2010
|
|
Jesuitak, geure aldetik, gaztetxoen nortasuna sendotzen, finkatzen saiatzen ginen. Guk geure hezkuntza jaso genuen bezala, lagundu
|
nahi genien
gure ikasleei, geuk ikasitakoaz.
|
2012
|
|
–Apenas irakurtzen duten errazenetatik, eta ez duzu ba lortu
|
nahiko
gure ikasleak Axular irakurtzen jartzea? –aurpegiratu zion Tribunaleko presidenteak, mahai gainean utzitako liburuari mespretxu halako batez begiratu eta gero.
|
2013
|
|
Pentsatzeko daukagu, fundamentuz antolatzeke, gure sorkuntzaren ibai bakoitzarekin zer egin
|
nahi dugun
gure ikasleen ikasketa-ibilbide osoan. Bada garaia.
|
2015
|
|
Eta kontuan izanda ikasgela dela irakasleak kudeatzen duen berariazko eremua, uste dugu hor eman behar zaiela hitz egiteko aukera; eta hitz egiteaz ari garenean, ez gara ari modu inprobisatuan eta noizean behin galdetzeaz eta betiko hiztunak erantzuteaz. Ahozko jarduera solte espontaneo eta libreak ongi daude, baina guk
|
nahi dugu
gure ikasle guztiek hitz egitea eta, gainera, beren jarduna hobetzeko, grabatzea, bideoak ikasleek ere ikustea eta balorazioetan alderdi positiboak nabarmentzea (lorpenak); euskarazko ahozko ekoizpenak hobetzen joan ahala, hitz egiteko gogoa
|
2018
|
|
Hor berriz atzematen dugu Seaskaren berezitasuna, hots, partaide guztien inplikazioa, aportazioa, berezitasun horrekin lotzen da hezkuntza taldearen premia ikastola eta ikastetxe guztietan. Zer heziketa
|
nahi dugu
gure ikasleendako. Irakasle eta gurasoen artean gogoetatu eta adostu behar da.
|
2020
|
|
Hezkuntza sistemak gogoeta sakon eta argigarria eskatzen digu; izan ere, pandemia garaian ditugun hutsune eta beharrak agerian geratu dira eta momentuan galderak gehiago dira ditugun erantzun landuak baino. Zer
|
nahi dugu
gure ikasleek bizi eta ikasi dezaten. Bizi garen garaian esanguratsua al da horrenbeste eduki barneratu behar izatea?
|
2022
|
|
Etorkizunean euskaldun gisa bizi nahi bagenuen, euskal curriculumaren alde egin behar genuela ere bagenekien, eta gure heinean ere ekin genion. Berrikuntza eta sormena landuko zituen eskola bat
|
nahi genuen
gure ikasleentzat. Izaki zoriontsuak sortu nahi genituen.
|
|
Ikastetxe bakoitzari antolatzeko modua uzten diete, eta handiagoak direnak hautazko irakasgai libre bezala eskaintzen dutela esan du. " Ikastetxe honetan, institutu txiki bat denez, ez dugu masa kritiko nahikoa hautazko ikasgai bezala ateratzeko, orduan bermatu
|
nahi dugu
gure ikasleak euskaraz sortu, kontsumitu eta adierazteko gaitasun hori izatea, eta pentsatu genuen tailer moduan jartzea eta irakasgai desberdinetan txertatzea". Proiektuka lan egitea da.
|
2023
|
|
12 Eta kontuan izanda ikasgela dela irakasleak kudeatzen duen berariazko eremua, uste dugu hor eman behar zaiela hitz egiteko aukera; eta hitz egiteaz ari garenean, ez gara ari modu inprobisatuan eta noizean behin galdetzeaz eta betiko hiztunak erantzuteaz. Ahozko jarduera solte espontaneo eta libreak ongi daude, baina guk
|
nahi dugu
gure ikasle guztiek hitz egitea eta, gainera, beren jarduna hobetzeko, grabatzea, bideoak ikasleek ere ikustea eta balorazioetan alderdi positiboak nabarmentzea (lorpenak); euskarazko ahozko ekoizpenak hobetzen joan ahala, hitz egiteko gogoa handitu egingo dela pentsatzen baitugu. Horrenbestez, diskurtso, erregistro eta testuinguru ezberdinetan moldatzen ikastea.
|
|
Beharrezkoa zela esan du PSE-EEko kideak: «Bermatu
|
nahi dugu
gure ikasleek euskaraz eta gaztelaniaz ikastea».
|