Emaitzak: 8
2001 | ||
Hizkuntza-eskolen testuinguruan egitarauez mintzatzen garenean, ikaskuntzareneta irakaskuntzaren bitartez lortu nahi denari buruzko planez ari gara. Plan horietan, ikas-prozesua arrakastaz bideratzen laguntzeko asmoz, ikasleen eta irakasleenlanaren ondorioz eskuratu | nahi diren jakintzak eta gaitasunak antolatu ohi dira.Baina, aipatutako antolaketa baliagarria izatea nahi badugu, zenbait baldintza betebeharko dira: | |
-Bigarrenik, KOMUNIKAZIO-EGINKIZUNAK izeneko atala izango dugu. Atalhorretan, eta beti ere maila bakoitzean lortu | nahi diren jakintza-, gaitasuna-etajarrera-helburuak oinarri hartuta (aurreko atalean aipaturikoak, hain zuzenere), mailaz maila lantzea proposatzen diren testuak azalduko dira. | |
2013 | ||
teknika honen arabera, etorkizuna iragartzeko modurik onena iragana da. Egituratutako elkarrizketa bat da, zeinaren bidez behatu | nahi baita jakintzaren, nahiaren eta ahalaren zer osagaik parte hartu zuten iraganeko arrakasta-portaeretan.Development center: jada ezagutzen dugu assessment center (ebaluazio-zentroa) kontzeptua, hau da, banaka zein taldean egiteko proben multzoa (inbasket, role playing, fact-finding, eta abar.). | |
2015 | ||
Matematika lantzeko orduan, lehenengo eta behin, irakasleak egokitu egin behar du landu | nahi duen jakintza matematiko hori dagokion etapari. Transposizio didaktikoaren bidez azaltzen da prozesu hori. | |
Tresnaren aukeraketa arrazoi pragmatikoengatik egiten da, hala nola abantaila teknikoak dituelako. Hori horrela izanagatik ere, ez dira ahaztu behar tresna horren bidez transmititu | nahi den jakintzari dagozkion beste zenbait kontsiderazio. Hau da, egiaztatu behar da tresnaren erabilera efektiboa dela, eta, bereziki, irristatze metakognitibo batean ez erortzea zaindu behar da (35 orrialdea). | |
2019 | ||
Fernandezek, berriz, artearen alde gizatiar eta kolektiboa balioztatu nahi du egitasmoarekin: «Balioa eman | nahi diot jakintza kolektiboarekin, harremanekin eta pertsonen egunerokoarekin lotutako musikari».Leku bakoitzean kolektibo jakin bateko helduekin lan egin du Fernandezek. Madrilen, LGTBI pertsonekin egon zen; Valentzian migratzaileekin egon behar zuen, baina ez zuen lortu taldea osatzea, eta, azkenean, talde misto bat eratu zuen; eta Uharten, berriz, emakumeekin aritu da. | |
2022 | ||
Bai, nahita egiten dugu. Bostetik lau kontserbatorioan gaude, baditugu aprobetxatu | nahi ditugun jakintzak, baina entzulearen gustukoa izan behar du. Bien arteko oreka mantendu behar da. | |
2023 | ||
Jende horrek ez du zalantzan jarri nahi eurak ni bezain ezjakinak direla. Ez dute zalantzan jarri | nahi jakintza gehienetan gabezia batzuk daudela, eta sistema hegemoniko horrek mota bateko jakinduria bakarrik aitortzen duela. Balore horiek horrela mantentzen diren bitartean, eta gizartearen gehiengoak hori babesten duen artean, denak berdin jarraituko duela uste dut: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nahi izan | 8 (0,05) |
Lehen forma
nahi diren | 2 (0,01) |
nahi | 1 (0,01) |
nahi baita | 1 (0,01) |
nahi den | 1 (0,01) |
nahi diot | 1 (0,01) |
nahi ditugun | 1 (0,01) |
nahi duen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
nahi izan jakintza | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
nahi izan jakintza egon | 1 (0,01) |
nahi izan jakintza gehien | 1 (0,01) |
nahi izan jakintza kolektibo | 1 (0,01) |
nahi izan jakintza matematiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |