Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2005
‎Sukaldean, zirkuitu zikinen eta garbien arteko bereizketa modu malgu eta arrazionalean errespetatu behar da.
‎Aipatu da sukaldea gune kohesionatuek osatzen dutela, eta ez dagoela zirkuitu lineal paralelorik. Hori dela eta, zirkuitu zikinen eta garbien arteko bereizketa modu malgu eta arrazionalean errespetatu behar da, eta, beraz, noizbehinkako bidegurutze txikiak saihestezinak izan daitezke, betiere kutsatzeko arriskurik gabe egiten badira, ibilbide luzeko desplazamendu deseroso eta ez oso justifikatuak saihesteko. Giro hotzak eta beroak Beroa sortzen duten instalazioak (egostea, ontziteria eta plongea garbitzea) dauden gune edo kokalekuek behar adinako tartea utziko dute hotza sortzen duten instalazioak dauden guneetatik (elikagaiak hozteko eta izozteko biltegiak, eta gela hotzak), kasu bakoitzean eskatzen diren ingurumen baldintzak, elikagaiek izan behar duten tenperatura tarte egokia eta instalazio horien funtzionamendu egokia bermatzeko.
2007
‎" Aseguru honen funtsezko helburua zure familiaren egonkortasun ekonomikoa babestea eta mantentzea da, heriotza gertatuz gero, edo zeure burua babestea, erabateko baliaezintasun iraunkorra gertatuz gero", azaldu dute entitatetik. Ordaintzeko modua malgua da, modalitatearen arabera, non aseguratuak asegurua ordainketa bakarrarekin, urtean behin edo hileko aldizkako kuoten bidez, ordaintzea aukeratu baitezake. Estaltzen dituen estaldura nagusien artean, heriotza, erabateko baliaezintasun iraunkorra nabarmentzen dira.
2008
‎Irakaskuntza horiek aurrekoen aldean izango dituzten aldaketek, egituratzen diren modalitateei ez ezik, irakasgai komunen, modalitateen eta hautazkoen eskaintzari ere eragiten diete, eta horiek eguneratu egin dira, ikasleen beharretara eta jakintza arloen bilakaerara egokitzeko. Batxilergoko irakasgai guztiak modu malguan antolatzen dira, ikasleak prestakuntza espezializatua izan dezan, bere prestakuntza ikuspegi eta interesekin bat datorrena. Hartara, irakasgai komunen helburua ikasleen prestakuntza orokorrean sakontzea den bitartean, modalitateko irakasgaiek berariazko prestakuntza eman behar dute ikasleak aukeratutako modalitatean, etorkizunean ikasketa jakin batzuetarako edo lan eremu jakin batean sartzeko prestakuntza.
2009
‎Ordainketak. Lana ordaintzeko modua malgua da; aldez aurretik hitzartzen da enpresarekin. Hala ere, ez da obra osoa ordaindu behar %100era iritsi arte:
2010
‎Horrela, “irakasleek eta ikastetxeek lankidetzan lan egin eta esperientziak partekatu ahal izatea” bultzatzen da. Ingeleseko laborategiak ikasleen eta irakasleen hizkuntza gaitasunak sustatzeko balioko du, Interneten eta baliabide digitalen bidez. Laborategi horretan hezkuntza eduki digital “ugari” aurki daitezke, baita grabatzeko, erreproduzitzeko, kontsultatzeko eta sortzeko tresnak ere, “ingelesa modu malgu, dibertigarri eta integralean ikasteko pentsatuak, eta, batez ere, ulermen eta adierazpen trebetasunetan eragiten dutenak”, esan zuen. Erabiltzaileek eduki hauek eskuratu ahal izango dituzte, besteak beste:
‎Rubén García/ Consumer Eroski Hezkuntza bizitza osoan garatzen den prozesua da, eta administrazioen hezkuntza eskaintza ezin da irakaskuntza arautuen esparrura mugatu. Ikasteko modu malguak izan behar ditu, inolako titulaziorik gabe hezkuntza sistema utzi duten helduei garatzeko eta aurrera egiteko egokitzat jotzen dituzten oinarrizko gaitasunak edo titulazioak eskuratzeko aukera emango dietenak, bai lan esparruan, bai pertsonalean. Espainian, Helduen Hezkuntzako Zentroek (HHI) hezkuntza ibilbide desberdinak diseinatzen dituzte etengabeko prestakuntza progresiboa emateko, pertsona bakoitzaren behar eta gaitasunetara gehien egokitzen diren helburuak lortu arte.
2012
‎Coruñako Unibertsitatea (UDC) izan da modalitate hau onartu duen azkenetako bat. Datorren ikasturtetik aurrera egongo da indarrean, eta, besteak beste, aukera emango du lanaldi partzialean matrikulatzen direnek lehentasuna izan dezaten irakasgai bateko txanda eta eskoletara modu malguan joatea aukeratzean. Ikastetxe honek baldintza hauek ezartzen ditu lanaldi partzialean matrikulatu nahi duten ikasleentzat:
2016
‎Espermatozoideak umetokiaren barruan 72 ordu arte bizi daitezkeenez, emaitza positibo batek adierazten du une egokia dela ernalketa bilatzeko. Bigarren marratxoa ez bada agertzen, edo modu malguan egiten badu (kontrol lerroa baino argiagoa), obulazioa oraindik ez dela emango adieraziko du. Hurrengo egunean berriro egiaztatu da.
2018
‎Ikasgela klasikoak eta noranzko bakarreko irakasgaiak gero eta gehiago dira iraganaren parte. Horren ordez, orain gehiago dugu modu malgu eta pertsonalizatuan ikasteko ereduak, baliabideak eta tresnak baita artikulu honetan azaltzen ditugunak ere. Eta hori guztia, noski, oso lotuta dago teknologiaren eta Interneten garapenarekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia