Emaitzak: 5
2006 | ||
Lehen esan bezala, haurren hazkuntza eta hezkuntzarentzat beharrezko direnondasun materialen eta zerbitzuen zerrenda gero eta zabalagoa da. Etxebizitzazabal eta hornituaz gain, umeak arropa berriak, heziketa osagarria, aisialdiko aktibitateak, produktu higienikoak, jostailuak eta abar behar dituela pentsatzen baita.Gurasoek argi dute gauza horien beharra erlatiboa dela, baina aldi berean gurasoekduten | nahia beren haurren erabateko gizarte integrazioaren bidetik doa. Umeakgizarte honetan bizi dira, eta gizarte honetako ereduarekin bat mantendu nahi duteumearen hazkuntza. | |
2008 | ||
Ibarzabal eta Tapiarekin zeukan zorraren jatorria ez zen gerra garaikoa, geroago egindako maileguen ondorioak baizik. Ziur asko Tapiak eta Ibarzabalek akordioa ez onartzearen arrazoi nagusia da ez zutela | nahi beraien zorra gerra garaiko zorrarekin multzo berean nahastea, gerra egoeran nahitaez emandako horniketak eta bake garaian borondatez egindako maileguen izaera ezberdindu nahian bezala. Eta azkenean beraien helburua lortu zuten. | |
2011 | ||
Mugako nahastea duten batzuek trauma gogorrak jasan dituzte eta besteen gogamenean gertatzen dena islatzea edo aurresatea ekiditen dute. Ez dute pentsatu | nahi beren zaintzaileak asmo txarrak dituela. Besteen emozioen eta egoera mentalen barne simulazioetan oinarritzen da mentalizazioa. | |
2015 | ||
Gure ikerketan ikusi dugunarekin ere hori baieztatu dezakegu. Ikerketan parte hartuduten gazteek esan dutenez, ez dute eskolan erabiltzen duten hizkuntza erabili | nahi beren esparruinformalean eta hori egiteko erabiltzen dituzten baliabideen artean euskalkia erabiltzea dago.Lehenago ere aritu gara euskalkiak edo tokian tokiko hizkuntza aldaerek betetzen duten funtzioaz, etahemen ere berriro hori azpimarratu nahi genuke. Hizkuntza gutxituaren biziraupenean eduki dezakeeneragina kontuan hartuta, uste dugu euskararen kasuan garrantzitsua izan litekeela tokian tokikohizkuntza aldaerek daukaten balioa aitortu, prestigio soziala altxatu eta beren biziraupena bultzatu edoindartzea. | |
2017 | ||
Aplikazioen diseinu eta inplementazioa paziente kolektibo zehatz bati zuzenduak badaude ere, horrek ez du esan | nahi beren erabilgarritasuna azken hauei soilik mugatua geratzen dela. Modu berean, lan honetan bi tresnak nahaste konkretu honen jatorria hobeto ezagutzeari bideratu baditugu ere, bakoitza bere aldetik, batera edo indibidualki, trebetasun sozial baxuak edo alexitimia duten subjektuenentrenamendu emozionalerako erabili daitezke, eta honez gain, beren alde identifikazioa indartzeabilatzen duten subjektuentzat ere aproposak lirateke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
nahi berak | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
nahi berak erabilgarritasun | 1 (0,01) |
nahi berak haur | 1 (0,01) |
nahi berak zaintzaile | 1 (0,01) |
nahi berak zor | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |