Emaitzak: 5
2011 | ||
Jendaurrean eskainiko duguna gure artean egina dugu jada. Gure zirkulua zabaldu eta harago eramatea da emozio gehien eragiten diguna.Zer emozio mota | nahi duzue eragin entzulearengan. Edertasunak bizitzari ematen dion zentzua da transmititu nahi dugun ideia nagusia. Gure poesia estetikatik harago eraman, eta soseguzko sentimendu bat eragin nahi dugu. | |
2012 | ||
Eragile izateko asmoz sortutako ospakizun bat, gainera. Nik | nahi dut eragin nire benetako harremanean. Liburuarekin nahi dut harreman hori mistifikatu apur bat; mitoak behar ditut bizitzeko, eta horregatik sortzen dut liburua. | |
2016 | ||
Eta bi zentzutan ikusten dio arrisku hori, gainera: «Batetik, nik babesten ez ditudan mezuak zabaltzeko erabil daiteke metodologia hau, eta hori negatiboa izango litzateke; bestetik, behar bezala aplikatuko ez balitz, lortu | nahi denaren aurkako eragina lortu daiteke». Puntu horretan komunikazio kanpaina baten barruan zabaldu beharko litzatekeen mezuaren egokitasuna nabarmendu du berriz ere.Beste gatazketarako amuPalestinaren eta Israelen arteko gatazkaren testuinguruan egindako esperimentua da Hameiri, eta beste hainbat ikerlarik 2015eko irailean abiatu zuten ikerketa. | |
2022 | ||
Eskola ezinbesteko esparrua da gazteak hazteko, baina drogen kontsumoan hasteko lekua ere izan daiteke. Hain zuzen ere, substantzia estupefaziente desberdinak probatu | nahi izatea eragin dezaketen faktoreen artean, ikaskideen influentzia txarra, taldearen presioa, edo jakin-mina izaten dira. Hori dela eta, eskolak eginkizun bat du drogen arriskuei buruzko prebentzioa eta informazioa eskaintzeko, gazteak drogen inguruan kontzientziatu eta ohartarazteko. | |
Eta egin nahi du erakargarriak (neurrian), arinak eta biziak izango diren ikus-entzunezkoen bidez. Wikipedia hornitzeko, baina baita Youtube eta sareak ere. Ez du kolpetik konponduko Uemak asteartean salatu zuen egoera —arnasguneetako nerabeek nagusiki gaztelaniazko edukiak ikusten dituztela—, baina horretan ere | nahi du eragin. Azterketa bat gainditzen laguntzen badizu, edo klasean arretaz aditu gabeko informazioa azaltzen badizu bizi-bizi, nola ez zara izango fan? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nahi izan | 5 (0,03) |
Lehen forma
nahi du | 1 (0,01) |
nahi dut | 1 (0,01) |
nahi duzue | 1 (0,01) |
nahi izatea | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Berria | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
nahi izan eragin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
nahi izan eragin entzule | 1 (0,01) |
nahi izan eragin ezan | 1 (0,01) |
nahi izan eragin lortu | 1 (0,01) |
nahi izan eragin ni | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |