Emaitzak: 9
2010 | ||
–Aitzakiak baino ez ziren. Sakoneko arrazoia zen, noski, administrazioak ez zuela | nahi ikastetxe hori zabaltzea. Gisa honetako hirugarrena zen Seaskaren partetik, eta hori ez zuen onartzen administrazioak?, Garaten hitzetan. | |
2015 | ||
Jakin badakigu argazkiak irudi partziala eskaintzen digula: egun jakin batzuetako irudia da, eta ez du esan | nahi ikastetxe horretan beste generoak erabiltzen ez direnik. Kasu gehienetan badirudi testu moldea erabili egiten dela, ez baita agertzen lanketa espezifikoaren urratsik edo nolakotasunik. | |
Lehiaketa ez zen ofiziala, noski: ez genuen ezer jakin | nahi ikastetxearekin; hortaz, ahoz aho egin genuen propaganda, eta ikasleen komunetan ere bai, hango paretetan txartelak itsatsita: mutilenetan guk geuk, neskenean gelakoren bati eskatuta. | |
2016 | ||
Hori bai, kontu handiz ibili dugu, bost hildako izan baitira hilabete gutxian. Ez genuke | nahi ikastetxeak bere izen ona galdu eta ikaslerik gabe geratzerik. | |
Goserik apenas genuenez, berandu iritsi ginen etxera; laurak izango ziren heldu ginenerako. Bageneukan beranduago arte geratzea, eguzkia ezkutatzeko ordu batzuk falta baitziren, baina, aurreko urteetan bezala, ez genuen galdu | nahi ikastetxeko patio nagusian laster hastekoa zen ikuskizuna. | |
2017 | ||
Astegunetan, eskola orduetan, Ikasberriko haurrek soilik erabiliko dute jolastokia. Eskola orduez kanpo, berriz, herritar ororentzat izango da zabalik, Ikasberri Ikastolaren eraikineko | nahiz gainerako ikastetxeetako jolas parkeen gisan. Jolastoki berriaren lanak martxan den ikasturtea bukatu baino lehen amaitzea aurreikusten dutela jakinarazi dute udal ordezkariek. | |
Astegunetan, eskola orduetan, Ikasberriko haurrek soilik erabiliko dute jolastokia. Eskola orduez kanpo, berriz, herritar ororentzat izango da zabalik, Ikasberri Ikastolaren eraikineko | nahiz gainerako ikastetxeetako jolas parkeen gisan. Jolastoki berriaren lanak martxan den ikasturtea bukatu baino lehen amaitzea aurreikusten dutela jakinarazi dute udal ordezkariek. | |
2020 | ||
Euskararen ezagutza eta zabalkundea eta euskal kulturaren transmisioa hezkuntzaren egitekoen zerrendan kokatu den beste zeregin bat dira. Ez dut esan | nahi ikastetxeek bakarrik dutenik ardura hori, badira beste zenbait erakunde ibilbide horretan bidelagun izan direnak eta guztien artean ekarpen ikaragarria egin da, baina datuek erakusten digute egindako esfortzua eta lana ez direla guztiz eraginkorrak izan. Euskararen ezagutzaren datua azken urte luzeetan izan dugun daturik onena izan bada ere (Soziolinguistika Klusterra), kalean eta jendearen ahotan ez da oraindik behar eta nahi beste entzuten. | |
2021 | ||
Gure | nahia ikastetxeko haur guztiak euskalduntzea da. Ikasle euskaldunak elkartuta, arreta berezia eman zaie etxetik gaztelania dakarten haurrei. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
nahi | 6 (0,04) |
nahiz gainerako | 2 (0,01) |
nahia | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 4 (0,03) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
nahi ikastetxe | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
nahi ikastetxe hori | 2 (0,01) |
nahi ikastetxe jolas | 2 (0,01) |
nahi ikastetxe bakarrik | 1 (0,01) |
nahi ikastetxe bera | 1 (0,01) |
nahi ikastetxe haur | 1 (0,01) |
nahi ikastetxe patio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |