Emaitzak: 9
2008 | ||
Osagarritasunaren auzi hori, ordea, ez da norbanakoen arteko kontu hutsa, herri-nazioen arteko botere-kontua baizik. Osgarriak izango badira, izan ere, Axularren herriak bere buruaren jabe izan beharko luke, Cervantesen hizkuntzatik eta kulturatik | nahi duena nahi duen moduan beregana dezan. Kulturen arteko harremanak ez dira gizabanakoaren esparruan mugatzen, herrian arteko hartu-emanen nolakotasunean baizik. | |
2010 | ||
Kontatzen digutenak logika baduela ikusiko bagenu, errazago ulertuko genituzke horrelako prezio igoerak. Baina, | nahi dutena nahi duten moduan azaltzen badigute, protesta egitea da gelditzen zaigun bakarra. | |
2011 | ||
Idazteko moduaren gainean, Keparekin bat nator. | Nahi dena nahi den moduan esan arte, senperrenak egin behar dira, eta ondorioak hor daude. Edukiak eta formatuak unitatea lortu dute. | |
2016 | ||
Nahi duguna joko dugu, | nahi dugunean nahi dugun moduan, jazza den heinean. | |
2017 | ||
Nork egin dezake, bada, egitera noana? | Nahi dudana nahi dudan moduan egiteko aukera daukat, erabaki bakoitza, non jan, zer jan, nora joan, zer ikusi, siesta bai edo ez, inorekin partekatu beharrik gabe, gogoari jarraikiz. | |
2020 | ||
Konpromiso linguistiko horrek sorkuntzari berari eragiten diola ziur da. Euskararekin" borrokan" ibili ohi delako | nahi duena nahi duen moduan esateko, dioenez. Baina borroka horrek ere askatasuna eskaintzen dio. | |
2021 | ||
Baina curriculumak proposatzen edo eskatzen dituen horiei erantzutea zail egiten zaiela azaltzen dute hainbat elkarrizketatuk eta, orokorrean, ezarritako helburu guztiak betetzea ia ezinezkoa dela. Bide horretatik, agerian utzi dutena da curriculuma eta lege markoak norbere jarduna lotu egiten duela | nahi direnak nahi diren moduen bidez landu ahal izateko eta, halaber, betetzeko premiak zein ahaleginak nolabaiteko larritasuna eragiten diela, hain zuzen ere, duen zabaleragatik (GIR1, AIR1, DGIR1, LIR3). Literaturari dagokionez, gaur egungo idazleak eta obrak modu egoki batez ezagutu gabe ateratzen dira zenbaitetan ikasleak, hurrenkera kronologikoa izanik, autore eta lan garaikideak amaierarako gelditzen direlako, ikasturte amaierarako, alegia. | |
2022 | ||
Ondorioz, egin ezazu zuk | nahi duzuna nahi duzun moduan, ez zara esamesetatik libratuko eta! Garrantzitsuena zera da: | |
Ordura arte, kontalari gisa, gustuko zituen ipuinak hautatu eta transmititu nahi zituen balioei jarraiki berridatzi ohi zituen, beti ere muga batzuen barruan. Bakarrizketek, aldiz, muga horiek ahaztu eta hutsetik hasteko aukera eskaintzen zioten, kodigo berri bat asmatu eta | nahi zuena nahi zuen moduan kontatzekoa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nahi izan | 9 (0,06) |
Lehen forma
nahi duena | 2 (0,01) |
Nahi dena | 1 (0,01) |
Nahi dudana | 1 (0,01) |
nahi direnak | 1 (0,01) |
nahi dugunean | 1 (0,01) |
nahi dutena | 1 (0,01) |
nahi duzuna | 1 (0,01) |
nahi zuena | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Erlea | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
nahi izan nahi izan | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
nahi izan nahi izan modu | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |