Emaitzak: 5
2015 | ||
Aurreko hainbat ikerkuntzak agertu bezala, emakumeek kiroletan parte hartzeko harremanak nahitaezko faktore dira (Frake, 2008; Wellard, 2006). Kideen arteko harreman horiek gehienetan | modu positiboan eragiten dute. Kirol tradizionaletan, besteak beste, herri kiroletan, emakumeek bertan jarduteko garrantzia du lagunarteak edo egiten den kirolaren talde izaerak (Egibar eta Garai, 2009). | |
Horrek emakume presoen kasuan garrantzi berezia du, kondenaturik dauden emakumeen zigor denbora gizonezkoena baino luzeagoa izan ohi baita (Gallego, Cabrera, Rios eta Segovia, 2010). Kirola denbora erretzeko erreminta eraginkorra dela adierazi dute elkarrizketatuek, aldi berean euren bizi kalitatean | modu positiboan eragiten duelarik. Espetxean igaro beharreko aldia leunagoa suertatu ahal zaie egunak azkarrago pasatuz gero, psikologikoki hobeto egoten lagunduz. | |
2019 | ||
Hori horrela, pentsatzekoa da sekuentzia didaktikoaren metodologiak | modu positiboan eragin duela ikasleen komunikazio gaitasunean. Edonola ere, azpimarratu nahi genuke aurrerapen aztarnak ikasle batzuengan besteengan baino nabarmenagoak direla, eta aztarna horiek sendotzeko eta finkatzeko, ez dela nahikoa izan sekuentzia didaktiko bakarrarekin. | |
2021 | ||
Ildo beretik, Juan Carlos Alonsok (2006) azpimarratzen du haurrak fikzioaren bidez hobeto ulertzen duela errealitatea eta, halaber, garapen psikoafektiboan | modu positiboan eragiten dutela ipuinek. Dioenez," ipuin klasikoak psikodramak dira, errepresentazio metaforikoak. | |
2023 | ||
Ikerlan honen helburua, hain zuzen ere, Ocean i3 proiektuan enplegagarritasunean laguntzen duten zehar konpetentzien garapenean ikasleek eta irakasleek duten pertzepzioa aztertzea izan da. Emaitzek erakutsi dutenez, proiektuan parte hartzeak enplegagarritasunean | modu positiboan eragiten duten zehar konpetentzien garapenean lagundu die parte hartzaileei, hala nola talde lanean, ikuspuntu berriak ezagutzean, komunikazioan, autonomian, gatazka konplexuen ebazpenean eta moldagarritasunean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 5 (0,03) |
Lehen forma
modu | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu positibo | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu positibo eragin | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |