Emaitzak: 9
2003 | ||
Sozialitatea izaki gisa dugun eraketaren gakoa da, izaki interpretatzaile gisa duguneraketaren gakoa da, geure bizitza modulatzen dugun izakiok. Transitatzen dituguntestuinguru intersubjektiboetan, bizitza interpretatzen eta gidatzen dugu? | modu sortzailean, zirriborraturik aurkitzen dugun munduaren irudiaren arabera. | |
2007 | ||
Gatazkak bideratzeko heziketa. Heziketa mota horren helburua hau da: haurrek garatzea gatazkak | modu sortzailean bideratzeko beharrezkoak direngaitasunak eta tresnak (Harris, 1999); besteak beste, besteen ikuspegia hartzekogaitasuna, enpatia eta antzeko gaitasun soziokognitiboak. | |
Batetik, familiaren baitan gertatzen diren gatazkak | modu sortzaile etabaketsuan konpontzen saiatu behar dute, horretarako elkarrizketan oinarrituz. | |
Batetik, | modu sortzailean konpondu behar dituzte ikasgelan sortzen direngatazkak. Halaber, gatazka horiek arautu egin behar dituzte, ikasleek horienkonponbidean parte har dezaten saiatuz. | |
19.5 irudia. Irakasleek | modu sortzailean konpondu behar dituzte ikasgelan sortzendiren gatazkak (argazkia: www.dischool.org). | |
Azkenik, ikasi behar dute gatazkak | modu sortzailean, baketsuan eta tolerantean konpontzen. | |
2011 | ||
Metodo paranoiko kritikoa 1932an asmatu zuen. Metodo horren bidez | modu sortzailean bidera ditzake berari erasotzen dioten hautemate arriskutsuak. Eldarniozko materialen sistematizazio zorrotz bat egiten du, bere ideia obsesiboak sortzaile bihurtzeko. | |
2014 | ||
ordu gehiago ematen dizkiote (euskaraz) idazteari txatak idatziko ez balituzte baino. Areago, eskolan ikasten ezden idazkera garatu beharrak, hizkera auzolanean | modu sortzailean erabili beharrak, hizkuntzaz gogoeta egitera eta irtenbideak bilatzera daramatza hiztunak, solaskideenarteko komunikazioa ziurtatuko badute. | |
2017 | ||
egileak ez du itzulpen berritzailea egiten egilea delako (eta horretarako zilegitasuna duelako), baizik eta itzulpen berritzailea egiten duelako da egile. Hots, autoitzultzailea izan edo itzultzaile alografoa izan, itzulpenean | modu sortzaileago batean jokatuz gero, egiletasuna edo, zuzenago, sortzaile izaera nabarmendu egiten da (emaitzaren itzulpen izaerari ukoegiteke). Bestela, itzultzailea ez da sekula sortzailetzat hartuko, eta itzulpenak ez du, kopiaren, morrontza sekula kenduko (kopia konnotazio negatiboekin ulertuta). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 9 (0,06) |
Lehen forma
modu | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
modu sortzaile | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
modu sortzaile bideratu | 2 (0,01) |
modu sortzaile konpondu | 2 (0,01) |
modu sortzaile bat | 1 (0,01) |
modu sortzaile erabili | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |