Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 19

2004
‎Enpresa hori patata frijituen sektoreko munduko liderra da, eta ganadua elikatzeko borrokak saldu zizkien hainbat nekazaritza-ustiategitako dioxinekin kutsatu zen. Holandako Nekazaritza Ministerioko bozeramaile Cindy Heijdrak esan zuenez, patatak hautatu, zuritu eta garbitzeko prozesuan McCainek osasun-arauak bete zituen egiaztatu nahi du ikerketa honek. Dioxinak, antza denez, enpresak patatak hautatzeko erabiltzen duen buztin alemanetik etorriko lirateke.
2010
‎1 Eskerrak adierazi nahi dizkiegu ikerketa honetan lagundu diguten guztiei, hala nola datu-bilketan parte hartu duten haur-eskola eta guraso guztiei, babesaz eta diruz hornitu gaituzten Euskal Jaurlaritzako Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailari (PI2000 -5 eta PI2004 -16) eta MECri (HUM2006 -11862-C03 -02/ FILO), KGNZ taldeko ikertzaile guztiei, Uztaro aldizkariko ebaluatzaileei eta bereziki lan hau euskara aldetik orrazt...
2012
‎Konbentzituta gaude eremu horietan euskara ere erabiltzea mesedegarria dela EAEn diharduten bertako zein kanpoko mota guztietako erakunde, enpresa, gizarteeragile eta abarrentzat, eta horretara animatu nahi lituzke ikerketa honek.
‎behin komunikatzeko hautua eginda, ahalik eta modurik emankorrenean aritu nahi dugulako, lortu asmo genuena lortzeko moduan alegia. ...orretatik, harrituta ikusten dugu oraindik ere asko direla Euskal Autonomia Erkidegoan –aurrerantzean EAE– marketingaren eta publizitatearen eremuan gazteleraz soilik egiten duten markak2 Konbentzituta gaude eremu horietan euskara ere erabiltzea mesedegarria dela EAEn diharduten bertako zein kanpoko mota guztietako erakunde, enpresa, gizarte-eragile eta abarrentzat, eta horretara animatu nahi lituzke ikerketa honek.
2013
‎(Adierazi zer lortu nahi duzun ikerketa honekin)
‎(Adierazi zer lortu nahi duzun ikerketa honekin)
‎(Adierazi zer lortu nahi duzun ikerketa honekin)
‎(Adierazi zer lortu nahi duzun ikerketa honekin)
2015
‎Aurrera egin baino lehen, argi utzi nahi dugu ikerketa hau ez dela Espainiatik etorritakoen eta arabar erdaldunen jarrera kritikatzeko aitzakia. Gainditutako auzitzat dugu hori, edo behintzat horrela nahiko genuke.
‎J. Berasategiri eta J. M. Canalesi eskertu nahi diegu ikerketa honetan emandako laguntza.Eskerra eman nahi dizkiogu Eusko Jaurlaritzaren Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Sailarieta Europako Eskualde Garapenerako Funtsari lan hau burutzeko eskainitako laguntzaekonomikoagatik (BATAPLO, IG -2014/ 0000887-GAITEK 2014).
‎Hala, idatzizko hedabideek lantzen dituzten ikus-entzunezkoetan sakondu nahi du ikerketa honek. Pere Masipek aditzera eman zuen ikus-entzunezko medioen hazkundeak, eta merkatuan presentzia galtzeko beldurrak, eraman zituela «zibermedioak bideoen aldeko apustua egitera euren webguneetan...» (Masip, 2008:
2017
‎lehenengo bokalizazioak, keinu-kodeak, prosodia eta fonetika-fonologia garapenprosodikoaren hasierako komunikazio-zizakadura etapako komunikazio-prozesuan. Ondorioz, euskararen hizkuntzaren jabekuntza nola gertatzen den ezagutzea oraindik ikertzeke egonik, bibliografiazientifikoan dagoen hutsune hau bete nahi da ikerketa honen bidez.
‎Lan honek COST Action IS1208, Eusko Jaurlaritza (IT983 -16-GIC 15/ 129) etaMINECO/ FEDER (FFI2015 -68589-C2 -1-P) ikerketa-proiektuen diru-laguntza izan du. Eskerrakeman nahi dizkiegu ikerketa honetan parte hartu duten euskal hiztunei eta Silvia MartinezFerreirori, egokitzapenean emandako laguntzagatik.
2018
‎Lehenik eta behin eskerrak eman nahi dizkiegu ikerketa hau posible egin duten familia eta haurrei. Gainera, lan asistentziala aurrera eraman zuten Zumarragako Ospitaleko eta Osasun Zentroetako langileei ere gure esker onak adierazi nahiko genizkieke.
2019
‎Eskerrak eman nahi dizkiet ikerketa hau egiten lagundu duten ikasle guziei, ikerketan partehartzeko prestutasuna agertzeagatik. Euskal Herriko Unibertsitateko Euskararen eta etengabekoprestakuntzaren aroko Errektoretzaordeak tesiak euskaraz egiteko doktorego aurreko ikertzaileakprestatzeko emandako laguntzari esker aurrera eraman ahal izan da ikerketa hau.
2020
‎Adituen arabera azpimarratzekoak dira ahulguneak erabilera planen diseinuaz, inplementazioaz, jarraipenaz eta ebaluazioaz ari garela (Martinez de Luna, 2014). Xumeki, nolabaiteko jarraipen akademikoa ekarri nahi du ikerketa honek orain arteko euskal soziolinguistikaren esparru honetara.
‎Eskerrak ere Gizabidea Fundazioari eta ULMA Fundazioari proiektu honi emandako laguntzarengatik eta babesarengatik. Halaber, eskerrak eman nahi dizkiegu ikerketa hau posible egin duten norbanako eta erakunde guztiei.
‎Umeen tratu txarrak saihestu eta haiei aurre egiteko, 2005ean, Uharten, profesionalen sare bat eratu zen. Sareko lan horren ebaluazio konplexu bezain beharrezkoan lagundu nahi du ikerketa honek, murgildutako profesionalen iritzien balorazioa eta bost kasu adierazgarri jakitera emanez.
2021
‎Azkenik, adierazi nahi genuke ikerketa honetako emaitzak ezin direla orokortu, lagina, oraindik, txikia baita ondorio orokortuak atera ahal izateko. Arestian aipatu gisa, ikerketa esploratzailea da eta lagin handiagoa lortutakoan osatu ahal izanen da hemen aurkezten den lehen hurbilpena.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia