Emaitzak: 4
2021 | ||
Bestalde, proiektuek beti izan ohi dute hein handiago edo txikiago batean pisu espezifikoa ikastetxeko programazioan eta, beraz, antolaketari zuzenean eragiten diote. Horietatik bat eta ikerlan honekin zuzenean lotuta irakurketaren lanketa izan daiteke, hau da, irakurmen gaitasuna neurtzera bideratutako diagnosi probak, irakurketa ohitura eta irakurzaletasuna sustatzeko proiektuak eta ekimenak edota, | modu orokorrago batean, irakurketa planen diseinua eta inplementazioa. Baina, parte hartzaileek aitortu dutenagatik, bi plano argi bereizten dira: | |
hots, gazteei liburu bat hartzea ez zaiela erakargarria egiten. Hala ere, hori ez dela gazteen arazoa pentsatzen du EIAE1 ek, problematikaren ondorioa baizik, eta hortaz, arazoari errotik eta | modu orokor batetik aurre egin behar zaiola argudiatzen du. Horretan garapen bat antzematen dela uste dute EIAE3 k eta AIR1 ek, eta hasierako adinetan eta hezkuntza etapetan literaturarekiko harremana estuagoa den moduan, ondoko etapetan, nerabezaroan batik bat, oso zaletuak direnak ere bidean galtzen direla ematen duela diote: | |
Lan honen hainbat kapitulu eta ataletan aletzen joan gara marko pedagogiko linguistiko honen hainbat printzipio eta kontzeptu gako, dela oinarri teorikoei eskainitako kapitulu honetan, dela gainerakoetan. Dena den, adierazitako horiek | modu orokorrago batez kokatzen eta argiago ulertzen lagunduko duten hainbat informazio osagarri teilatu orokor moduan atal honetan eskaintzea lagungarria izan daitekeela iruditzen zaigu. | |
Zentzu horretan, DGIR1 k dio ikasleengana iristeko estrategia desberdinak" dinamismoz" erabiltzea garrantzitsua dela, eta horretarako, bi plano bereizi behar direla uste du IE7 k. Alde batetik, ikasle profil orokorrari erantzuteko planteamendu eta irizpide metodologikoak proposatu daitezkeela, | modu orokor batean, eta izaera batekoak zein bestekoak, eta horien artean sartuko genituzke, adibide baterako, metodologia aktibo desberdinak. Baina bestetik eta horrekin lotuta, diseinatzen eta inplementatzen diren proposamenen oinarriak eta abiapuntuak daudela dio. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 4 (0,03) |
Lehen forma
modu | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu orokor | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu orokor bat | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |