2001
|
|
Jarraian, hautemapenen arteko elkarketa hori sortu ondoren, gero gainera irudimen produktiboak irudi batu bat osatuko du, sintesia egingo du eta bere emaitza objektua izango da. Azkenik, adimenak irudiari sentsuzko alderdia kendu eta objektua berrezagutuko du batasun gisa,
|
niaren
identitateak ezartzen dituen kategorien bitartez. Prozesu honek denak azkenean kontzientzia bat eskatzen du ezinbesteko baldintza gisa:
|
|
• Kontzientziaren batasuna (eta aldi berean objektuaren batasuna) esperientziaren halabeharrezko baldintza da. Batasun honek
|
niaren
identitatea bermatzen du denboran.
|
2003
|
|
–Errepublikaren bandera ere eskegi duzue –esan nion, itzalari begiratuz,
|
nire
identitate orria mahai gainean uzten nuen aldi berean.
|
2007
|
|
J.L. URIZ.
|
Niri
identitatearen gaiak beldurra ematen dit, muturrera eramanda oso gaizki buka daitekeelako. Nik gogokoago dut ezker eskuin eremua, identitatearenak ez dit askorik esaten.
|
2008
|
|
–
|
Niri
identitatearen gaiak beldurra ematen dit, muturrera eramana oso gaizki buka daitekeelako. Nik gogokoago dut ezker eskuin eremua, identitatearenak ez dit askorik esaten.
|
|
–Gaurko identitateak higikorragoak, bestela esanda, turistagoak dira; norberaren biografiak ezartzen du nahierara. Askok ez lukete ulertuko
|
nire
identitate lehentasunetan nazio auzia oso behean dagoela esango banu?.
|
2009
|
|
Uste dut garai batean ia egunero esnatzen nintzela abertzale, baina gaur egun ez zait horren maiz gertatzen:
|
nire
identitatean beste tasun batzuek hartzen dute nagusigoa abertzaletasunaren gainean. Adibidez, nire thesmithszaletasunak, edo nire philipkdickzaletasunak.
|
|
Etxeren ikasketa arrakastatsuez. Eta
|
nire
identitate berriaz. Bai, barre egiten zuten identitatearen kontua ateratzen nuenean.
|
|
Nire desira ase edo erreprimituen putzua, pairamenduen osina?
|
Nire
identitatearen X a, (auto) kontzientzia??
|
|
Diseinatutako egiturak zerbitzari batekin konektatzen ditu Internet, mugikorra eta telebista, erabiltzaile bakoitzaren ereduak datu base batetik jasotzeko. “Gailu horietatik sartzean, zerbitzaria
|
nire
identitate birtualarekin konektatzen naiz”, adierazi zuen ikertzaileak. Bitarteko bakoitzerako aplikazio bat behar da, teknologia desberdinak erabiltzen dituztelako, baina arkitektura zerbitzarian zentralizatuta dago, eta horrek guztiek partekatzen dituzten edukiak kudeatzen ditu.
|
|
Antzekotasunaren kategoria bat izatetik urrun, jatorri horri esker marka desberdin guztiak argitu eta ulertu daitezke eta aparte jarri[...]. Arima batzeko asmoa dagoen hartan,
|
Niak
identitate edo koherentziaren bat asmatzen duen hartan, hantxe abiatuko da genealogista hastapenaren bila —kolore susmoa edota begi historiko bati engainatu ezin diezaiokeen aztarna ia ezabatua uzten duten hastapen anitzen bila—; jatorriaren analisiari esker Nia zatikatu daiteke eta bere sintesi hutsaren leku eta kokaguneetan orain galdurik dauden mila gertakari ariko dira dantzan....
|
|
Antzekotasunaren kategoria bat izatetik urrun, jatorri horri esker marka desberdin guztiak argitu eta ulertu daitezke eta aparte jarri: alemaniarrek uste dute beren konplexutasunaren gorenera iritsiak direla arima bikoitza dutela esaten dutenean; oso motz gelditu dira, edo, hobe esanda, osagarritzat duten arraza nahasketa ahal duten moduan menpean hartzen saiatzen ari dira20 Arima batzeko asmoa dagoen hartan,
|
Niak
identitate edo koherentziaren bat asmatzen duen hartan, hantxe abiatuko da genealogista hastapenaren bila —kolore susmoa edota begi historiko bati engainatu ezin diezaiokeen aztarna ia ezabatua uzten duten hastapen anitzen bila—; jatorriaren analisiari esker Nia zatikatu daiteke eta bere sintesi hutsaren leku eta kokaguneetan orain galdurik dauden mila gertakari ariko dira dantzan....
|
2010
|
|
Hain identifikatuta sentitzen naiz emakumeon askapenerako borrokarekin, ezinezkoa bailitzaidake nire bizitza kontatzea, edo aurrera begira nire bizitza pentsatzea kontzientzia hori kontuan hartu gabe. Mundua angelu honetatik ikusi duenak badaki dena aldatzen dela, eta behin betaurreko hauek jantzita ezinezkoa zait ezikusiarena egitea,
|
nire
identitatearen parte da begirada feminista, sakon sakonean.
|
2011
|
|
Biak dira oso termino gastatuak, zikinduak, urratuak. Nahiago nuke
|
nire
identitatearen parte ez balira.Euskal Herrian abertzale zarela esatea, tira. Gizartearen erdia edo omen gara abertzale.
|
|
Guatemalan gaude: . Mendebaldar ezpaleko nire formazioak, kolonizazio eta kultur zapalkuntzaz oraturik,
|
nire
identitateari uko egitera behartzen ninduen. Alde horretatik, nire formazioa erabateko deformazioa zen nire identitate maia kitxearentzat.
|
|
–Mendebaldar ezpaleko nire formazioak, kolonizazio eta kultur zapalkuntzaz oraturik, nire identitateari uko egitera behartzen ninduen. Alde horretatik, nire formazioa erabateko deformazioa zen
|
nire
identitate maia kitxearentzat. Orain, nire identitate etnikoaren jakitun, ikasitakoa, jaulkitzea?
|
|
Alde horretatik, nire formazioa erabateko deformazioa zen nire identitate maia kitxearentzat. Orain,
|
nire
identitate etnikoaren jakitun, ikasitakoa, jaulkitzea, dagokit eta berez dagokidan erara ikasketak berrastea nire kulturaren balio material eta materialgabeak ulertzeko.
|
|
Edgar Morin, El método, 2003, 73 or. Auzi honen harian: . Nire pertenentzia bakoitzari esker, ezaugarriak bakarka hartuta, besteekin baturik nago hainbat gauzatan; irizpide horiek beroiek, ordea, besteengandik bereizten naute identitate ezaugarriak osotara hartuta, eta
|
nire
identitate propioa sortzen dute, beste inorena ez bezalakoa delako?. Jesús José Nebreda,. El marco de la identidad, o las herencias de Parménides?, Las ilusiones de la identidad, 2001, 179 or.
|
|
Egitura neurotikoa duten nortasunaren nahasteak:
|
niaren
identitatea ongi dute; harremanetarako, bulkadak kontrolatzeko eta barne herstura eroateko gaitasuna dute. Lanean errendimendu normala dute.
|
|
Kernberg ek (1987, 1996) hiru irizpide erabiltzen ditu nortasunaren egiturak sailkatzeko (1.3 taula):
|
niaren
identitatea, errealitatearen judizioa eta defentsa mekanismoak. 1) Niaren identitatea:
|
|
niaren identitatea, errealitatearen judizioa eta defentsa mekanismoak. 1)
|
Niaren
identitatea: norbere buruaren kontzeptu integratua eta beste pertsonen kontzeptu integratua biltzen ditu.
|
|
obsesibo konpultsiboa eta histerikoa.
|
Niaren
identitatea, bulkaden kontrola, lanerako eta sexualitaterako gaitasuna agertzen ditu, baina erruduntasun sentimendu inkontzienteak ere bai. Maila edipikora eramaten ditu aho aroko gatazka (nahaste depresibo masokista), uzki aroko gatazka (nahaste obsesibo konpultsiboa) edo inhibizio sexuala (nahaste histerikoa).
|
|
|
Niaren
identitatea
|
2013
|
|
Zein da
|
nire
identitatea, gizonetik emakumerako transexual heterosexual batekin harreman bat duen gizonez jantzitako drag queen transgenero bat banaiz, kontuan hartuz nik ez dakidala trans dela. Eta onartzen badut banekiela trans dela, zer?
|
2014
|
|
Aipamen eta pentsamendu batzuk ere biltzen ditut, gaur egun ere ume baten garapen osoan eragin dezaketenak. Ariketa pertsonal haundia da, gogorra eta nire aldetik ausarta,
|
nire
identitatea agertzen dudalako. Nire tokia aurkitzeko beharra badago eta hor kokatu behar dira Madril eta asebete ez ninduen ingurune bat.
|
2015
|
|
|
Nire
identitatearen........................................................ osatzen. 22
|
|
|
Nire
identitatearen grafikoaren, iritzien, atala....................... 38
|
|
|
Nire
identitate pertsonalak hiru zati ditu:
|
|
Izan bada, iradokitzen du, arau perfektu bat, edonor neurtzeko metroa, baina, batez ere, produktu bat, ahaleginik gabe jaso ahal duguna, inorekin ezer egin gabe. Frustrazio iturria dela esan ohi da,
|
nik
identitatearen auzian, atomizatzailea dela esango nuke. Adituek egin eta antolatuko digute artikulazio kolektiboetarako behar eta nahi besteko artikulu, baliabide, kontsumogai, erreferentzia, erritual, jokamolde, performantzia, eta abar.
|
2016
|
|
Ondorioek, hori bai, zerikusi handiagoa izaten dute alde psikologikoarekin».Torturaren «iruditeria zabaldu» beharraz mintzatu zen Iker Moreno auzipetua ere, Argia-k otsailean egindako elkarrizketa batean: «Ez dut preso ohi edo torturatu ohi etiketapean soilik eraiki nahi
|
nire
identitatea. Dena den, egun hauetan jantzi hori jarri dudala esaten dut, ohitu naizelako egin zidaten hori noizean behin ateratzen, tripak irekitzen, daukadan hori bota eta berriz ere orbainak josten, helburu politiko zehatzak lortze aldera, baina baita terapia modura ere».Emozioak erdiguneanAskotan zuzenean aipatu ez den arren, emozioek pisu handia dute halakoetan.
|
|
Trena ailegatu denean agiriak galdu egin nituela esan diet poliziei eta ez zidaten sartzen uzten. Polizia etxera deituta, inspektore horrek baietsi die
|
nire
identitatea, telefonoz hitz eginda lehenik nirekin eta gero haiekin; ondoren, pase moduko bat eman didate herritik irten ahal izateko.
|
|
|
Nire
identitate pertsonalak hiru zati ditu:
|
|
|
Nire
identitatearen grafikoaren' iritzien' atala....................... 38
|
|
|
Nire
identitatearen osatzen.
|
2017
|
|
...so oso garrantzitsua zen nire amarentzat/ eta uste dut gure komunitatean guztiek sentitzen zutela identitatea oso garrantzitsua zela guretzat eta gero 80ko hamarkadan gatazka handiak izan ziren kaleetan eta hor egon ginen eta beste aldea ere hor egon zen eta ikurrak eraman behar genituen erakusteko nortzuk ginen eta suposatzen dut pentsatu nuela irlandera horren guztiaren parte zela/ hau da bazela
|
nire
identitate propioa garatzeko modu serio bat eta aitortzeko nor nintzen mundu honetan (N4, 19).
|
|
hiritarra, herrikoia, intelektuala, eskuindarra, ezkertiarra, euskalduna, erdalduna... Nire lekua eta
|
nire
identitatea bilatu nituen hor.
|
2018
|
|
Nik ainitzetan pentsatu dut, ez banintz sekulan bertso eskolara joan ez nintzatekeela pertsona berdina, ez nintzatekeela orain naizen pertsona ta ez banintz ikastolatik pasa oino guttiago. Izanen nintzen desberdin desberdina zenta ez nuen euskara ikasiko beraz ez nintzen bertsotan hasiko beraz ez nituen... eta beraz azkenean
|
euskara
nere identitatearen parte da bainan batzuentzat naturala da, sortzen dira euskal familia batean eta ez dute pentsatzen;" nere burasoak ez baziren euskaldunak izan...", naturala da haientzat baina neretzat ez da hain naturala izan. Batzuek ikasten dute euskara, ikastolan mintzatu dira, kurtso orduetan eta punttu, eta ez dute gehiago galderarik, ez dizkiote galdera gehio pausatzen haien buruari, bainan ni, zinez nere eraikuntzaren parte izan den zerbait da eta euskarari esker egiten ahal ditut orain egiten ahal dudan guzia[...].
|
|
Orduan pentsatu dut une egokia zela
|
nire
identitatea agertzeko; ez nuke jakingo seguru esaten Darlington Hallek deus esan nahi ote zuen berarentzat, baina miraturik geratu da, nolanahi ere.
|
|
Min emateraino. . Ni Hondarribikoa sentitzen naiz %100; ez daukat inolako zalantzarik
|
nire
identitateaz. Horregatik ematen dit min hori argi ez egoteak?.
|
|
Basil Bernsteinek (2000) deskribatu zuenez,
|
nik
identitate retrospektiboa jaso nuen ikasketetan, Atenas Erroma Jerusalem-ekoa, eta gaur identitate pedagogiko prospektiboak behar dituzte 18 urtekoek. Niretzat 2018an erraz erraza da atzeraka aritu eta 1918ra bihurtzea, ze aurten 100 urte beteko ditu Euskaltzaindiak.
|
|
Nola kontatuko diet seme alabei jaiotze hutsak gatazka armatuaren saldo batera egotzi ninduela? Hainbesteko eragina izan al du ETAk nire eguneroko bizitzan,
|
nire
identitatean. Zelan kontatzen zaio iragana etorkizunari, spoiler aurrekoa osteko begiekin analizatu gabe?
|
2019
|
|
Gero, publikoki musulman gisa azaltzerakoan hasi ziren arazoak: bat batean, ez nintzen eskubide osoko hiritar espainiarra; musulman gisa irakurria nintzen, musulmana izatea balitz bezala
|
nire
identitate bakarra. Kolektibo gutxitu batzuei etorkinei kasu ezartzen zaizkien estereotipoak ezarri zitzaizkidan.
|
|
Senide asko ditut Kongon eta harremana mantentzen dut,
|
nire
identitatea ez dudalako inoiz galduko. Hogei urte baino gehiago daramatzat Espainian bizitzen, nire bigarren herrialdea da, baina begirada Kongon dut jarria, bertako jendeak behar gaituelako.
|
|
Nire burua, plazan hasi berritan, bertsolari gipuzkoarra izateko ahaleginean harrapatu dut, “genduan” eta “det” elizako kanpaikaden ziurtasunez ahoskatzen, Joxe Agirreren ezpainetan baizik entzun ez ditudan Izarraitzpeko aditzek bertsolariago egiten nindutela sinetsita. Erraietan ixten ez zen orbain batek salatu zidan
|
nire
identitateari uko egitea suizidioa zela, ezberdintasuna aberastasuna izan zitekeela; baina, ez pentsa, oraintsu arte kosta egin zait bertso afarietan ura soilik edaten nuelako entzun beharrekoen gainetik egotea ala kafe garaian infusioa lasai eskatzea. Zergatik?
|
|
|
Nire
identitatea. Bakarra ote da?
|
|
Arantza Zubillarrak, ordea, Argentinan ikasi zuen euskara (ahozkoa izan zen transmisioa, gogoratu du), eta bere seme alabek ere bertan ikasi dute. Euskara
|
nire
identitatearen zati garrantzitsua da azpimarratu du Zubillagak, euskal herritarra izateko eta sentitzeko tresna inportantea. Eta hizkuntza zaintzea nire arbasoen legatua ondratzeko modu bat da.
|
|
Europar identifikazioa: Likert moduko 3 itemez osatutako eskala pasa zen, europar identifikazioaren graduaren inguruko galderak zituena (europarra sentitzen naiz; europarra izatea
|
nire
identitatearen zati garrantzitsu bat da; europarra izateaz harro nago). Fidagarritasuna ona izan zen, alpha, 87 (pre) eta, 88 (post) (1= Batere ez; 7= Guztiz) (ikus Leach et al., 2008). T testaren analisia Euro parekiko identifikazio mailaren arabera egin ahal izateko, europar intentsitate deituriko bi muturreko aldagaia sortu dugu: europar intentsitate altua (media teorikoaren gainetik izandako puntuazioak) vs europar intentsitate baxua (media teorikoaren azpitik izandakoak).
|
|
Esaten didatenean zerbaitekin geratzeko, zer naizen gehiago, zer dudan gustukoen, ezin dut, ezin dut gauza bat aukeratu, guztiek egin baitute naizena. Amazonian bizi izan ez banintz ez nuke horrelako pasioa izango naturarekin, mendialdean bizi ez banintz kitxua hizkuntzarekin ez nuke harremanik izango, arreta ematen didana eta aurrera egitea bultzatu, Madrilen bizi izan ez banintz ez nuke jakingo zein ederra den Euskal Herrian bizitzea. Identitatea ez da zerbait estatikoa, egunero harremana izaten dudan pertsonek garatzen dute
|
nire
identitatea, Amazonian hainbat bizipen izan nituen, bertan ikasi nuen hitz egiten, gauza zoragarriak bizi izan nituen, animalia ederrak ezagutu, mendialdean ez nituenak bizi, baina guztia nirekin dator. Bai badago nire identitatearen zati bat identitate hori partekatzen duten pertsonekin harremantzen dena, baina gauza horiek guztiek batera osatzen dute nire identitatea, bakarra dena.
|
|
Amazonian bizi izan ez banintz ez nuke horrelako pasioa izango naturarekin, mendialdean bizi ez banintz kitxua hizkuntzarekin ez nuke harremanik izango, arreta ematen didana eta aurrera egitea bultzatu, Madrilen bizi izan ez banintz ez nuke jakingo zein ederra den Euskal Herrian bizitzea. Identitatea ez da zerbait estatikoa, egunero harremana izaten dudan pertsonek garatzen dute nire identitatea, Amazonian hainbat bizipen izan nituen, bertan ikasi nuen hitz egiten, gauza zoragarriak bizi izan nituen, animalia ederrak ezagutu, mendialdean ez nituenak bizi, baina guztia nirekin dator. Bai badago
|
nire
identitatearen zati bat identitate hori partekatzen duten pertsonekin harremantzen dena, baina gauza horiek guztiek batera osatzen dute nire identitatea, bakarra dena.
|
|
Amazonian bizi izan ez banintz ez nuke horrelako pasioa izango naturarekin, mendialdean bizi ez banintz kitxua hizkuntzarekin ez nuke harremanik izango, arreta ematen didana eta aurrera egitea bultzatu, Madrilen bizi izan ez banintz ez nuke jakingo zein ederra den Euskal Herrian bizitzea. Identitatea ez da zerbait estatikoa, egunero harremana izaten dudan pertsonek garatzen dute nire identitatea, Amazonian hainbat bizipen izan nituen, bertan ikasi nuen hitz egiten, gauza zoragarriak bizi izan nituen, animalia ederrak ezagutu, mendialdean ez nituenak bizi, baina guztia nirekin dator. Bai badago nire identitatearen zati bat identitate hori partekatzen duten pertsonekin harremantzen dena, baina gauza horiek guztiek batera osatzen dute
|
nire
identitatea, bakarra dena.
|
|
Edo Madrilera joan aurretik Berria n idazten nuenean, ondo jakin arren zeri buruz idazten ari nintzen, ez nuen patriarkatua, hegemonia, feminismoa, binarismoa... bezalako hitzik erabiltzen. Azken urteotan gero eta argiago azaldu ditut
|
nire
identitatea eta iritziak".
|
|
Dickerrek urte hauetan zehar norbaitek zuen ama edo
|
nire
identitatea jakitean.
|
2020
|
|
Paperotan, edonola, ez dago horren aztarnarik. Luze luze eta askotarikoa izan Leyre Olcozen kontaktuen zerrenda, baina
|
nirea
identitate" exotikoenen" artean sailkatuko zuten poliziek. Ez nintzen ez senide, ez adiskide, ez alderdikide, ez politikari.
|
|
Bi urte daramat
|
nire
identitatea eskutatuz.
|
2021
|
|
Urtebete baino ez da
|
nire
identitateari izena jarri niola, 35 urterekin. Sentitu, horrela sentitu naiz bizitza osoan, ezberdin, baina izena iaz jarri nion, beraz bai, zaila da konturatzea.
|
|
Guztiz ikusezin gara eta batzuetan denbora eman behar zaio jendeari. Beste kontu bat da errespeturik gabe barre egiteko eta iraintzeko erabiltzen badute
|
nire
identitatea. Duela hiru bat urte, ezagun batek jende pila baten aurrean bat batean bota zidan:
|
|
Baina literaturan ere ez nituen inoiz aurkitzen nire antza zuten pertsonaiak edo idazleak. Literaturak harrapatzen ninduen, pertsonaiek eta istorioek eramaten ninduten ezagutzen ez nituen lekuetara, eta horrek zentzu handia eman zion nire bizitzari, baina irakurtzen nuenak ez zidan laguntzen
|
nire
identitate gatazka ebazten. Oso berandura arte ez nuen erreferenterik aurkitu.
|
|
Nik
|
nire
identitatea arrakala gisa bizi nuen. Ez nintzen txinatarra baina espainiarra ere ez, ez nintzen aski bat ez aski bestea.
|
|
Ez nintzen txinatarra baina espainiarra ere ez, ez nintzen aski bat ez aski bestea. Alde batetik zein bestetik
|
nire
identitatea zalantzan jartzen zuten etengabe. Nire familia saiatzen zen ahal bezain txinatarra izan nendin.
|
|
Zer dela-eta kontrajartzen dizkidate orain, bada, ezin nahas daitezkeen kategoriak? Zer dela-eta esaten didate kategoria haietako bat,
|
nire
identitateari gainjarri zaion estalki hutsa baino ez dena, lehenetsi behar dudala eta hura nire egiazko nortasun bilakatu?".
|
|
Baina hori da besteek ni beste modu batera ikusteko; izan ere, nik neuk banekien zein nintzen, baina gutxiago sufrituko nuen horrela: zeren ari bazaizkit une oro
|
nire
identitatea deuseztatzen, gaizki sentituko naiz eta arazo asko izango ditut. Horregatik da inportantea askotan trantsitu hori egitea, ez norberarentzat, baizik eta gizartearentzat.
|
|
" Bai, beste guztiak izan daitezke identitate horren baitan dauden diferentziak. Horregatik bereizten ditut
|
nik
identitateak eta diferentziak, nahiz eta sarri askotan diferentzia horiek izan daitezkeen identitatea aberasten duten elementuak. Euskal identitateak diferentziaren eta anomaliaren artean behar du kokatu.
|
|
–Ongi da, brotxa kideak begira ditugu eta ez dut nahi zuk
|
nire
identitate sozialenetako bat alferrik galtzea. Aspaldiko lagunak garela eta berriketan ari garela itxura egingo zenuke?
|
|
Ni neu ere
|
nire
identitateaz eta kokalekuaz hausnartzen hasi nintzen. (Emakumea, 25 Nafarroa.
|
2022
|
|
Ez nekien ez nor nintzen, ezta non nengoen. Hura zen
|
nire
identitatea definitzen zuen gauza bakarra»
|
|
Baina herri bat hizkuntza errekuperatzen ahalegintzen ari denean, nola eska daiteke ordu berak banatzea hizkuntza bakoitzari?
|
Nire
identitatea euskaraz eraiki nahi dut, beste guztiak ongi etorriak baino ez dira. Ez da proportzio horretan erabiltzen telebistan, prentsan, Interneten…
|
|
Urte batzuetara, aztertzen hasi nintzen zinemaren bitartez zer egin nahi nuen, eta 80ko hamarkadaren inguruan ikertzen hasi nintzen. Niretzat, badaude bi istorio handi edo potente, nolabait
|
nire
identitatea zeharkatu dutenak. Batetik, heroina eta hiesa; eta, bestetik, hemengo historia edo gatazka.
|
|
Erik Erikson en lanetik eratorritako terminoa da; izan ere, Freud eta Jungen ostean, bera da belaunaldi horretan itzal handieneko psikoanalista. Childhood and Society [Haurtzaroa eta gizartea] liburuan, Eriksonek zioen XX. mende erdialdean garapen emozionalari heltzen zioten ezinbesteko gaiek zerikusia zutela
|
niaren
identitatearen ezarpenarekin. " Identitatea" eslogan bihurtu zen, eta Eriksonek hori garatzeko baliatu zuen aroen eredua izugarri zabaldu zen21.
|
|
|
Nire
identitatea galdu nuen.
|
2023
|
|
Iriarte: Ziurrenik gutxiesgarri ikusiko du askok, nik aldiz harrotasun handiz bizi dut
|
nire
identitate profesionala, beti erakarri naute markatu gabeko bideek, erronkek, eta iruditzen zait biak direla aurrerapauso, gizarte berdintasunaren bidean.
|
|
Nömadak Tx, Mikel Urdangarin eta Eñaut Elorrietarekin kantatu izan du kanpalekuetan jaio zen artista saharar honek, eskuetan etbal perkusio tresna duela: " Etbal a
|
nire
identitatearen parte da. Emakume sahararra naizela aldarrikatzeko modu bat da niretzat, boterea ematen didana".
|
|
" Erabili behar ditut, nahiz eta ona ez izan niretzat, izan ere, ez banago ez naiz existitzen.
|
Nire
identitatearen zati handi bat hor dago". Hori jakinik, gogoeta egin behar dugu:
|