Emaitzak: 5
2021 | ||
Testuinguru horretan, gelako giroak elementu baldintzatzaile gisa jokatzen du, dela literaturaren didaktikan, dela irakaskuntzan orokorrean. Ikasleek ere hala adierazten dute, eta taldean giro ona egoteak norbanakoaren konfiantzan eta motibazioan | modu positiboan eragiten du, batetik, eta egiten diren proposamenekiko pertzepzio eta balioespen kolektiboa eraikitzen laguntzen du, bestetik (LI7, LI9, LI10). | |
Norbere buruarengan zein egindakoan konfiantza izateaz gain, prestakuntza ere motibazioa handitzeko garrantzizko faktorea dela uste dute parte hartzaileek (DGIR1, GE2, GE4, EIAE3) formatuta egoteak nork bere buruarengan konfiantzan eta autoestimuan | modu positiboan eragiten duelako, batetik, eta horrek, halaber, norbere inplikazio pertsonal eta profesionalean: | |
Aurrekoa kontuan hartuta, literatur errutinarako espazio egokiak sortzea proposatzen dugu, bere garapenean zein ikasleen lorpenean | modu positiboan eragiteko testuinguru didaktikoak sortuz. Ikastetxeko leku ezberdinak izan daitezke horretarako egokiak, ikasgela bera ere, baina ikas prozesuetan eragiten duen faktorea izanik, prozesua lagunduko edo erraztuko duen irakasleak hori optimizatzen lagunduko dion espazioa berpentsatzea eta berrantolatzea proposatzen da, betiere, dituen baliabideen baitan, noski. | |
[...] Hezkuntza literarioak eskatzen dituen gaitasunetara hurbiltzea gure ikasleak, bai irakurmenean bai sormenean. Hau da, ikuspegi kritikoz irakurtzea, testu literario eta genero desberdinak ulertzea eta erabiltzea, testu horiek norbere bizipen eta barne munduarekin lotzea, mundua ulertzeko tresna gisa erabiltzea, etab. Literatura testuak sortzeko gai izateak motibazioan | modu positiboan eragingo luke, adibidez". (BE1) | |
Horretarako, ikerketa bera izan da ardatz nagusia, arloak gurean bizi duen egoeraren diagnostikotik abiatuz gaur egun dituen eta etorkizunean izango dituen erronkak identifikatzeko eta zehazteko. Proiektu honen xedea literaturaren didaktikan diharduten eragile desberdinen artean adostutako bidea zedarritzea litzateke, etorkizunean literaturak Bigarren Hezkuntzako gaztearen garapen kognitiboan eta sozioemozionalean | modu positiboan eragiteko. Horrez gain, analisi horri nahiz literatura zientifikoak dioenari erantzunez, proposamen didaktikoa egiten da hezkuntza berrikuntzaren baitan: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 5 (0,03) |
Lehen forma
modu | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu positibo | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu positibo eragin | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |