2002
|
|
30
|
Modu
sakonago batean jorratzeko, ikus lana bera. Bertan gainera, emaitzak eskuratzeko jarraitu den jardunbidea ere argi eta garbi azaltzen da.
|
|
40 Ripalda-ri (1999: 83) jarraituz egingo diren hausnarketak
|
modu
sakonago batean lantzeko, ikus: BAUMAN, 1997.
|
2010
|
|
Lege honek, neurri zehatz batzuk planteatzen ditu, “euskal herri administrazioetan eragin handiagoko politikak abiarazi behar ditu, emakumeen eta gizonen arteko desberdintasunaren fenomenoa gizartetik desagerrarazi dadin”. Martxoaren zortziko ekitaldian parte hartu zutenen artean, iritzi bilketa: Rosa Gonzalez“Berdintasuna aldarrikatuko nuke lau haizetara, baina alor guztietan. Feminista erradikalekin ez nator bat, emakumeon egoera
|
modu
sakon batean aldatzea beharrezkotzat jotzen baitut. Instituzioetatik lagundu egin daiteke, baina norberaren lanketa da garrantzitsuena, gehien balio duena.
|
2013
|
|
Idazlearen aburuz, bere lanak garaiko gizartea
|
modu
sakon batean aztertzea bilatzen du, bailara hauetan bizi ziren familien historioak kontatuz, eurek bizi izandako pasio, auzi, eta herentziekin batera. Mexikoko lurraldeetarantz eman zen Aiaraldeko biztanleen inmigrazioa ere berebiziko garrantzia izango du eleberri honetan.
|
2014
|
|
Esan bezala, ezinezkoa da egitura likidoen bidean jartzeko EEIGEn oinarritzen den prozesuaren oinarriak
|
modu
sakon batean garatzea. Nolanahi ere, erabaki hartze informatuak eta erakunde ikaskuntza oinarri, eragile ezberdinek helburu komunen lorpenen efizientzian aurrera egiteko, jardunbide gako batzuk planteatu nahi genituzke amaitu aurretik.
|
2017
|
|
morfologikoak
|
modu
sakonago batean ikertuko dira.
|
2019
|
|
Indentifikazioa egiteko, haatik, pertsona horrek delitu edo arau hausteren bat egin duelako «arrazoizko zantzuek»73egon behar dute, bestela pertsona horren mugimendurako askatasuna urratuko litzatekeelako modu neurrigabe batean74eta horrela jaso du HESLOk bere 16 artikuluan,
|
modu
sakonago batean jaso litzatekeen arren.
|
2020
|
|
"... Praktika teoria Praktika dinamikaren bitartez beste batzuek praktikarekin ikasi dutena bilatzen dugu, baina dagoeneko ordenatua. Teorizatzea pentsamendu eta praktikaren arteko joan etorriak egitea da errealitatea, eta darabilgun praktika,
|
modu
sakonagoa batean konprenitzeko. Praktikatik datorren teoriak ikusmolde sakonago bat ematen digu, praktika berriak sortzen dituen ikusmolde berri bat." (Sol� s; Maldonado 2012)
|
2021
|
|
Curriculuma" eduki zerrenda amaigabe" bihurtu dela irizten dio eta, kalitatezko hezkuntza bat lortze bidean jarri nahi bada, irakaslearen eginkizunetako bat hautuak egitea izango dela dio helburu jakin batzuk lortu nahi badira, bere ustez, denari ezin baitzaio heldu. Aukeraketa horretan irakasleak hartzailea, testuingurua edota bestelako zenbait faktore hartu dituela kontuan adierazten du, dioenaren arabera, horiek izango baitira helburu zehatzagoak, egokiagoak baita
|
modu
sakonago batean ere lortzeko estrategiarako irizpide. Hau da, hezkuntza eta hezkuntza eskaintza ikasleari ahal bezainbat egokitu ikas prozesua kalitatezkoa eta esanguratsua izan dadin.
|
|
Bestalde, metrikaren gaia aipatu dizuet lehen, eta, izan ere, aste honetako poema musikatuen azterketa horretan hori eta errimarena begiratu beharreko aspektuetako bat da, ezta? Esan nizuenez, ez gara
|
modu
sakon batez gai horretan sartuko oraingoz, baina garrantzitsua iruditzen zait horri arreta apur bat eskaintzea. Haikuetan bezala, poesiagintzan metrika eta errima jakinek garrantzi handia izan dute, nahiz eta gaur egun poema asko metrika eta errima librekoak izan.
|
|
Irakaskuntzaeta ikaskuntza prozesuak behar bezala elikatzeko ebaluazio formatiboaren irakaskuntza eginkizuna ikaslearen jarduna baloratzea bada, orduan, ikasleak bere ebaluazioan zuzenean parte hartu behar du (Bizarro, Sucari, Quispe Coaquira, 2019). Autoebaluazioaren kasuan, ikasleak bere ikas prozesua autoerregulatzen du
|
modu
sakonago batez (Panadero eta Alonso Tapia, 2013; Panadero, Andrade eta Brookhart, 2018), ikasleek euren prozesuen eta ekoizpenen kalitateari buruz gogoeta dezaten eskatzen baitu, ebaluazioedo balorazio iturri bakarra irakaslea soilik izan beharrean (Andrade, 2010). Hau da, nork bere burua aztertzea, behatzea, norberaren funtzionamenduari buruzko begirada kritikoa garatzea, egindako lana epaitzeko eta, beharrezkoa bada, ezarritako funtzionamendua aldatzeko (Cosnefroy, 2010 in Paquet eta Karsenti, 2020).
|
|
Euskal Herriak eman dezakeenaren eredu oso betea eta berezitua iruditzen zait. Literaturari dagokionean, Aresti, zalantzarik gabe, bere Ni artistiko horretan dagoena Gu delako, oso
|
modu
sakon batean, eta Oteizarengan ere badago zerbait niri oso berezia egiten zaidana eta Gu horrekin oso lotuta ikusten dudana. Beste batzuk ere aipa daitezke, baina hiru horiek ezinbestekoak dira niretzat.
|