Teknologia digitala da pedagogiara egokitu behar dena, ez alderantziz.
‎nahiz eta aditu zein profesionalek esandakoak jaso diren liburu honetan, eta gureak ere helarazi ditugu?, irakurlea/ hezitzailea izango da, eta ez beste inor, nerabearentzat erabaki egokiena hartuko duena eta horren arduraduna, beste inork baino hobeto ezagutzen baitu nerabea bera eta haren egoera partikularra. Beraz, nerabearen egoera hobetu ahal izateko, hemen azalduko direnak, zer, nola eta noiz aplikatu, edo ez aplikatu, irakurlearen esku dago. Gure helburua, borondate onenaz eta umiltasun osoz, zeregin horretan lagungarri suertatu daitezkeen azalpenak, tresnak eta laguntza eskaintzea besterik ez da izan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia